Datum: Donderdag, 30 Aug 2012, 16:19 | Bericht # 212
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ Jeweetwelwie, aahh.. hij is zo cute. zelf heb ik ook twee katten. eentje heet Billie en hij is ook heel speels. als ik dan een speelgoed slanggetje pak en die op de grond laat bewegen, kijkt die altijd met van die grote ogen er naar. en dan in een keer: hap! en hij trekt er helemaal aan.
heel schatig.
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Datum: Donderdag, 30 Aug 2012, 19:28 | Bericht # 213
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Jeweetwelwie, Wat zijn ze mooi . Vind ik echt mooi hou goed je je dieren verzorgd, het poesje kan misschien niet meer liggend eten maar jij hebt weer een heel mooi ideetje gebracht door enkele bankjes te zetten bij zijn voederbakje.
Datum: Donderdag, 30 Aug 2012, 19:37 | Bericht # 214
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
@ wollykonijn,
Dankjewel hahah Ik ga er later mee fokken maar ze zijn nog te jong ze zijn pas 7 weken en we weten het geslacht nog niet ( is ook heel moeilijk te zien aks ze 7 weken zijn )
@ raymondhoek,
Dankje ze zijn redelijk tam maar als ik ze iedere dag een keer aai en probeer vast te houden worden ze van zelf handtam ! Ik weet niet of het verschildt. En ik kan niet wachten tot je jouw terrarium laat zien want het klinkt nu al vet !
@ zebraatje@ Iedereen,
Ik show hun bak even.
Dit is de gehele bak ik geloof 100 x 60 x 60 cm
De gehele Bak
De verwarmde plek met een steen waar ze boven op kunnen zonnen en onder kunne schuilen. Het witte bakje is het waterbakje. ( die wordt later mooier maar dit is tijdelijk omdat ze nog klein en jong zijn )
De normale plek waar ze kunnen eten en drinken hier zit geen lamp om ze ook een verkoelde plek te geven Er staat een steen in om te kunnen klimmen.
Verderest hebben ze een boomstam op te klimmen. Ze eten dagelijks andivie , Meelwormen en Wasmotlarve. Binnekort ga ik ze kleine springkanen geven dus dan volgen er snel meer foto's !!
Datum: Woensdag, 28 Nov 2012, 17:53 | Bericht # 218
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ haras, That's cute I wish I had a dog. And look at those tooth. FUNNY!
Added (28 Nov 2012, 16:53) --------------------------------------------- Hier wat foto's van onze grasparkiet Karel. Het leuke is dat hij ook kan praten.
Ik heb op mijn eigen kamer een roodkeelanolis. Hij heet Freek. Hier wat foto's:
Bericht veranderd door: Mark_23 - Vrijdag, 30 Nov 2012, 19:54
Datum: Vrijdag, 30 Nov 2012, 18:28 | Bericht # 220
OrcaFreak
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
Hey iedereen,
Bij deze een foto van mijn hond. Het is een Shiba Inu.
@ Rymafra: Denk goed na alvorens je beslist zo'n hond te nemen. Het zijn moeilijke beestjes om op te voeden. En dan bedoel ik echt moeilijk. (Heb er ervaring mee)