Datum: Woensdag, 15 Aug 2012, 20:42 | Bericht # 204
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Heb goed nieuws en slecht nieuws...
Mijn hond Roefel is vorige week overleden (als ik er meer zet lijkt het een beetje spam) (longkanker)
Tot zover het slechte nieuws. Het goede nieuws : Ik heb sinds vanmiddag een andere hond. Het is kort op onze vorige, maarja, nu zijn er al die nesten, anders was het een jaar wachten . Het is een heidewachtel, hier de (jaloersmakende xD) pic:
Ps:mij moeder kan geen foto's maken, flash op klaarlichte dag?!
Bericht veranderd door: krieke668 - Woensdag, 15 Aug 2012, 20:43
@ krieke668, Jammer van je hond! Maar ik vind die nieuwe hond echt schattig! ook al is het een ander ras!,hij lijk op een cockerspaniël zo zag candy er ook uit alleen dan met een anderen vacht! Edit: Zou je miss. een foto kunnen laten zien van je hond roeffel van toen hij nog leefden ik ben benieuwd hoe hij er uit zag! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Woensdag, 15 Aug 2012, 21:06
Datum: Dinsdag, 28 Aug 2012, 22:09 | Bericht # 207
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
Aaaahw wat eel schattige pupy wel jmmr van de andere hond Hier een foto van een van mijn twee baardagaam. Hij/Zij is nog naam loss geslacht is pas laat te zien bij deze dieren rond 3 a 4 maanden en de mijne is bijna twee
@ Svenyboy04, Wow mooi! ik zie dat de foto's van goed kwaliteit zijn,xD (Let ik op, vind fotograferen namelijk helemaal super!!) Maar ga je er ook mee fokken?? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Super vette dieren. Zijn ze tam of niet (verschilt van dier tot dier)?? Ik zal eens kijken of ik van de week foto's kan maken van mijn terrarium (100cm, 100cm, 100cm). Met daarin kikkers, salamanders, guppen, zoetwaterslakken en wat andere kleine dieren.