@ ZooM, ja het ganzenven is heel mooi en groot! wolly heeft een normalen konijnen kooi, niet voor een cavia of hamster, groter! maar sowieso mag ze er heel vaak uit! wanneer ze wil! en het lijkt zo omdat ik meer op het konijn heb gefocust! ze heeft in ieder geval niet een te klein hok! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zaterdag, 31 Dec 2011, 16:48
@ ZooM, nee ik woon in Oss, maar ga wel volgend jaar naar berghem verhuizen en dan woon ik er wel dicht bij! dan kan ik gewoon lopen! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Zaterdag, 31 Dec 2011, 17:25 | Bericht # 186
ZooM
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ wollykonijn, oké leuk!! Maar ik heb gezien op google maps dat er een snelweg langs loopt, dat vind ik minder..... (moet ik nodig zeggen, in Ede is dat precies hetzelfde )
@ ZooM, ja maar het is daar heel groot! als je een uurtje door loopt kom je bij slabroek of in herpeduin! maar ja je kan zo ook naar de wanrooise bergen en ga zo maar door lopen, zelf naar ede maar bij het ganzeven moet je uit kijken want er zijn daar Schotse Hooglanders, maar ook przewalskipaarden paarden [wat een woord]! trouwens die paarden kan je gewoon aaien, maar de shotsehooglanders niet, eentje is er een keer op me af gekomen terwijl ik helemaal niks deed! maar weer over huisdieren, niet over wilde dieren Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zaterdag, 31 Dec 2011, 18:13
@ Aurlord, ja wel op de heiden, maar heb het op gezocht het zijn inderdaad wilde paarden! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam