@ krieke668, nee dat is niet de puppy! dit scheef Aurlord: Mijn fototoestel is al een tijd kapot.. Je kan alleen bestaande foto's er nog op zetten. Het is zo'n Jack Russel Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zaterdag, 10 Dec 2011, 17:42
Datum: Zaterdag, 10 Dec 2011, 20:40 | Bericht # 113
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ja en omdat zijn foto toestel kapot was, dacht ik dat het een oudere foto was, en omdat ik hem dan zo klein vindt dacht ik dat het toen nog een puppy was??
Datum: Zaterdag, 10 Dec 2011, 23:26 | Bericht # 114
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Wij hebben ook twee Jack Russel en het zijn lekkere woeste honden, hebben een eigen willetje en doen wat ze zelf willen!!! Een goede opvoeding geven dat is het belangrijkste van alles Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ krieke668, ja, ik vond het eerst ook op een puppy lijken @ Laraatje2008, ja opvoeding is het belangrijkst! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
inderdaad ze zijn vast lief. @ NielsGuchelaar, ga jij nog foto,s plaatsen van je vissen! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ ZooM, die zijn schattig zeg, nog kitten,s! of zijn ze al volwassen? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam