@ ZooM, ja of gewoon volwassenen, ik weet niet zo veel van poesen en katten! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ ZooM, ja net zoals ik met katten! maar verder weet ik echt onwijs veel over dieren ook wilden dieren! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Maandag, 12 Dec 2011, 21:43 | Bericht # 126
ZooM
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ krieke668, ja hoor ze zijn nog steeds even schattig. En die zwarte heeft 5 witte haren gekregen. @ wollykonijn, Ik weet ook heeeeeeeel veeeeeeel over wilde dieren!!!!!
@ ZooM, ik sta op school bekend als dieren freak omdat ik er zo veel van weet iedereen die wat over een dier wil weten vraagt het aan mij Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Dinsdag, 13 Dec 2011, 08:16 | Bericht # 128
ZooM
2
Curator
@ wollykonijn, Wat dacht je? Dat ze dat niet tegen mij zouden zeggen? Ze noemen mij een betweter die denkt dat ie alles over dieren weet...... (wat eigenlijk ook zo is, zee kennen bijna geen enkel dier )
@ ZooM, bij mij op school ook niet als ik het over een tapir heb weten ze niet waar ik het over heb! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Dinsdag, 13 Dec 2011, 11:00 | Bericht # 130
ZooM
2
Curator
@ wollykonijn, bij mij dat net nog werl, maar bij de muskusos geen idee!!!! Misschien moeten we het maar weer over huisdieren beginnen. Daar is dit topic voor......