Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 15:16 | Bericht # 41
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ wollykonijn, dan is het een beetje zijn eigen schuld. Een konijn moet toch weten dat ie warm moet blijven? En als een konijn dood is is ie altijd koud, maar niet als een ijsblok.
@ Aurlord, dat met dat ijsblokje is een omschrijving maar ik denk dat een konijn dat niet goed weet hoor dat hij warm moet blijven eigenlijk ben ik verantwoordelijke vind ik . Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Wij hebben twee honden, 3 parkieten, en een heleboel vissen!!! Dus, een leuke dierentuin in het klein!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ Laraatje2008,leuk dat je een soort kleine zoo hebt thuis wij hebben een soort kleine konijnen zoo met 5 konijnen en een hond !! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Thuis heb ik slechts 1 poes. Haar naam is mies. We hebben haar bijna twee jaar geleden uit het asiel gehaald, en ze is nu niet meer weg te denken! Hieronder een paar foto's:
Naast deze poes hebben we ook nog 3 vissen, maar die zijn van mijn zusje.