ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Omdat sommige regels onduidelijk zijn zal ik de regels weer op een rijtje zetten: Het moet een foto zijn van jouw huisdier (dat was duidelijk) Als je geen huisdier hebt mag je een foto van internet halen en hier op zetten, als het dan van een dier is die je graag wilt. (was nog niet zo duidelijk) maximaal 2 foto's per huisdier (nieuwe regel) Je mag ook andere foto's beoordelen. (was duidelijk) En als je iets zegt over je huisdier zou het leuk zijn als je een foto laat zien.
Dit is het om nog iets duidelijker te maken. Want niet iedereen heeft volgensmij de regels van dit topic gelezen. Sorry als het bazig klonk, ik wilde even de regels herhaalen en aanpassen.
Groetjes Merijn
Bericht veranderd door: ZooM - Woensdag, 30 Nov 2011, 17:15
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
dit was een van mijn andere kattten (de broer van de vorige) we hebben hem helaas wel moeten weg doen omdat het een mannetje is, en dat liep fout met de andere (2)katten
rara waar is ie
@ ZooM,
Quote (ZooM)
maximaal 4 foto's per bericht (nieuwe regel)
ik snap wel wat je wilt met deze regel, maar ik vindt het zo beperkent... zou je dan niet beter 2 foto's per dier nemen of zo?? maar vind het wel over het algemeen leuke aanpassingen...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Quote (krieke668)
ik snap wel wat je wilt met deze regel, maar ik vindt het zo beperkent... zou je dan niet beter 2 foto's per dier nemen of zo?? maar vind het wel over het algemeen leuke aanpassingen...
Vinden jullie de regel zo beter? Want dan zal ik het aanpassen...
@ Aurlord, had nog deze smiley bij gemoeten was het vergeten Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam