Hierbij nog een keer een reeks foto's uit Blijdorp. Ze zijn dit keer niet op plek gesorteerd, maar gewoon foto's uit Blijdorp van mijn afgelopen bezoek.
Deze is niet scherp, maar dit is het nieuwe poedoe jong uit Blijdorp:
Deze vind ik gewoon leuk, daarom plaats ik hem als laatste:
@ raymondhoek, Bedankt voor je reactie. Ik was inderdaad al bezig met uploaden. Ik heb eerst de foto's verkleint, dan gaat het wel iets sneller (:
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Leuk om de foto's te zien van mijn lievelingsdierentuin ! Erg scherp en dichtbij, trouwens Bart, over dat net; in het verblijf van de Swiftvosjes hangt dat net boven, en omdat de dieren vaak boven op de rotsen zitten. Is 't moeilijk om ze zonder dat net er binnen op te krijgen.
Mooie foto's JWW!! Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd welke camera jij hebt! Want iedereen zecht dat foto's maken in het oceanieum moeilijk is, en jouw lukt het gewoon best goed Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Inmiddels werd het wel weer een keer tijd voor een nieuwe foto reeks. Zondag 3 Maart 2013 heb ik blijdorp bezocht. Dit zijn mijn mooiste foto's van die dag. Hopelijk vinden jullie ze ook mooi!
Zouden jullie willen aangeven van welke diersoort (uit Blijdorp) jullie foto's willen zien. En hoe deze op de foto moet staan (vb. Alleen het hoofd of het gehele lichaam). De volgende x zal ik proberen om deze diersoort voor jou te fotograferen.
Ik zou het fijn vinden als jullie je mening geven.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Wow deze foto's zien er erg goed uit maar de ijsberen foto's zijn toch wel mijn favoriet, ookal zijn de 2 laatste ook echt heel mooi. Mijn complimenten!