Vele mensen plaatsen foto's van Dieren uit Dierenparken. Aangezien ik vaak in Blijdorp kom heb ik hiervoor een topic aangemaakt. Sommige zijn heel goed gelukt en sommige wat minder. Ik zou het leuk vinden als je je mening erover geeft. Vandaag post ik het Oceanium. Eventueel na goede reacties, zal ik doorgaan met plaatsen.
Oceanium Van te voren wil ik even vermelden, dat ik nooit zo hou om vissen te fotograferen.
Bedankt voor het kijken. En ik vind het fijn als je een reactie achterlaat!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Wel, ik vind ze mooi gelukt hoor! Die slang laat mij helemaal rillen
En jij zegt dat vissen niet je favoriete fotostijl is? Ik vind ze in ieder geval prachtig gemaakt! Misschien (nu ik toch reactie mag geven) zou het beter geweest zijn dat je bij het vosje dat net zou weg doen, dan ljikt het meer alsof ze vrij leven.
leuke foto's mooie ook en wat je al zeg vissen zijn niet mijn fotostijl maar zeer mooi ik geef wel een tip bij somige dieren is het ook leuk als je het helle lichaam van het dier op de foto zet zoals bij tijger is dat een heel mooi efect een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Mooie foto's! Ik vind je vissenfoto's erg goed gelukt hoor, vooral die van het zeepaardje ^^. Die van de Cubaanse Hutia is ook heel mooi. Wat wel jammer is is dat je bij het woestijnvosje heel duidelijk het gaas ziet, maar knippen gaat ook niet echt want dan heb je een driekwartfoto xD. Oh ja, nog een vraagje: is dat een Galapagos-landleguaan op een van de foto's? Ik wist helemaal niet dat ze die hadden in Blijdorp :O Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D