De eisen voor sneeuwuilen zijn: - Minimaal 2 bomen om zich onder schuil te houden - Het verblijf mag niet plat zijn, dus er moet een heuvel zijn - Minimaal 2 soorten voer - Minimaal 2 dieren per verblijf (1xV - 1xM) - Uitsluitend gematigd woud/toendra/noordelijk bos biome
Willen andere een minimaal aantal hokjes per dier? Ik denk dat het niet nodig is, en ... misschien moet je wel je verblijf uit breiden bij meerdere dieren? Is dat niet onhandig?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
dat is zowiezo nodig, om je verblijf uit te brijden bij meerdere dieren, dat is altijd zo, bovendien verkoop ik mijn dieren altijd als ze te veel worden, dus in een fokprogramma kunnen we ze gewoon aan een ander lid geven
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Ik vind het goed. Maar in mijn verblijf zullen er meer komen dan 1 paartje hoor, veel meer waarschijnlijk zelfs. Maar voor de rest niets op aan te merken. En kwa hokjes, tja, ik zou die regel gewoon weg laten, we hebben toch wel al genoeg zo, toch??
@ thomvonder, Wat vind jij wel of geen min aantal hokjes? Ik denk dat het niet nodig is..
De eisen voor sneeuwuilen zijn: - Minimaal 2 bomen om zich onder schuil te houden - Het verblijf mag niet plat zijn, dus er moet een heuvel zijn - Minimaal 2 soorten voer - Minimaal 2 dieren per verblijf (1xV - 1xM) - Uitsluitend gematigd woud/toendra/noordelijk bos biome
Oke, Ik zal de eisen vanavond insturen naar de ZTAO Crew. Caspar als blijkt dat mensen te weinig ruimte hebben kunnen we de ruil/plaatsing altijd nog afwijzen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik wil al een hele tijd heel graag me bij dit verbond aansluiten, maar heb daar geen kans toe gehad. Nu zie ik dit als 'de' kans om me hierbij aan te sluiten, als iedereen het er mee eens zou zijn. Ik heb even met Caspar1995 ge-PMt, met het idee dat ik tijdelijk voor zijn 1M 1V zorg als hij de reset doet. Dan kan ik de jongen houden (en betaal caspar per jong 100 of 200 credits). Dan is het dus zo'n win-win-situatie, want hij behoud zijn dieren en ik kan mijn Antarctica gedeelte op gaan zetten MET sneeuwuilen!!! Caspar zei dat ik zijn zegen in ieder geval al heb :P nu de rest nog (: