ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Als het zo kunnen, wil ik ook wel graag een paartje. Ik heb namelijk (weer) een heleboel plannen klaarliggen voor een grote uitbreiding van mijn zoo, met daarin ook ruimte voor een antarctica gebied. Als ik dan dat paartje zou mogen hebben, sluit ik me natuurlijk gelijk aan bij dit verbond, en krijgen de dieren (uiteraard) een prachtig verblijf!
Mijn ideeën voor dit verblijf zijn dit: De bezoekers lopen een kleine heuvel op waar ze kunnen kijken naar de grote sneeuwuilen, De dieren zijn te zien door een kijkruit, maar ook gewoon door het gaas. Achter de schermen komen er ook nog een aantal volières voor deze dieren, omdat ik van plan ben om te gaan fokken (als ik de diersoort mag gaan houden, natuurlijk). Ook zal er door die volières achter de schermen ruimte zijn voor de opvang van sneeuwuilen die tijdelijk niet in een zoo kunnen verblijven.
Ik hoop echt dat ik de diersoort mag hebben, en dan zal ik er een prachtig gebied voor aanleggen!
Zoals jullie misschien al weten krijgen alle verantwoordelijk van de fokprogramma;s een pb en dan kunnen zij beslissen aan welke eisen het verblijf moet voldoen.
Aangezien een verbond met meerdere mensen is, zou ik jullie vragen hebben jullie nog ideeen en/of suggesties voor deze eisen.
Zaterdag 28 Mei zal ik de eisen insturen, dus voor inspraak reageer snel!
Groetjes, Jeweetwelwie
Added (30 Mei 2011, 19:32) --------------------------------------------- Jammer genoeg heb ik hier nog geen reactie op gehad. Mijn eisen zijn:
- Minimaal 2 bomen om zich onder schuil te houden - Het verblijf mag niet plat zijn, dus er moet een heuvel zijn - Minimaal 2 soorten voer
Hebben jullie nog iets anders? Aan speeltjes in mijn verblijven doe ik niet, bij een goed verblijf is dat niet nodig.
De eisen voor sneeuwuilen zijn: - Minimaal 2 bomen om zich onder schuil te houden - Het verblijf mag niet plat zijn, dus er moet een heuvel zijn - Minimaal 2 soorten voer - Minimaal 2 dieren per verblijf (1xV - 1xM)
Mag ik van de rest nog een reactie? Wanneer ik woensdagavond nog geen reactie heb, dan worden dit de eisen.