ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 51 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Kassa Medewerker
ik wil graag een fp aan vragen voor de zeeleguaan omdat het erg mooien dieren zijn op op ztao zijn er bijna geen mensen met deze prachtige dieren leden zullen zijn evi111 verantwoordelijke 1xM 1xV freed95 1xM 1xV Thomvlonder 1xm 1xV
de eisen zullen zijn - minimaal 1 paartje in het verblijf . - er moet een bassin aanwezig zijn waar ze in kunnen zwemmen. - er moet een apart verblijf zijn waar jongen onder een lamp kunnen leggen. - er moet een strandje in het verblijf zijn - veel rotsen ook onder water
Kassa Medewerker
ik wil graag een fp aanvragen voor de bergnyla,s leden: evi111 [ Verantwoordelijke ] boerroel545
onze eisen zijn: - een paar heuveltjes - minimaal 3 bomen - minimaal een rots - een riviertje om af te koelen - een binnenverblijf - het liefst een paar andere savanne dieren maar geen gevaarlijke
*** GOEDGEKEURD ***
Bericht veranderd door: evi111 - Dinsdag, 13 Nov 2012, 20:00
Datum: Donderdag, 22 Nov 2012, 18:36 | Bericht # 43
KoenZoo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Ik zou graag een fokprogramma willen aanvragen voor de Witte haai, De leden zullen zijn: - KoenZoo (verantwoordelijke) 3M 1V - thomvonder 2M 2V - Dierentuiner 1M 1V
Onze eisen voor onze verblijven zijn: - Een quarantaine verblijf aangrenzend aan het hoofdverblijf voor zieke/verzwakte dieren - Minimaal 2 kunstverrijkingsobjecten (bv. schelpen) - Ruim verblijf zodat de witte haai genoeg zwemruimte heeft - Niet met andere dieren in een verblijf alleen de witte haaien - Minimaal 2 waterfilters voor schoon en helder water - Minimaal 2 observatie punten
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Hoi ik zal graag een FP aanvragen voor de 'Cyclura cornuta' oftewel de 'Neushoornleguaan'.
De leden zullen zijn:
-Rymafra, Verantwoordelijke -Na de. eerste jongen komt Freed95
De eisen zullen zijn:
-Heuvelig -Veel stenen -Min. 10 planten van een droog klimaat -2 Soorten voedsel -Min. 1 lage boom -3/5 deel moet binnenhok zijn ( alles mag ook ) -Min. 1 hok om af te scheiden.
Ik hoop dat het wordt goedgekeurd zodat ik en daarna meer kunnen helpen met behoud van deze soort!
Groetjes, Rymafra
***AFGEKEURD***
Added (26 Nov 2012, 17:09) --------------------------------------------- Hoi ik wil graag een FP voor de Vicuna aanvragen,
Leden:
Rymafra* Boerroel545
Eisen:
- een paar heuveltjes - veel gras - 5 bomen - binnenhok - 2 soorten voedsel - plasje water - 2 kleine bijhokjes om ze af te scheiden
*** GOEDGEKEURD *** WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht veranderd door: rymafra - Dinsdag, 27 Nov 2012, 07:54
Ik wil graag een fokprogramma aanvragen voor de quetzal. de leden zullen zijn: - Carnotaurus (verantwoordelijke) - boerroel545 - krieke668 (en waarschijnlijk ook Jeweetwelwie)
de eisen zijn: 1 - Alleen samenhouden met vreedzame soorten 2 - is er toch agressie, ook van andere quetzals, meteen uitvangen. 3 - geen andere broedende koppels in verblijf, in een tropenhal uitvangen of afschermen 4 - minstens 8 planten of bomen om zich terug te trekken 5 - minstens een oppervlakte van 10 vierkante meter per koppel 6 - minstens een verblijf van 3 meter hoog
***AFGEKEURD*** dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Dinsdag, 28 Mei 2013, 18:00
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik wil graag een fokprogramma oprichten voor de sabelantilopes. De leden zullen zijn:
-Real_thomas* -Boerroel545
De eisen zijn:
-Moet met minimaal 1 soortgenoot in een verblijf zitten -Een grote schuur of schuilplaats moet beschikbaar zijn -Minimaal vijf bij vijf hokjes per dier -De antilopes moeten gevarieerd eten, minimaal twee soorten voedsel. -Het verblijf moet op minstens een hokje afstand zijn van het pad, behalve als het verblijf verlaagd is.
***AFGEKEURD*** ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Kassa Medewerker
ik wil graag een fp aanvragen voor de: fossa evi111 [ Verantwoordelijke ] boerroel545 heeft een koppel maar is niet meer actief wil graag een lid toevoegen met het fokken van mij dieren
onze eisen zijn: - een de dieren moeten gescheiden van elkaar kunnen zitten - minimaal 6 bomen - minimaal drie rotsen - genoeg beschutting in het buitenverblijf - een binnenverblijf met schutplekjes
--------------------------------------------- ik wil graag een fp aanvragen voor de: onechte gaviaal -evi111 1xm 1xv [ Verantwoordelijke ] -Raymond 1xm 1xv
onze eisen zijn: - een de dieren moeten gescheiden van elkaar kunnen zitten - beplanting in het water/buiten het water - 1 waterfilter - goede zandbank om op te liggen - ruim zwem water