Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Fan Topic: Blijdorp Nieuwtjes van Nickdierengek
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 21:09 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
BerichtWELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht getypt door - nickdierengek
Toegevoegd op 05 Nov 2011 om 21:09
legoman12324
Datum: Vrijdag, 25 Nov 2011, 19:07 | Bericht # 241   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

weer een vraag maar als ik de renovatsie planen goet heb gelezen
dan gaan de aziatize leeuwen naar het okapi verblijf is er wel genoeg ruimte vor al die leeuwen
wand het lijkt me een klein verblijf voor de leeuwen

Added (25 Nov 2011, 18:07)
---------------------------------------------
waar gaan de kameelen eigelijk heen wand op die plek komen de zwarte neushoorn

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtweer een vraag maar als ik de renovatsie planen goet heb gelezen
dan gaan de aziatize leeuwen naar het okapi verblijf is er wel genoeg ruimte vor al die leeuwen
wand het lijkt me een klein verblijf voor de leeuwen

Added (25 Nov 2011, 18:07)
---------------------------------------------
waar gaan de kameelen eigelijk heen wand op die plek komen de zwarte neushoorn

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 25 Nov 2011 om 19:07
nickdierengek
Datum: Vrijdag, 25 Nov 2011, 19:10 | Bericht # 242   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ legoman12324, nou de leeuwen gaan er juist veel meer op voor uit het buiten verblijf word bijna 3 keer zo groot als wat het nu is en in het binnen verblijf gaan ze samen leven.

de kamellen gaan over een paar maanden terug naar hun oude perk in Azië samen met de onagers,er word een aan passing gedaan zodat de dieren van elkaar worden gescheiden (dit is niet voor publiek zichbaar)

maar dat is pas over een maand of 6/7.

maar straks meer over azie

nickdierengek
Bericht@ legoman12324, nou de leeuwen gaan er juist veel meer op voor uit het buiten verblijf word bijna 3 keer zo groot als wat het nu is en in het binnen verblijf gaan ze samen leven.

de kamellen gaan over een paar maanden terug naar hun oude perk in Azië samen met de onagers,er word een aan passing gedaan zodat de dieren van elkaar worden gescheiden (dit is niet voor publiek zichbaar)

maar dat is pas over een maand of 6/7.

maar straks meer over azie

nickdierengek

Toegevoegd op 25 Nov 2011 om 19:10
NielsG
Datum: Vrijdag, 25 Nov 2011, 20:23 | Bericht # 243   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

@ nickdierengek, Dat met die leeuwen, ik zag in mijn Blijdorp Blad een foto hoe het er uit kwam te zien, zal hem wel even zoeken.

Bericht@ nickdierengek, Dat met die leeuwen, ik zag in mijn Blijdorp Blad een foto hoe het er uit kwam te zien, zal hem wel even zoeken.

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 25 Nov 2011 om 20:23
nickdierengek
Datum: Vrijdag, 25 Nov 2011, 20:38 | Bericht # 244   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

zo zoals belooft de foto's met e nieuwtjes

we beginnen bij de winkel van sinkel de oude bomen die daar stonden zijn weg gehaalt en er zijn jongere exemplaren voor terug gekomen
[img][/img]

dan lopen we azie in en gaan we naar het oude roeskatten verblijf,het verblijf is verhoogt en er is een nieuw net boven op gekomen verder worden er nieuwe planten en boom stammen geplaatst in het verblijf voor de dubbele neushoornvogels
[img][/img]

dan lopen we naar binnen en daar zijn ze nu cht begonnen aan de kant van de visaya wratten zwijnen met het weg halen van het hout ,want er komen verschillende reptilen en andere dingen te zitten
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]

dan gaan we richting de chineese tuin waar er nieuwe mubilair geplaats is
[img][/img]

dan richting het azieatische moeras waar de oude houten vlonder al weg gehaalt is
[img][/img]

dan naar de mogoolse steppe waar de onagers weg zijn er het klaar is gemaakt voor het bouw verkeer
[img][/img]

dan de vleermuizen grot is gewoon nog open
[img][/img]

dan iets klein er waren vandaag mensen van monumenten zorg aan wezich bij de okapi stal(waarschinlijk voor te kijken wat vervangen moet worden enzo in 2013 voor de leeuwen)
[img][/img]

dan richting zuid amerika waar er nu een groot bord staat met de tekst over amazonica
[img][/img]

dit bord staat vlak naast het poedoe verblijf aan de kant van de spoor weg(hier komt dan ongeveer de ingang van de vlinder kas
[img][/img]

dan de zee van cortes schiet al op er word druk gewerkt om voor dat het ech koud gaat worden klaar tezijn
[img][/img]

verder word er druk gewerkt aan de aankleding van de midwinter zoo
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]

dan het steller zeearende verblijf is bijna klaar het net zit er al over heen maar moet alleen nog de grond in
[img][/img]

dan naar afrika met een klein dingetje de moniksgieren en de maraboes zitten nu definietief binnen tot volgend jaar maart ongeveer als het weer wat warmer word
[img][/img]
[img][/img]

dan de onagers zitten dus op het oude giraffen/kamelen perk
[img][/img]

dan bij de panda poffertjes word opnieuwe bestraat voor een beter uitstraling
[img][/img]

dan voor de gene die geintreseert zijn in de jubileums planne ,een foto van de het okapi/zwarte neushoornen verblijf staat over al op inter net maar deze niet van de leeuwen en het apen verblijf(boven het leeuwen verblijf en onder het apen verblijf)
[img][/img]

zo dit was het

nickdierengek
Berichtzo zoals belooft de foto's met e nieuwtjes

we beginnen bij de winkel van sinkel de oude bomen die daar stonden zijn weg gehaalt en er zijn jongere exemplaren voor terug gekomen
[img][/img]

dan lopen we azie in en gaan we naar het oude roeskatten verblijf,het verblijf is verhoogt en er is een nieuw net boven op gekomen verder worden er nieuwe planten en boom stammen geplaatst in het verblijf voor de dubbele neushoornvogels
[img][/img]

dan lopen we naar binnen en daar zijn ze nu cht begonnen aan de kant van de visaya wratten zwijnen met het weg halen van het hout ,want er komen verschillende reptilen en andere dingen te zitten
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]

dan gaan we richting de chineese tuin waar er nieuwe mubilair geplaats is
[img][/img]

dan richting het azieatische moeras waar de oude houten vlonder al weg gehaalt is
[img][/img]

dan naar de mogoolse steppe waar de onagers weg zijn er het klaar is gemaakt voor het bouw verkeer
[img][/img]

dan de vleermuizen grot is gewoon nog open
[img][/img]

dan iets klein er waren vandaag mensen van monumenten zorg aan wezich bij de okapi stal(waarschinlijk voor te kijken wat vervangen moet worden enzo in 2013 voor de leeuwen)
[img][/img]

dan richting zuid amerika waar er nu een groot bord staat met de tekst over amazonica
[img][/img]

dit bord staat vlak naast het poedoe verblijf aan de kant van de spoor weg(hier komt dan ongeveer de ingang van de vlinder kas
[img][/img]

dan de zee van cortes schiet al op er word druk gewerkt om voor dat het ech koud gaat worden klaar tezijn
[img][/img]

verder word er druk gewerkt aan de aankleding van de midwinter zoo
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]

dan het steller zeearende verblijf is bijna klaar het net zit er al over heen maar moet alleen nog de grond in
[img][/img]

dan naar afrika met een klein dingetje de moniksgieren en de maraboes zitten nu definietief binnen tot volgend jaar maart ongeveer als het weer wat warmer word
[img][/img]
[img][/img]

dan de onagers zitten dus op het oude giraffen/kamelen perk
[img][/img]

dan bij de panda poffertjes word opnieuwe bestraat voor een beter uitstraling
[img][/img]

dan voor de gene die geintreseert zijn in de jubileums planne ,een foto van de het okapi/zwarte neushoornen verblijf staat over al op inter net maar deze niet van de leeuwen en het apen verblijf(boven het leeuwen verblijf en onder het apen verblijf)
[img][/img]

zo dit was het

nickdierengek

Toegevoegd op 25 Nov 2011 om 20:38
wollykonijn
Datum: Vrijdag, 25 Nov 2011, 20:47 | Bericht # 245   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

ziet er leuk uit zoals ik zie is blijdorp aan het verbouwen leuk!!

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Berichtziet er leuk uit zoals ik zie is blijdorp aan het verbouwen leuk!!

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 25 Nov 2011 om 20:47
nickdierengek
Datum: Vrijdag, 25 Nov 2011, 20:51 | Bericht # 246   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ wollykonijn, blijdorp is iederjaar aan het bouwen vaak is het de vrienden die het betalen maar zo blijft blijdorp wel vernieuwend en blijft de prijs kwaliteit verhouding hoog

nickdierengek
Bericht@ wollykonijn, blijdorp is iederjaar aan het bouwen vaak is het de vrienden die het betalen maar zo blijft blijdorp wel vernieuwend en blijft de prijs kwaliteit verhouding hoog

nickdierengek

Toegevoegd op 25 Nov 2011 om 20:51
wollykonijn
Datum: Vrijdag, 25 Nov 2011, 20:58 | Bericht # 247   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ nickdierengek, ja vind ik wel leuk ze breiden zo goed uit.

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Bericht@ nickdierengek, ja vind ik wel leuk ze breiden zo goed uit.

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 25 Nov 2011 om 20:58
nickdierengek
Datum: Vrijdag, 25 Nov 2011, 21:00 | Bericht # 248   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ wollykonijn, ja dat is denk ik ook zo bijzonder aan blijdorp ieder jaar bouwen of renoveren ze wat.
de meeste dierenparken doen een keer in de 2/3 jaar een keer wat nieuws ofzo maar blijdorp ieder jaar .

nickdierengek
Bericht@ wollykonijn, ja dat is denk ik ook zo bijzonder aan blijdorp ieder jaar bouwen of renoveren ze wat.
de meeste dierenparken doen een keer in de 2/3 jaar een keer wat nieuws ofzo maar blijdorp ieder jaar .

nickdierengek

Toegevoegd op 25 Nov 2011 om 21:00
NielsG
Datum: Vrijdag, 25 Nov 2011, 21:01 | Bericht # 249   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Leuke foto's, heel erg bedankt dat je steeds weer foto's plaatst!

BerichtLeuke foto's, heel erg bedankt dat je steeds weer foto's plaatst!

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 25 Nov 2011 om 21:01
nickdierengek
Datum: Vrijdag, 25 Nov 2011, 21:03 | Bericht # 250   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ NielsGuchelaar, ja daar deze topic natuurlijk voor maar ik vind het ook erg leuk om iedereen iets te vertellen over blijdorp :D :D :D

nickdierengek
Bericht@ NielsGuchelaar, ja daar deze topic natuurlijk voor maar ik vind het ook erg leuk om iedereen iets te vertellen over blijdorp :D :D :D

nickdierengek

Toegevoegd op 25 Nov 2011 om 21:03
Search:

Hosted by uCoz