ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp. ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp. hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen . ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden . heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .
voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.
de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor: penseelzwijnen rode bosbuffels okapi's vele Afrikaanse vogels en stokstaardjes
tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf. word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project! grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
1
Onderdirecteur
WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp. ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp. hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen . ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden . heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .
voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.
Vrienden van blijdorp dit jaar 50 jaar , en dat vieren we met de opening van amazonica tegen de zomer .
Ik ben al enkele jaren lid van de vrienden en het is een geweldige vereniging waar je voor maar 41 euro per jaar 4 keer het vrienden blad krijg je in de winter maanden naar exclusieve lezingen mag en je mee betaalt aan de geweldige nieuwe verblijven.
grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Woensdag, 09 Jan 2013, 18:10
1
Onderdirecteur
@ timo13, oke leuk hahah
wat is jou naam daar dan ?
ik gewoon nickdierengek
verder ga ik mischien vandaag weer naar blijdorp
nickdierengek
Added (06 Nov 2011, 13:47) --------------------------------------------- van nacht is er in de rivierahhal een komodo vaaraantje uit het ei gekomen, gefeliciteert blijdorp. het is nu al 3 jaar oprij dat blijdorp fokt met deze fantastische dieren
@ timo13, Ik denk dat dat voor de piranhas, rivierschildpadden en andere tropische vissen is (zie de tekst op een na laatste foto) Of anders een sier gedeelte Always look on the bright side of life!