Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Fan Topic: Blijdorp Nieuwtjes van Nickdierengek
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 21:09 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
BerichtWELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht getypt door - nickdierengek
Toegevoegd op 05 Nov 2011 om 21:09
KoenZoo
Datum: Vrijdag, 18 Apr 2014, 19:28 | Bericht # 1661   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

Ah oké, die krijgen dus best een groot verblijf (bosbuffels/penseelzwijnen)? Maar komen er dan nog meer bosbuffels bij? Want nu hebben ze natuurlijk maar 2 vrouwtjes.

Vind het wel jammer dat ze niet de bongo's eens een wat prominentere plaats hebben gegeven. Vind ik altijd maar zo weggestopt zitten. Niemand die er ook echt altijd voor omkijkt.

En de Mhorgazelles gaan dan weer aardig klein zitten niet? Dat vind ik ook altijd maar zonde. Kunnen ze beter wegdoen, want zitten al aardig krap en echt aandacht kregen ze ook nooit.

Wat ik trouwens wel schandalig vond was het verblijf voor de neushoorns. Voor de giraffes was dat altijd goed, maar nu het in drieën is gedeeld, houd je bijna niks meer over. Hadden ze het beter in tweeën kunnen delen, want nu zit er dus altijd eentje heel klein.
BerichtAh oké, die krijgen dus best een groot verblijf (bosbuffels/penseelzwijnen)? Maar komen er dan nog meer bosbuffels bij? Want nu hebben ze natuurlijk maar 2 vrouwtjes.

Vind het wel jammer dat ze niet de bongo's eens een wat prominentere plaats hebben gegeven. Vind ik altijd maar zo weggestopt zitten. Niemand die er ook echt altijd voor omkijkt.

En de Mhorgazelles gaan dan weer aardig klein zitten niet? Dat vind ik ook altijd maar zonde. Kunnen ze beter wegdoen, want zitten al aardig krap en echt aandacht kregen ze ook nooit.

Wat ik trouwens wel schandalig vond was het verblijf voor de neushoorns. Voor de giraffes was dat altijd goed, maar nu het in drieën is gedeeld, houd je bijna niks meer over. Hadden ze het beter in tweeën kunnen delen, want nu zit er dus altijd eentje heel klein.

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 18 Apr 2014 om 19:28
nickdierengek
Datum: Vrijdag, 18 Apr 2014, 21:38 | Bericht # 1662   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Ja zoizo wil blijdorp de penseelzwijnen groep groter maken ze zijn druk aan het onderhandel om een paar zwijntjes uit Amerika te krijgen .En zodra het mhorgrazelle perk er bij is komt er een mannelijk bosbuffel waardoor de groep groter word.De mhorgrazelle gaan er juist op vooruit ze krijgen het oude penseelzwijnen verblijf en het 3e okapi perk wat achter de penseelzwijnen. Ligt .Dus het gebied wat bijna rond de hele stal ligt krijgen ze .Zo komt de grootste folkgroep van mhorgrazelle in Europa in een nog beter en groter verblijf.De rede dat er tevens gekozen is om bosbuffels te nemen en niet de bongo's een plaast tegeven is omdat blijdorp zelf vind en daar ben ik het mee eens al heel veel antilopen heeft en blijdorp was toe aan een runder soort
BerichtJa zoizo wil blijdorp de penseelzwijnen groep groter maken ze zijn druk aan het onderhandel om een paar zwijntjes uit Amerika te krijgen .En zodra het mhorgrazelle perk er bij is komt er een mannelijk bosbuffel waardoor de groep groter word.De mhorgrazelle gaan er juist op vooruit ze krijgen het oude penseelzwijnen verblijf en het 3e okapi perk wat achter de penseelzwijnen. Ligt .Dus het gebied wat bijna rond de hele stal ligt krijgen ze .Zo komt de grootste folkgroep van mhorgrazelle in Europa in een nog beter en groter verblijf.De rede dat er tevens gekozen is om bosbuffels te nemen en niet de bongo's een plaast tegeven is omdat blijdorp zelf vind en daar ben ik het mee eens al heel veel antilopen heeft en blijdorp was toe aan een runder soort

Toegevoegd op 18 Apr 2014 om 21:38
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 19 Apr 2014, 21:44 | Bericht # 1663   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

nickdierengek, tja, de collectie is ook een belangrijk iets voor dierentuinen.
Blijdorp heeft een heel indrukwekkende.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Berichtnickdierengek, tja, de collectie is ook een belangrijk iets voor dierentuinen.
Blijdorp heeft een heel indrukwekkende.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 19 Apr 2014 om 21:44
legoman12324
Datum: Vrijdag, 25 Apr 2014, 18:36 | Bericht # 1664   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

oké misschien een rare vraag maar zijn er foto's van een soort overzicht van het nieuwe leeuwen verblijf

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtoké misschien een rare vraag maar zijn er foto's van een soort overzicht van het nieuwe leeuwen verblijf

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 25 Apr 2014 om 18:36
nickdierengek
Datum: Vrijdag, 25 Apr 2014, 20:50 | Bericht # 1665   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Op de sfeer impresies die ike en tijd terug geplaast heb zijn er nog geen nieuwe onthult.
BerichtOp de sfeer impresies die ike en tijd terug geplaast heb zijn er nog geen nieuwe onthult.

Toegevoegd op 25 Apr 2014 om 20:50
legoman12324
Datum: Vrijdag, 25 Apr 2014, 21:09 | Bericht # 1666   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

heeft het leeuwen verblijf eigenlijk een separatie perk

Berichtheeft het leeuwen verblijf eigenlijk een separatie perk

Toegevoegd op 25 Apr 2014 om 21:09
nickdierengek
Datum: Zondag, 27 Apr 2014, 14:03 | Bericht # 1667   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ legoman12324, ja maar niet zichtbaar voor het publiek.

in de nieuwe aanbouw komen de seperatie binnen verblijven en een buiten kooi .
Bericht@ legoman12324, ja maar niet zichtbaar voor het publiek.

in de nieuwe aanbouw komen de seperatie binnen verblijven en een buiten kooi .

Toegevoegd op 27 Apr 2014 om 14:03
legoman12324
Datum: Zondag, 04 Mei 2014, 18:54 | Bericht # 1668   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

hoe is het eigenlijk met de blijdorpse leeuwengroep en hoe staat het met hun nieuwe verblijf
want wat was ook al weer de reden dat ze uit de roofdierengebouw moesten

Berichthoe is het eigenlijk met de blijdorpse leeuwengroep en hoe staat het met hun nieuwe verblijf
want wat was ook al weer de reden dat ze uit de roofdierengebouw moesten

Toegevoegd op 04 Mei 2014 om 18:54
KoenZoo
Datum: Maandag, 05 Mei 2014, 19:28 | Bericht # 1669   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

Te klein neem ik aan. Als het goed is nu een koppel met twee jongen (die al aardig groot zijn). Nieuw verblijf is in de aanbouw. Staat geloof ik voor van de zomer gepland en anders begin 2015 ergens.
BerichtTe klein neem ik aan. Als het goed is nu een koppel met twee jongen (die al aardig groot zijn). Nieuw verblijf is in de aanbouw. Staat geloof ik voor van de zomer gepland en anders begin 2015 ergens.

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 05 Mei 2014 om 19:28
legoman12324
Datum: Dinsdag, 06 Mei 2014, 23:07 | Bericht # 1670   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Quote KoenZoo
Te klein neem ik aan. Als het goed is nu een koppel met twee jongen (die al aardig groot zijn). Nieuw verblijf is in de aanbouw. Staat geloof ik voor van de zomer gepland en anders begin 2015 ergens.

het is alles behalve klein rond de begin tijden van het roofdiergebouw leefde daar nog de Afrikaanse soort in de west vleugel en Siberische tijgers in de oost vleugel
en (moeilijk te geloven) in de ronde kooi aan de leeuwen kant hebben zelf panters geleefd en nu hebben schantie haar drie welpen (de tweeling rani en schanto, ouste dochter naui)
en zus bente de hele roofdiergebouw voor zich zelf

Bericht
Quote KoenZoo

het is alles behalve klein rond de begin tijden van het roofdiergebouw leefde daar nog de Afrikaanse soort in de west vleugel en Siberische tijgers in de oost vleugel
en (moeilijk te geloven) in de ronde kooi aan de leeuwen kant hebben zelf panters geleefd en nu hebben schantie haar drie welpen (de tweeling rani en schanto, ouste dochter naui)
en zus bente de hele roofdiergebouw voor zich zelf

Toegevoegd op 06 Mei 2014 om 23:07
Search:

Hosted by uCoz