ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp. ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp. hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen . ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden . heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .
voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.
de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor: penseelzwijnen rode bosbuffels okapi's vele Afrikaanse vogels en stokstaardjes
tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf. word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project! grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Ah oké, die krijgen dus best een groot verblijf (bosbuffels/penseelzwijnen)? Maar komen er dan nog meer bosbuffels bij? Want nu hebben ze natuurlijk maar 2 vrouwtjes.
Vind het wel jammer dat ze niet de bongo's eens een wat prominentere plaats hebben gegeven. Vind ik altijd maar zo weggestopt zitten. Niemand die er ook echt altijd voor omkijkt.
En de Mhorgazelles gaan dan weer aardig klein zitten niet? Dat vind ik ook altijd maar zonde. Kunnen ze beter wegdoen, want zitten al aardig krap en echt aandacht kregen ze ook nooit.
Wat ik trouwens wel schandalig vond was het verblijf voor de neushoorns. Voor de giraffes was dat altijd goed, maar nu het in drieën is gedeeld, houd je bijna niks meer over. Hadden ze het beter in tweeën kunnen delen, want nu zit er dus altijd eentje heel klein.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
Ja zoizo wil blijdorp de penseelzwijnen groep groter maken ze zijn druk aan het onderhandel om een paar zwijntjes uit Amerika te krijgen .En zodra het mhorgrazelle perk er bij is komt er een mannelijk bosbuffel waardoor de groep groter word.De mhorgrazelle gaan er juist op vooruit ze krijgen het oude penseelzwijnen verblijf en het 3e okapi perk wat achter de penseelzwijnen. Ligt .Dus het gebied wat bijna rond de hele stal ligt krijgen ze .Zo komt de grootste folkgroep van mhorgrazelle in Europa in een nog beter en groter verblijf.De rede dat er tevens gekozen is om bosbuffels te nemen en niet de bongo's een plaast tegeven is omdat blijdorp zelf vind en daar ben ik het mee eens al heel veel antilopen heeft en blijdorp was toe aan een runder soort
nickdierengek, tja, de collectie is ook een belangrijk iets voor dierentuinen. Blijdorp heeft een heel indrukwekkende. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
hoe is het eigenlijk met de blijdorpse leeuwengroep en hoe staat het met hun nieuwe verblijf want wat was ook al weer de reden dat ze uit de roofdierengebouw moesten een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Maandag, 05 Mei 2014, 19:28 | Bericht # 1669
KoenZoo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Te klein neem ik aan. Als het goed is nu een koppel met twee jongen (die al aardig groot zijn). Nieuw verblijf is in de aanbouw. Staat geloof ik voor van de zomer gepland en anders begin 2015 ergens.
Te klein neem ik aan. Als het goed is nu een koppel met twee jongen (die al aardig groot zijn). Nieuw verblijf is in de aanbouw. Staat geloof ik voor van de zomer gepland en anders begin 2015 ergens.
het is alles behalve klein rond de begin tijden van het roofdiergebouw leefde daar nog de Afrikaanse soort in de west vleugel en Siberische tijgers in de oost vleugel en (moeilijk te geloven) in de ronde kooi aan de leeuwen kant hebben zelf panters geleefd en nu hebben schantie haar drie welpen (de tweeling rani en schanto, ouste dochter naui) en zus bente de hele roofdiergebouw voor zich zelf een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER