Datum: Maandag, 06 Aug 2012, 10:01 | Bericht # 363
ZooM
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Een belangrijk nieuwtje!!! Er is net een uiterst zeldzame Takin tweeling geboren in Dierenpark Europa. In de update ga ik hier nog verder op in met foto's!
Added (06 Aug 2012, 09:59) --------------------------------------------- Uit de krant!!! Foto: Kevin Langehorst
Zeldzame jaguars geariveerd in Dierenpark Europa Otterlo - Sinds januari probeerd dierenpark Europa ze te krijgen en nu is het eindelijk gelukt. De 2 jonge jaguars kwamen voorzichtig hun kist uit en gingen op onderzoek uit, na een lange reis vanuit Singapore. Jaguars zijn in Nederland erg bijzonder, want alleen Artis had hiervoor jaguars in de collectie. Dierenpark Europa hoopt met de nieuwe aanwinsten de concurrentie met Burgers' Zoo en Ouwehands Dierenpark beter aan te kunnen. De komende weken zullen de jaguars nog in carantaine blijven, maar daarna zullen ze ook voor de bezoeker te bewonderen zijn.
Kevin Langehorst (De Telegraaf)
Bericht veranderd door: ZooM - Maandag, 06 Aug 2012, 10:02
Datum: Maandag, 06 Aug 2012, 10:20 | Bericht # 364
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ ZooM, Zeer tof met je krantenartikel! Je maakt het wel realistisch om echte dierentuinen erbij te betrekken. Ik ben héél benieuwd hoe het verblijf er uit zal zien! (Of was het verblijf van de vorige pagina voor deze dieren? Want je zei dat het iets groot was... )
Groetjes Cheeta7
Bericht veranderd door: Cheeta7 - Maandag, 06 Aug 2012, 10:22
leuk zo'n kranten bericht ik kan daardoor niet wachten op de echte update alleen heeft burgers zoo ook niet jaguars want volgens mij hadik dat gezien in burgers zoo drukte in de dierentuin
Datum: Maandag, 06 Aug 2012, 20:42 | Bericht # 369
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ ZooM, ziet er leuk uit. Idee: als je reclame borden en ansichtkaarten maakt waarom dan geen folder? Of zon boekje die je bij de ingang, waar de plattegrond in staat en de route enz.. Ik had namelijk zin om de ideeën te geven. Vondst ze namelijk wel wat voor jou. XD
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D