Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

La Farmy Eindhoven
tinetjeee
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 18:06 | Bericht # 51   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

je maakt mooie verblijven! goed veel ruimte voor de dieren en mooie hekken en voldoende beplanting! misschien inderdaad de poep die er licht :D maar voor de rest leuk gedaan!

groetjes tinetjeee :p
Berichtje maakt mooie verblijven! goed veel ruimte voor de dieren en mooie hekken en voldoende beplanting! misschien inderdaad de poep die er licht :D maar voor de rest leuk gedaan!

groetjes tinetjeee :p

Bericht getypt door - tinetjeee
Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 18:06
jurrijan
Datum: Dinsdag, 05 Jul 2011, 12:46 | Bericht # 52   
jurrijan 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

ik ben jaloers want ik wacht kei lang tot dat ik stenen muren kan dowloaden
mooi gemaakt
ik ste er raar van te kijken
mooi gedaan

Added (05 Jul 2011, 12:45)
---------------------------------------------
:'(

Added (05 Jul 2011, 12:46)
:p B) %)
:D

Berichtik ben jaloers want ik wacht kei lang tot dat ik stenen muren kan dowloaden
mooi gemaakt
ik ste er raar van te kijken
mooi gedaan

Added (05 Jul 2011, 12:45)
:'(

Added (05 Jul 2011, 12:46)
:p B) %)
:D

Bericht getypt door - jurrijan
Toegevoegd op 05 Jul 2011 om 12:46
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 15 Jul 2011, 22:40 | Bericht # 53   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,
Bedankt voor alle reacties, binnenkort een verbouwing van La Farmy, La Savaan is bijna klaar en dan komt La Farmy aan de beurt. La Savaan is niet dicht geweest en tijdens de verbouwing gewoon open gebleven. Maar lang geleden, bijna ongeveer 1 maand geleden was ik bij Dierenpark La Farmy en ik heb weer leuke dieren gezien, ook nieuwe dieren maar ook de welbekende dieren. Dus, hier komt de rondleiding:
De hoofdingang zijn we vergeten dus we komen tegelijk bij de mooie blauwe pauwen!!!

Daarna gaan we in de kinderboederij en zien we de hele leuke kudde bizons:

Dit zijn de bizons buiten waar ze een heerlijk poeltje hebben!!!

Hier kunnen de bezoekers een broodje gezond eten en een flesje water kopen!!!

De koeien die van hun oude dag genieten!!!

We lopen door en komen bij de honingdassen alleen waren die nergens te vinden!!!

Buitenverblijf van de Honingdassen, aan de andere kant is het buitenverblijf van de koeien, maar die wilde liever van hun oude dag genieten!!!

We lopen door en komen bij de rendierenweide, daarna lopen we door naar de voliere en zien daar toekans, die zich gretig voorplanten en de sneeuwhoenderen die al heel lang in onze dierenpark leven!!!!

Eerst de mooie toekans en nu de sneeuwhoenderen!!!

Ook hier kunnen de bezoekers hoog en droog eten!!!

Dan lopen we door en komen nog langs twee mooie vogels namelijk de kluuten en de struisvogels:

De kluuten, alleen maar V kluuten tegenwoordig!!!

Oh, toen we van de rendieren naar de voliere liepen kwamen we de muntjaks nog tegen, ook deze dieren mogen tegen een goede ruil weg!!!!

We gaan verder waar we gebleven waren, bij de struisvogels, vandaar uit gaan we naar de giraffenweide, hier zitten allerlei giraffen in!!!

Daarna lopen we in een gebouw en zien we een neushoorn, met weinig eten in zijn bak, dat is inmiddels opgelost!!!!

Aan de andere kant van het verblijf de buitenverblijven, maar we hebben ook nog een leuk buitenpleintje waar de bezoekers een lekker ijsje kunnen nemen!!!!

Het buitenverblijf van de neushoorns en dan gaan we via de ingang en via het centrale eetplein naar de poolvissen en het vissengebied!!!!

Het binnenverblijf van de poolvossen!!!

Het vosje verdwijnt net achter de berg!!!

Dan komen we bij de marlijnen!!!!

De rustige kwallen!!!
De grote groep steenbokken!!!

En als laatste lopen we langs de druk bedoelde edelherten!!!

En last best, de uitgang!!!

En dan krijgen jullie van mij nog de plattegrond, met een hele grote ruime dierenpark!!!

Veel plezier met deze grote update ne groetjes van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo iedereen,
Bedankt voor alle reacties, binnenkort een verbouwing van La Farmy, La Savaan is bijna klaar en dan komt La Farmy aan de beurt. La Savaan is niet dicht geweest en tijdens de verbouwing gewoon open gebleven. Maar lang geleden, bijna ongeveer 1 maand geleden was ik bij Dierenpark La Farmy en ik heb weer leuke dieren gezien, ook nieuwe dieren maar ook de welbekende dieren. Dus, hier komt de rondleiding:
De hoofdingang zijn we vergeten dus we komen tegelijk bij de mooie blauwe pauwen!!!

Daarna gaan we in de kinderboederij en zien we de hele leuke kudde bizons:

Dit zijn de bizons buiten waar ze een heerlijk poeltje hebben!!!

Hier kunnen de bezoekers een broodje gezond eten en een flesje water kopen!!!

De koeien die van hun oude dag genieten!!!

We lopen door en komen bij de honingdassen alleen waren die nergens te vinden!!!

Buitenverblijf van de Honingdassen, aan de andere kant is het buitenverblijf van de koeien, maar die wilde liever van hun oude dag genieten!!!

We lopen door en komen bij de rendierenweide, daarna lopen we door naar de voliere en zien daar toekans, die zich gretig voorplanten en de sneeuwhoenderen die al heel lang in onze dierenpark leven!!!!

Eerst de mooie toekans en nu de sneeuwhoenderen!!!

Ook hier kunnen de bezoekers hoog en droog eten!!!

Dan lopen we door en komen nog langs twee mooie vogels namelijk de kluuten en de struisvogels:

De kluuten, alleen maar V kluuten tegenwoordig!!!

Oh, toen we van de rendieren naar de voliere liepen kwamen we de muntjaks nog tegen, ook deze dieren mogen tegen een goede ruil weg!!!!

We gaan verder waar we gebleven waren, bij de struisvogels, vandaar uit gaan we naar de giraffenweide, hier zitten allerlei giraffen in!!!

Daarna lopen we in een gebouw en zien we een neushoorn, met weinig eten in zijn bak, dat is inmiddels opgelost!!!!

Aan de andere kant van het verblijf de buitenverblijven, maar we hebben ook nog een leuk buitenpleintje waar de bezoekers een lekker ijsje kunnen nemen!!!!

Het buitenverblijf van de neushoorns en dan gaan we via de ingang en via het centrale eetplein naar de poolvissen en het vissengebied!!!!

Het binnenverblijf van de poolvossen!!!

Het vosje verdwijnt net achter de berg!!!

Dan komen we bij de marlijnen!!!!

De rustige kwallen!!!
De grote groep steenbokken!!!

En als laatste lopen we langs de druk bedoelde edelherten!!!

En last best, de uitgang!!!

En dan krijgen jullie van mij nog de plattegrond, met een hele grote ruime dierenpark!!!

Veel plezier met deze grote update ne groetjes van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 15 Jul 2011 om 22:40
ZooHyena
Datum: Dinsdag, 19 Jul 2011, 15:56 | Bericht # 54   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

Ik vind de binnenverblijven van de neushoorns en de kluuten wat kaal, misschien meer beplanting of iets dat het realistischer maakt?
Verder vind ik het een mooie zoo, alleen een tip: bij het overdekte eetpleintje kan je beter de grond bedekken met pad tenzij je daar planten gaat plaatsen, dat maakt het namelijk realistischer ;)

ZooHyena :D

BerichtIk vind de binnenverblijven van de neushoorns en de kluuten wat kaal, misschien meer beplanting of iets dat het realistischer maakt?
Verder vind ik het een mooie zoo, alleen een tip: bij het overdekte eetpleintje kan je beter de grond bedekken met pad tenzij je daar planten gaat plaatsen, dat maakt het namelijk realistischer ;)

ZooHyena :D

Bericht getypt door - ZooHyena
Toegevoegd op 19 Jul 2011 om 15:56
krieke668
Datum: Dinsdag, 26 Jul 2011, 20:41 | Bericht # 55   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

echt een toffe zoo met zeer veel dieren
net zoals zoohyena vind ik sommige verblijven wel een beetje kaal
ook zou ik mischien wat verlichting aanbrengen in de binnenverblijven die verlichting kan je hier bij packs vinden (downloads)
http://superzt.ucoz.com/load/10
@ ZooHyena,
je kan je password van je vorige account gewoon opvrage via je e-mail

:p
Berichtecht een toffe zoo met zeer veel dieren
net zoals zoohyena vind ik sommige verblijven wel een beetje kaal
ook zou ik mischien wat verlichting aanbrengen in de binnenverblijven die verlichting kan je hier bij packs vinden (downloads)
http://superzt.ucoz.com/load/10
@ ZooHyena,
je kan je password van je vorige account gewoon opvrage via je e-mail

:p

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 26 Jul 2011 om 20:41
ruben
Datum: Maandag, 01 Aug 2011, 16:05 | Bericht # 56   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

mooie zoo mss moet je idd eerst de uitwerpselen opruimen want zo mooi poseren ze niet op de foto's ;p
Berichtmooie zoo mss moet je idd eerst de uitwerpselen opruimen want zo mooi poseren ze niet op de foto's ;p

Bericht getypt door - ruben
Toegevoegd op 01 Aug 2011 om 16:05
raymondhoek
Datum: Woensdag, 17 Aug 2011, 18:35 | Bericht # 57   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Topic gesloten wegens een ZTAO: Reset.
Lara zal opnieuw starten met de ZTAO.

Raymond (Site-admin) ;)

BerichtTopic gesloten wegens een ZTAO: Reset.
Lara zal opnieuw starten met de ZTAO.

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 17 Aug 2011 om 18:35
Search:

Hosted by uCoz