ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Heel mooi! Het gebruik van de rotsmuren, en van bomen! En de bezoeker is niet geschminkt, maar heeft een masker! Aleen zwevende dak op het laatste plaatje, moet je datniet veranderen?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
GROTE VERBOUWING LA SAVAAN
La Savaan gaat verbouwen en gaat tijdelijk dicht!!! De bezoekers hebben te horen gekregen dat La Savaan dicht gaat voor onbepaalde tijd en dat ze gaat verbouwen. De dieren blijven in het park vertoeven en krijgen tijdelijke verblijven. Want er staan ook dieren in de wachtrij achter de schermen die nog geplaatst moeten worden en die moeten uiteindelijk ook een plaatsje krijgen in deze mooie dierentuin. Uiteindelijk is het de bedoeling om er een kleine savanne en een grote savanne te maken met een leuke verassing erbij. En een roofdierengedeelte erbij. Dus, wees gerust alle dieren blijven erbij!! Groetjes van Laraatje
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Mooie zoo hoor, Maar op de 18 & 19e pica is er een dromedaris in het savanneverblijf Ga zo door! Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Zaterdag, 13 Nov 2010, 19:45 | Bericht # 15
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Ja, dat is wel een goede tip Raymond, maar het zal wel moeilijk zijn denk ik. Maar ik ga het wel proberen!!!! Het is zeker een uitdaging. Ja, Jortje, dat klopt, het dromedarissenverblijf is naast het neushoorns en olifantenverblijf dus af en toe ontsnappen ze en komen ze in het neushoornsverblijf vandaar. Maar op een van de screens is er nog iets te zien. Wat niet klopt. Maar dat komt vanzelf wel. Maar ik zou jullie de jeepsafari nog laten zien. We gingen dus verder wandelen en namen garage 2 want garage 1 was niet veel te doen. Bij garage 2 stond 1 persoon in de rij dus wij waren vrij snel aan de beurt en konden met z´n allen in de auto zitten. Heerlijk is dat toch!!! Eerst kwamen we langs de dromedarissen, zoals je zit overvol en dus ook volgens de directeur te koop en te ruil!!! We moesten vaak stoppen!!! Langs de buffels!!! Langs het overvolle neushoorn en olifantenverblijf!!!! Door de boomstam!!!! Door de ijskristaltunnel!!! Thomos Gazelle!!! Mooie dieren!! En toen moesten we weer uitstappen en gingen we naar een dagje dierentuin naar huis!!! Het was een leuk dagje moet ik zeggen en een leuke dierentuin geworden met leuke dieren en leuke voorzieningen!!! Veel plezier met deze update en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Leuk om zo eens op een andere manier naar een ztao te kijken. Een safaritocht Alleen die boomstam past eigenlijk niet echt op savanne tis meer een bosboom. Maar wel leuk gemaakt Always look on the bright side of life!
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Terdo, Ja dat vond ik nu ook, maar anders vond ik het daar zo kaal, dus ik moest er wat neerzetten en dan maar een boom neerzetten, dus ik moest wat neerzetten. Maar bij de bijlage zit de dierenlijst en dus ook het overschot van de dieren. Wil je een dier kun je daar een dier kiezen. Keuze genoeg, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 21:30 | Bericht # 19
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Bedankt voor je reactie, Caspar, ja het is inderdaad druk bij de neushoorns en nog steeds hoor. Maar goed, hier een leuke foto van de nieuwe hoofdingang en van een zebra die net wegkeek toen ik de foto maakte: De hoofdingang!!! Mooi beestje, binnenkort een update, maar mijn dierentuin is vol, dus de dieren leven lekker door en planten zich mooi voort. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!