Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

La Savaan Tilburg
Erry2000
Datum: Zaterdag, 11 Dec 2010, 17:28 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

De meeste van je verblijven vind ik erg mooi, ik vind het alleen jammer dat ze zo volgepropt zitten.
Het zou leuk zijn als je dat iets beter zou regelen, door dieren te scheiden, te ruilen of achter de schermen te plaatsen, in plaats van de verblijven groter de maken en je groepen steeds groter te laten worden.
Verder ben ik ook niet zo'n fan van het stokstaartjesverblijf. Waarom is het helemaal overdekt, en heeft het van die hoge muren?
Ik vind wel dat je via de verhoogde paden als bezoeker een uniek beeld van de verblijven krijgt, en ik vind je buffelverblijf er heel mooi uitzien.
Ik hoop dat je iets kan met mijn opbouwende kritiek ;) .

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtDe meeste van je verblijven vind ik erg mooi, ik vind het alleen jammer dat ze zo volgepropt zitten.
Het zou leuk zijn als je dat iets beter zou regelen, door dieren te scheiden, te ruilen of achter de schermen te plaatsen, in plaats van de verblijven groter de maken en je groepen steeds groter te laten worden.
Verder ben ik ook niet zo'n fan van het stokstaartjesverblijf. Waarom is het helemaal overdekt, en heeft het van die hoge muren?
Ik vind wel dat je via de verhoogde paden als bezoeker een uniek beeld van de verblijven krijgt, en ik vind je buffelverblijf er heel mooi uitzien.
Ik hoop dat je iets kan met mijn opbouwende kritiek ;) .

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 11 Dec 2010 om 17:28
Jorrit
Datum: Maandag, 20 Dec 2010, 13:37 | Bericht # 22   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Verzorger

Ziet er leuk uit!
Je werkt echt met hele kuddes dieren,
Zo ziet het er heel realistisch uit!
Tip: Op sommige plaatsen sluit verhoogde pad niet helemaal op de muren aan,
Misschien kan je dat nog veranderen.
grtz, Jortje

Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me!
Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel

Ingame photographer
BerichtZiet er leuk uit!
Je werkt echt met hele kuddes dieren,
Zo ziet het er heel realistisch uit!
Tip: Op sommige plaatsen sluit verhoogde pad niet helemaal op de muren aan,
Misschien kan je dat nog veranderen.
grtz, Jortje

Bericht getypt door - Jorrit
Toegevoegd op 20 Dec 2010 om 13:37
Red-Devil
Datum: Vrijdag, 04 Feb 2011, 15:48 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

Erg mooi, ff een tipje gebruik wat meer beplanting die vor Zeta-Desings i daar erg goed voor!! want andes ziet het er saai en onrealichtisch uit. en misschien iets kleinere binnen hokken?? Verder erg mooi!!

Hallo mensen!! PB me!!
BerichtErg mooi, ff een tipje gebruik wat meer beplanting die vor Zeta-Desings i daar erg goed voor!! want andes ziet het er saai en onrealichtisch uit. en misschien iets kleinere binnen hokken?? Verder erg mooi!!

Bericht getypt door - Red-Devil
Toegevoegd op 04 Feb 2011 om 15:48
Aurlord
Datum: Vrijdag, 04 Feb 2011, 18:20 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Quote (Red-Devil)
misschien iets kleinere binnen hokken

Daar ben ik het niet mee eens.
Ik vind binnenhokken juist perfect.
Ook grote leuke updates.

Lars1998 :D

Bericht
Quote (Red-Devil)
misschien iets kleinere binnen hokken

Daar ben ik het niet mee eens.
Ik vind binnenhokken juist perfect.
Ook grote leuke updates.

Lars1998 :D

Bericht getypt door - Aurlord
Toegevoegd op 04 Feb 2011 om 18:20
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 05 Feb 2011, 21:52 | Bericht # 25   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,
Hier heb ik de dierenlijst. En bedankt voor de reacties. Maar ik vind het juist toppie om mijn binnenverblijven zo groot te maken, dan hebben de dieren genoeg ruimte en kunnen ze naar hartelust spelen en rustig eten en drinken. Maar hier is de dierenlijst in excell bestand bij de bijlage. Veel plezier ermee, als je een dier ziet dat je wilt, geef maar een gilletje in het dierentradetopic van La Savaan. Ik zie het wel en groetjes van Laraatje :D
Bijlage: La_Savaan_diere.xlsx (11.3 Kb)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo iedereen,
Hier heb ik de dierenlijst. En bedankt voor de reacties. Maar ik vind het juist toppie om mijn binnenverblijven zo groot te maken, dan hebben de dieren genoeg ruimte en kunnen ze naar hartelust spelen en rustig eten en drinken. Maar hier is de dierenlijst in excell bestand bij de bijlage. Veel plezier ermee, als je een dier ziet dat je wilt, geef maar een gilletje in het dierentradetopic van La Savaan. Ik zie het wel en groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 05 Feb 2011 om 21:52
Svenyboy04
Datum: Zondag, 06 Feb 2011, 19:36 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens

Verzorger

Leuk gedaan hopelijk komen er meer reptielen maar tot nu toe mooi gedaan het lijkt net egt met die binnen en buiten verblijven

Brullende Leeuwen
BerichtLeuk gedaan hopelijk komen er meer reptielen maar tot nu toe mooi gedaan het lijkt net egt met die binnen en buiten verblijven

Bericht getypt door - Svenyboy04
Toegevoegd op 06 Feb 2011 om 19:36
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 06 Feb 2011, 21:24 | Bericht # 27   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Mooie update,
Kan je misschien een x een plattegrond plaatsen?

Verder zal ik wat minder grote verblijven maken,
of ziet het er gewoon zo groot uit?

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

BerichtMooie update,
Kan je misschien een x een plattegrond plaatsen?

Verder zal ik wat minder grote verblijven maken,
of ziet het er gewoon zo groot uit?

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 06 Feb 2011 om 21:24
Laraatje2008
Datum: Zondag, 13 Feb 2011, 18:53 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,
Bedankt voor jullie reacties. Nee, het ziet er alleen heel erg groot uit de binnenverblijven, sommige zijn gewoon een heel klein hok met twee voederbakken erin. Dus, dat is alles. Maar ik zou ook nog een plattegrond geven. Nou hier komt die:

Veel plezier ermee, ga nu even tv kijken!! Groetjes van Laraatje :D

BerichtHallo iedereen,
Bedankt voor jullie reacties. Nee, het ziet er alleen heel erg groot uit de binnenverblijven, sommige zijn gewoon een heel klein hok met twee voederbakken erin. Dus, dat is alles. Maar ik zou ook nog een plattegrond geven. Nou hier komt die:

Veel plezier ermee, ga nu even tv kijken!! Groetjes van Laraatje :D

Toegevoegd op 13 Feb 2011 om 18:53
ZebraZappo
Datum: Vrijdag, 04 Maa 2011, 17:35 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

heel leuk gedaan met die binnenverblijven en ik vind het leuk dat er een zoo is in mijn favoriete thema

Hipsters 4ever
Berichtheel leuk gedaan met die binnenverblijven en ik vind het leuk dat er een zoo is in mijn favoriete thema

Bericht getypt door - ZebraZappo
Toegevoegd op 04 Maa 2011 om 17:35
Laraatje2008
Datum: Zondag, 10 Apr 2011, 17:01 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,
Hier ben ik weer. Het is inmiddels lang geleden en ik dacht laat ik maar weer naar La Savaan gaan. Vandaag ben ik naar La Farmy geweest en naar dierenpark Lars en dat was ook zeer leuk. Ook al zijn bij dierenpark Lars de giraffen niet zo blij. Maar ja, dat is geen ZTAO dierentuin dus die telt niet mee. Maar genoeg gezeur en we komen bij de ingang,die we helaas hebben vergeten te fotograferen. Dus, dat komt de volgende keer. Maar wel bij het hoofdplein met een gezellige dansende bezoeker.

Dan gaan we naar een leeg verblijf, daar zaten eerst de gerenoeks in maar plots waren die uitgestorven, dus als jullie een leuke dier weten graag, dan hoor ik het wel.

En toen kwamen we bij de stokstaartjes, die waren vrolijk aan het spelen

Toen gingen we naar de mooie bongo´s die vrolijk aan het rondhuppelen waren:

Vanaf de loopbrug en we bleven op de loopbrug voor de kleine savanne:

Toen gingen we weer naar beneden en kwamen we weer bij de kleine savanne:

Van de kleine savanne naar de grote savanne:

We hadden ook een mooie foto van Karem, de eenzame Afrikaanse olifant, wie wil hem?

Dan komen we weer bij het volle verblijf van de dromedarissen, het hok heeft wel een grote schoonmaak gekregen!!

En dan krijgen jullie nu de bovenplattegronden, vanuit een vliegtuig is het mooi om een dierentuin te zien:

Dit was het weer voor vandaag en morgen komt er een update van dierenpark Lars en La Farmy, want daar is ook het een en ander gebeurt. Veel plezier met deze update en groetjes van Laraatje B)

Bericht veranderd door: Laraatje2008 - Zondag, 10 Apr 2011, 17:09
BerichtHallo iedereen,
Hier ben ik weer. Het is inmiddels lang geleden en ik dacht laat ik maar weer naar La Savaan gaan. Vandaag ben ik naar La Farmy geweest en naar dierenpark Lars en dat was ook zeer leuk. Ook al zijn bij dierenpark Lars de giraffen niet zo blij. Maar ja, dat is geen ZTAO dierentuin dus die telt niet mee. Maar genoeg gezeur en we komen bij de ingang,die we helaas hebben vergeten te fotograferen. Dus, dat komt de volgende keer. Maar wel bij het hoofdplein met een gezellige dansende bezoeker.

Dan gaan we naar een leeg verblijf, daar zaten eerst de gerenoeks in maar plots waren die uitgestorven, dus als jullie een leuke dier weten graag, dan hoor ik het wel.

En toen kwamen we bij de stokstaartjes, die waren vrolijk aan het spelen

Toen gingen we naar de mooie bongo´s die vrolijk aan het rondhuppelen waren:

Vanaf de loopbrug en we bleven op de loopbrug voor de kleine savanne:

Toen gingen we weer naar beneden en kwamen we weer bij de kleine savanne:

Van de kleine savanne naar de grote savanne:

We hadden ook een mooie foto van Karem, de eenzame Afrikaanse olifant, wie wil hem?

Dan komen we weer bij het volle verblijf van de dromedarissen, het hok heeft wel een grote schoonmaak gekregen!!

En dan krijgen jullie nu de bovenplattegronden, vanuit een vliegtuig is het mooi om een dierentuin te zien:

Dit was het weer voor vandaag en morgen komt er een update van dierenpark Lars en La Farmy, want daar is ook het een en ander gebeurt. Veel plezier met deze update en groetjes van Laraatje B)

Toegevoegd op 10 Apr 2011 om 17:01
Search:

Hosted by uCoz