De meeste van je verblijven vind ik erg mooi, ik vind het alleen jammer dat ze zo volgepropt zitten. Het zou leuk zijn als je dat iets beter zou regelen, door dieren te scheiden, te ruilen of achter de schermen te plaatsen, in plaats van de verblijven groter de maken en je groepen steeds groter te laten worden. Verder ben ik ook niet zo'n fan van het stokstaartjesverblijf. Waarom is het helemaal overdekt, en heeft het van die hoge muren? Ik vind wel dat je via de verhoogde paden als bezoeker een uniek beeld van de verblijven krijgt, en ik vind je buffelverblijf er heel mooi uitzien. Ik hoop dat je iets kan met mijn opbouwende kritiek . Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ziet er leuk uit! Je werkt echt met hele kuddes dieren, Zo ziet het er heel realistisch uit! Tip: Op sommige plaatsen sluit verhoogde pad niet helemaal op de muren aan, Misschien kan je dat nog veranderen. grtz, Jortje Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 14 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Erg mooi, ff een tipje gebruik wat meer beplanting die vor Zeta-Desings i daar erg goed voor!! want andes ziet het er saai en onrealichtisch uit. en misschien iets kleinere binnen hokken?? Verder erg mooi!! Hallo mensen!! PB me!!
Datum: Zaterdag, 05 Feb 2011, 21:52 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Hier heb ik de dierenlijst. En bedankt voor de reacties. Maar ik vind het juist toppie om mijn binnenverblijven zo groot te maken, dan hebben de dieren genoeg ruimte en kunnen ze naar hartelust spelen en rustig eten en drinken. Maar hier is de dierenlijst in excell bestand bij de bijlage. Veel plezier ermee, als je een dier ziet dat je wilt, geef maar een gilletje in het dierentradetopic van La Savaan. Ik zie het wel en groetjes van Laraatje
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Bedankt voor jullie reacties. Nee, het ziet er alleen heel erg groot uit de binnenverblijven, sommige zijn gewoon een heel klein hok met twee voederbakken erin. Dus, dat is alles. Maar ik zou ook nog een plattegrond geven. Nou hier komt die: Veel plezier ermee, ga nu even tv kijken!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Hier ben ik weer. Het is inmiddels lang geleden en ik dacht laat ik maar weer naar La Savaan gaan. Vandaag ben ik naar La Farmy geweest en naar dierenpark Lars en dat was ook zeer leuk. Ook al zijn bij dierenpark Lars de giraffen niet zo blij. Maar ja, dat is geen ZTAO dierentuin dus die telt niet mee. Maar genoeg gezeur en we komen bij de ingang,die we helaas hebben vergeten te fotograferen. Dus, dat komt de volgende keer. Maar wel bij het hoofdplein met een gezellige dansende bezoeker. Dan gaan we naar een leeg verblijf, daar zaten eerst de gerenoeks in maar plots waren die uitgestorven, dus als jullie een leuke dier weten graag, dan hoor ik het wel. En toen kwamen we bij de stokstaartjes, die waren vrolijk aan het spelen Toen gingen we naar de mooie bongo´s die vrolijk aan het rondhuppelen waren: Vanaf de loopbrug en we bleven op de loopbrug voor de kleine savanne: Toen gingen we weer naar beneden en kwamen we weer bij de kleine savanne: Van de kleine savanne naar de grote savanne: We hadden ook een mooie foto van Karem, de eenzame Afrikaanse olifant, wie wil hem? Dan komen we weer bij het volle verblijf van de dromedarissen, het hok heeft wel een grote schoonmaak gekregen!! En dan krijgen jullie nu de bovenplattegronden, vanuit een vliegtuig is het mooi om een dierentuin te zien: Dit was het weer voor vandaag en morgen komt er een update van dierenpark Lars en La Farmy, want daar is ook het een en ander gebeurt. Veel plezier met deze update en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!