ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Ergens in Tilburg was er een plekje vrij voor een dierentuin ala Beekse Bergen. Ze wilden een dierentuin die bereikbaar is voor iedereen. Dus, ik als directeur van La Farmy in Eindhoven mocht van het lap grond een mooie dierentuin opzetten. Eerst kwam er een hoofdingang, die tegelijk dicht ging. Toen kwam er een eet/drink en speelplein. Net zoals bij La Farmy. Toen kreeg ik gisteren een aanbod van Tigerman om Kay, de Afrikaanse olifant te ruilen voor 4 dromedarissen. Deze mooie dromedarissen hebben al een plek gekregen in de dierentuin. De dierentuin wordt opgezet als 1e grote Savanne!! Met daarop een wandelburg en daar uitsteksels van. Maar ook een gedeelte met wilde dieren zoals de cheeta, die ik al besteld heb bij ZTAO. Maar genoeg gezeurd en de screens. De bouwvakkers zijn nog steeds bezig met bouwen van verblijven en dingen aan het reparen. Maar de screens De hoofdingang!! De ingang van het eet en drink en speelplein!! Hier kunnen mensen heerlijk lunchen!! Als ze klaar zijn kunnen ze hier een plasje plegen!! De kids kunnen hier heerlijk uitleven!! Hier kunnen mensen een heerlijk ijsje of wafel kopen!! Veel plezier met deze update en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Leuke zoo ^^ Ik vind het dromedarissen vooral mooi. Trouwens, goed gebruik gemaakt van binnenverblijven. Ook leuk gebruik gemaakt van watervallen, maar ik hoop niet dat je een waterval in elk verblijf gaat stoppen xD (Gewoon doen als je dat wil, ik houd je niet tegen ) Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Bedankt voor de reacties en ik ga inderdaad niet in alle verblijven een waterval maken. Want ik wil er ook een ........ (nog een verassing) in maken!! Maar hier nog een update. Van ZTAO heb ik een koppeltje Cheeta´s gekregen en ze hebben een mooi hok en binnenhok gekregen. Helaas ook weer een waterval maar dat vind ik gewoon mooi. Ook omdat deze dieren heuvels hebben in hun verblijf. Maar hier de screens Het pad erna toe, met veel groen erbij!!! De safariboog!! Cheeta Peter in zijn nieuwe verblijf, nog een beetje aan het rondkijken!! Het kleine maar gezellige binnenverblijf!! Bovenplattegrond van het Cheeta verblijf. Morgen een update van La Farmy. Veel plezier en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik vind het drommedaris verblijf echt super mooi! en de cheeta's ook! maar ik vind het verblijf van de neushoorns veel minder, ik zie bijna geen bomen maar wel heel veel speeltjes. dit maakt een heel erg neppe indruk, het is meer een kaal grasveldje waar wat beesten zijn geplaatst en de de levensbehoeftes net van voldaan zij, sorry voor de harde kritiek ik wil niet afkraken ofzo hoor, het is alleen opbouwende kritiek
caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik vind het echt heel leuk dat je wat met mn tip gedaan hebt! het ziet er echt heel mooi uit nu, envind het het drommedaris gedeelte ook echt heel mooi de zoo word echt leuk zo, ga zo door!
caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!