@ Laraatje2008, Leuke update Ik vind het fijn om te zien dat jouw verblijven niet zo plat zijn, maar juist veel heuvels bevatten. Wat is wel jammer vind is dat er soms heel weinig beplanting. Verder vind ik het leuk dat je de savanne vanaf onder EN boven kan zien.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik vind dit eigenlijk een van je slechste update's. Als je meer beplanting en minder speeltjes buiten zou dit er al beter uitzien. Ook die vulkaan vind ik minder in een dierentuin.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Bedankt voor jullie reacties. Nou, de vulkaan is er al langer hoor maar misschien dat je hem nog nooit zag staan. Het is een beetje afgestorven berg, die eerst een vulkaan was. Vind ik wel bij een savannegebied passen. Ja, over de overbevolking, ja ik weet het. Ze paren zich razendsnel voort en dat is minder mooi. Maar hier alvast de plattegrond van de dierentuin: Veel plezier en morgen zal waarschijnlijk de verder rest komen. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 05 Mei 2011, 21:49 | Bericht # 36
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Ja hoor Vernon waarom zou de update niet zo goed zijn. Ik weet dat mijn hokken overbevolkt zijn en veel dieren bevatten maar daar ben ik mee bezig. Waarom denk je dat ik de dromedarissen op 0 zet bij mijn trade topic. Iedereen die dromedarissen wil, graag hier halen. Maar genoeg gezeur, de screens van mijn dagje uit in dierentuin La Savaan. Het was een leuk dagje, goed weer en de dieren waren heerlijk rustig en lekker dingen aan het doen. We beginnen met de ingang die was wel wat gewijzigd sinds de laatste keer: Daarna kwamen we bij de eet en drinkplein, nog steeds het centrale punt van de dierentuin: Alle ballonen en andere rotzooi zijn inmiddels verwijderd dus die zie je niet meer!!! Daarna gingen we rechtsaf want daar zagen we een mooi binnengebouw en dat wilde ik wel eens meer van weten: Daar zagen we een heleboel dieren, zoals een eenzame schildpad en fennekvossen en een eenzame krokodil: Deze waren heerlijk aan het spelen in het zand en met hun kids!!! Deze wilde het water in en dat wilden we niet missen!! Daarna kwamen we nog steeds bij het overbevolkte dromedarissen verblijf: Daarna gingen we naar de grote savanne en daar zagen we tot onze grote genoeging dat twee neushoorns ruzie hadden om een bakje water en wie ging er vandoor met het bakje water: Dat was dus best grappig, daarna gingen we naar de kleine savanne en daar hadden we een mooie foto van een zebra, maar die komt dus later. Daarna gingen we door naar de Bongo's die zaten heerlijk te grazen: Van het buitenverblijf naar het binnenverblijf: En toen als laatste de stokstaartjes, want het allerlaatste verblijf is helaas een leeg verblijf, weet iemand daar leuke dieren voor, zeg het me!!! Deze hadden we er ook nog tussendoor!!! Mooi he!!!! Binnenverblijf van de stokstaartjes!!! En als laatste de uitgang weer, na een heerlijke dagje uit!! Veel plezier met deze update en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ Laraatje2008, Geen zorgen hoor, de update is ook goed
Wel heb ik een verbeterpuntje voor je: misschien iets meer beplanting in je verblijven want op dit moment zijn ze kaal en als je dat vergelijkt met een echte dierentuin is dit heel anders.. Ik bedoel ik ben deze week in burgers zoo geweest en bij het burgers bush was het daar echt over vol beplant!
Verder mooie update! Leuk verhaal over de Neushoorns trouwens (mooie foto erbij gemaakt)
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Iedereen, Ja, ik weet het Jeweetwelwie, maar dat gaat ook gebeuren hoor meer beplanting maar het moet ook niet te overbevolkt worden. Maar ik zou nog wat bovenplattegrond geven. Hier komen ze: Heel mooi gedeelte!!! De stokstaartjes en inmiddels ook Rode Reuzenkangeroe's!! De dromedarissen met heel veel dromedarissen!!! De kroks, fennekvossen en de schildpadden!!! De krok is inmiddels niet meer alleen en heeft een M gekregen en ging zich meteen voortplanten!!! Veel plezier ermee en groetjes van Laraatje P.s De dierenlijst geef ik niet meer want die is niet meer up te date. Met de namen dan he. Sommige zijn inmidels gestorven van ouderdom. Maar de dierenlijst bij mij trade topic die klopt. Veel plezier en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Jammer genoeg geen reactie, maar de directie van La Savaan hield een kleine verbouwing. Nou die viel best wel mee hoor, alleen sommige dieren gingen verhuizen en dat heeft aan de laatste Bongo het leven gelaten. Die kon de verhuizing niet aan en is later aan ouderdom gestorven. Maar ook het zaaien duurde langer dan normaal door de regen van de aankomende dagen. Daardoor moesten de verzorgers en de tuinmannen de zaden goed in de gaten houden. Voor de dieren werd achter de schermen gezorgd en enkele dieren waren gewoon aanwezig in het dierenpark. Ja, La Savaan en La Farmy zijn voortaan dierenparken en ook Dierenpark Lars. Dus, Dus, hier een rondleiding van dierenpark La Savaan: Allereerst de hoofdingang!!!! Daarna het hoofdplein, dat altijd zal bestaan zoals hij is!!! Welke kant gaan we dan op. IK denk eerst naar de mooie fennekvossen en daarna naar de stokstaartjes. De stokstaartjes hebben een nieuw gebouw gekregen. De fennekvossen zitten in het oude gebouw van de dromedarissen!!! Het binnenverblijf!!! Het buitenverblijf!!! Het nieuwe gebouw van de stokstaartjes!!! Het binnenverblijf!!! Het buitenverblijf!!! De zebra's hebben een eigen verblijf gehad. Ja, dan gaan we naar de andere kant en jullie missen iets, ja inderdaad de grote savanne, die krijgen jullie morgen!!!! Het binnenverblijf van de dromedarissen, ze moeten het wel delen met de sabeloryxen!!! Het buitenverblijf!!! Vanuit de loopbrug!! En dan komen we bij een nieuw gebouw!!! Met de nijlkrododil die alweer in verwachting is!!! En als laatste de reuzenschildpadden, die ook lekker overdekt zitten!!! En last best, de plattegrond!!! En we hebben ook nog een jeepsafari gedaan maar die krijgen jullie morgen te zien!!! Ja, de foto's van de grote savanne toch maar gevonden!!!! Hier komen er twee!!! Veel plezier met deze update en de dierenlijst komt bij het trade topic van La Savaan!!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Jammer geen reacties, maar ik weet wel waarom dat komt. Maar dat maakt niks uit. Ik doe dit voor me eigen plezier en niet voor die van iemand anders!!! Hier de beloofde jeepsafari tour!!!!! Wachten tot we erin mochten!!! Toen als eerste een mooie steengroeve waar ze de stenen voor de verblijven eruit halen!!! Een hele hoge boom!!! Eindelijk de eerste dieren!!! Twee kleintjes bij elkaar!!! De grote savanne!!! De zebra´s!!! De En toen waren we weer op het einde!!! Veel plezier ermee en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!