WildLife Oakland
IK
Datum: Maandag, 30 Mei 2011, 20:28 | Bericht # 51
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Leuk om die plattegrond zonder dieren te zien. Ik hoop dat de zoo snel weer opgeknapt is. Wat komt er eigenlijk in het aquarium? Vernon
Bericht Leuk om die plattegrond zonder dieren te zien. Ik hoop dat de zoo snel weer opgeknapt is. Wat komt er eigenlijk in het aquarium? Vernon Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 30 Mei 2011 om 20:28
raymondhoek
Datum: Maandag, 30 Mei 2011, 21:42 | Bericht # 52
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Ik ben vooral zeer benieuwd naar het aquarium, want op deze enkele screen zie ik maar weinig. Raymond
Bericht Ik ben vooral zeer benieuwd naar het aquarium, want op deze enkele screen zie ik maar weinig. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 30 Mei 2011 om 21:42
Bericht Update in de nieuwe WildLife Oakland wat we deze keer kunnen verwachten is: De ingang Het Aquarium De Panda De Kiwi De Disingo en De Mierenegel We beginnen zoals iedere zoo met de Ingang een goede beplante ingang is klaar voor gebruik over een paar weken. We dalen af van de berg Daar zien we iets een klein hokje wat zou het zijn wow een Kleine gevlekte kiwi hok Bosjes zijn heel leuk *Zoef!!!* we lopen door naar het grote gebouw Binnenkomst in het Aquarium hier zullen Onechte Gavialen komen Eiland vol planten Zij aanzicht na het aquarium zien we een hoge schutting hier is iets 2 verblijven wat zal hier wonen Eerst het kleine verblijf hier woont..... Mister Obi wan Disingo hij zweeft op eigen kracht andere verblijf het is zwart en wit wat is het Mensen het dier waar china om bekend staat wij zijn trots om er een te hebben door geluk mochten wij met de panda spelen ik Rende snel weg en de panda kwam achter me aan Wij zoeken nog een man voor deze eenzame dame ze heeft een heel groot verblijf een grote grot ??? ooh er leeft een dier in dit is de kleine versie van het nachthuis alleen hier leeft alleen de mierenegel hij is moeilijk tevinden met al die struiken gevonden Overzicht van de verblijven Hoop dat julie genoten hebben Bericht getypt door - Dierenpark Toegevoegd op 02 Jun 2011 om 10:42
timo13
Datum: Donderdag, 02 Jun 2011, 10:48 | Bericht # 54
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
mooie update! het verblijf van de reuzen panda is mooi beplant en ik vind hem ook heel realistisch ook vind ik het leuk dat je het aquarium van boven af kunt bekijken gr timo13
Bericht mooie update! het verblijf van de reuzen panda is mooi beplant en ik vind hem ook heel realistisch ook vind ik het leuk dat je het aquarium van boven af kunt bekijken gr timo13 Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 02 Jun 2011 om 10:48
raymondhoek
Datum: Donderdag, 02 Jun 2011, 10:50 | Bericht # 55
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Ik vond het een leuke update en ondanks dat het mierenegel verblijf best wel druk was, vind ik die er wel uitspringen. Echter heb ik wel 2 opmerkingen over je aquaria gebouw. Want ik vind de binnenkomst eigenlijk maar een kale bedoeling als je het mij vraagt. En ook de planten door het glazen dak valt hier wel heel erg op. Maar voor de rest vind ik het een leuke zoo. Raymond
Bericht Ik vond het een leuke update en ondanks dat het mierenegel verblijf best wel druk was, vind ik die er wel uitspringen. Echter heb ik wel 2 opmerkingen over je aquaria gebouw. Want ik vind de binnenkomst eigenlijk maar een kale bedoeling als je het mij vraagt. En ook de planten door het glazen dak valt hier wel heel erg op. Maar voor de rest vind ik het een leuke zoo. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 02 Jun 2011 om 10:50
Dierenpark
Datum: Donderdag, 02 Jun 2011, 11:00 | Bericht # 56
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Oud Crew-lid
Kassa Medewerker
@ raymondhoek , Dit zal ik aan gaan passen @ timo13 , Dankje wel.
Bericht @ raymondhoek , Dit zal ik aan gaan passen @ timo13 , Dankje wel.Bericht getypt door - Dierenpark Toegevoegd op 02 Jun 2011 om 11:00
IK
Datum: Donderdag, 02 Jun 2011, 11:05 | Bericht # 57
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Mijn panda heeft het goed Heel mooi gemaakt. Veel planten, maar ik zou de ingang van het aquarium nog wat opfleuren. Met planten of een beeld. Vernon
Bericht Mijn panda heeft het goed Heel mooi gemaakt. Veel planten, maar ik zou de ingang van het aquarium nog wat opfleuren. Met planten of een beeld. Vernon Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 02 Jun 2011 om 11:05
Dierenpark
Datum: Donderdag, 02 Jun 2011, 11:18 | Bericht # 58
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Oud Crew-lid
Kassa Medewerker
alle paartjes van de dieren vermaken zich goed en zijn erg blij Kiwi 2x Baby Mierenegel 1x Drachtig Disingo 2x drachtig
Bericht alle paartjes van de dieren vermaken zich goed en zijn erg blij Kiwi 2x Baby Mierenegel 1x Drachtig Disingo 2x drachtig Bericht getypt door - Dierenpark Toegevoegd op 02 Jun 2011 om 11:18
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 19 Aug 2011, 15:00 | Bericht # 59
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Topic gesloten wegens een ZTAO: Reset . Dierenpark zal opnieuw starten met de ZTAO. Raymond (Site-admin)
Bericht Topic gesloten wegens een ZTAO: Reset . Dierenpark zal opnieuw starten met de ZTAO. Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 19 Aug 2011 om 15:00