Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Realistic Zoo Organization (Nu Asunción)
tjalf
Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 10:39 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

Bedankt voor de reacties, en die grond bij de edelherten had ik verlaagd zodat de bezoekers de doorgang naar de stal minder goed zouden zien. Maar omdat er hekken stonden kon ik het erg moeilijk glad maken.

BerichtBedankt voor de reacties, en die grond bij de edelherten had ik verlaagd zodat de bezoekers de doorgang naar de stal minder goed zouden zien. Maar omdat er hekken stonden kon ik het erg moeilijk glad maken.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 01 Jan 2011 om 10:39
xXReFLeXx
Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 11:12 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

oke dat viel alleen een beetje op vond ik.

Berichtoke dat viel alleen een beetje op vond ik.

Bericht getypt door - xXReFLeXx
Toegevoegd op 01 Jan 2011 om 11:12
tjalf
Datum: Zondag, 02 Jan 2011, 14:50 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Nog geen update deze keer, nou ja eigenlijk ook wel. Ik heb hier de overzichtsfoto van het nieuwe themagebied 'Asian Rainforests'.

Het themagebied bevat de volgende diersoorten:
Blauwe Kroonduiven 3V 2M
Blauwe Pauwen 1M 2V
Bengaalse Tijgers 2V 1M
Chinese Alligators 1V 1M
Komodovaranen 1V 1M
Orang-oetans 2V 1M
Hopelijk tot de volgende update.

BerichtNog geen update deze keer, nou ja eigenlijk ook wel. Ik heb hier de overzichtsfoto van het nieuwe themagebied 'Asian Rainforests'.

Het themagebied bevat de volgende diersoorten:
Blauwe Kroonduiven 3V 2M
Blauwe Pauwen 1M 2V
Bengaalse Tijgers 2V 1M
Chinese Alligators 1V 1M
Komodovaranen 1V 1M
Orang-oetans 2V 1M
Hopelijk tot de volgende update.

Toegevoegd op 02 Jan 2011 om 14:50
Laraatje2008
Datum: Zondag, 02 Jan 2011, 15:07 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Mooi gebouw met veel dieren erin. Ben benieuwd hoe je dat gaat doen. Zou het gebouw wel eens van binnen willen zien. Maar verder heel erg mooi met die rotsen en dat pad. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtMooi gebouw met veel dieren erin. Ben benieuwd hoe je dat gaat doen. Zou het gebouw wel eens van binnen willen zien. Maar verder heel erg mooi met die rotsen en dat pad. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 02 Jan 2011 om 15:07
xXReFLeXx
Datum: Zondag, 02 Jan 2011, 18:00 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Ziet er leuk uit ben benieuwt naar de foto's

BerichtZiet er leuk uit ben benieuwt naar de foto's

Toegevoegd op 02 Jan 2011 om 18:00
Dierenpark
Datum: Zondag, 02 Jan 2011, 18:16 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens

Oud Crew-lid
Kassa Medewerker

Ziet er leuk uit alleen is het buitenverblijf van de ik denk de tijgers niet een beetje super kaal. tijgers leven in bossen maar dit is geen bos verder super gebouwd ben er benieuwd naar zie dat het gebied ook groot binnen is maar dat komt door de reptielen.
BerichtZiet er leuk uit alleen is het buitenverblijf van de ik denk de tijgers niet een beetje super kaal. tijgers leven in bossen maar dit is geen bos verder super gebouwd ben er benieuwd naar zie dat het gebied ook groot binnen is maar dat komt door de reptielen.

Bericht getypt door - Dierenpark
Toegevoegd op 02 Jan 2011 om 18:16
tjalf
Datum: Maandag, 03 Jan 2011, 11:13 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Bedankt voor de reacties,
Het gebouw is al compleet klaar gemaakt voor de volgende update. Alles zit er al in, en aangezien ik morgen nog vrij heb van school is de kans aanwezig dat de volgende update morgen komt.

@ Dierenpark, Ik wist eigenlijk niet welke planten ik in het tijgerverblijf moest doen, want Aziatische Regenwoudplanten overleven niet in Nederland, en de planten die hier gewoon groeien leven weer niet in het Aziatisch regenwoud. Ik zal er misschien nog wel planten in doen, maar ik weet nog niet welke.

Added (03 Jan 2011, 11:13)
---------------------------------------------
UPDATE
Er is weer druk gewerkt in Dryham Village Zoo. Het nieuwe themagebied 'Asian Rainforests' is af. Hier komen de eerste foto's.
We beginnen op het terras, half in Aziatische stijl en half in Europese stijl. Het eerste wat we zien is dit gebouw.

We kunnen naar binnen, maar ook naar rechts en links, we gaan eerst rechts. Daar zien we het verblijf van de Blauwe kroonduiven en de Blauwe pauwen.

Dan gaan we naar links. Daar zien we het verblijf van de Komodovaranen.

Ook zien we daar het onderwaterzicht van de Chinese Alligators.

Dan gaan we nu toch echt het gebouw in. Voor ons zien we een avonturenbrug.

Als je goed kijkt zie je er onder Pauwoog Zoetwaterroggen zwemmen.

Dan zien we rechts weer de Blauwe Kroonduiven en de Blauwe Pauwen.

En links zitten nog steeds de Komodovaranen.

Dan moeten we de brug nu toch maar eens over. Daar komen we in het 2de deel van het gebouw.

Als we in het 2de deel zijn zien we rechts het verblijf voor de Orang-oetans.

Links hebben we weer zicht op de Komodovaranen. Ze kunnen zich goed verschuilen tussen al het gras.

We lopen weer verder.

Achter het Varanenverblijf kunnen we links afslaan, tussen 2 standbeelden door.

Voor ons zien we een bord met informatie.

Links hebben we weer zicht op de Komodovaranen.

Rechts zien we een fontein.

We steken weer over en komen weer bij het verblijf van de Orang-oetans. Hier zien we hun favoriete boom, de durian.

We lopen weer verder naar buiten, naar deel 3 van 'Asian Rainforests'.

Daar zien we dit gebouw.

Laten we er maar eens in gaan.

Er staan 2 donatieboxen waar bezoekers geld in kunnen doen om de Bengaalse Tijger, het dier wat in dit verblijf zit te beschermen.

Vanuit het gebouw heb je zicht op het binnenverblijf van de tijgers. Het lijkt nog erg kaal, maar daar komt later waarschijnlijk verandering in.

We lopen het gebouw weer uit en gaan naar het buitenverblijf van de Bengaalse Tijgers. Ze zijn alle 3 in het water aan het spelen.

We slaan links af, opnieuw het 'Asian Rainforests' gebouw in.

Hier komen we bij de laatste dieren van deze excursie.

Het zijn de Chinese Alligators, die je buiten ook al kon zien. Aangezien ze uit China komen heeft Dryham Village Zoo erg veel bamboe in het verblijf geplaatst.

En om deze excursie compleet af te sluiten nemen we nog even een kijkje onder water, waar we ze beide rustig zien ronddobberen op het wateroppervlak.

Dit was het themagebied 'Asian Rainforests'. we gaan nu nog even een kijkje nemen achter de schermen aan de andere kant van het park. Hier zijn 2 nieuwe bassins gebouwd voor het geval er zieke dieren zijn, of als er te veel dieren zijn van 1 soort. Dit is nu het beeld wat je bij de splitsing ziet.

En dan nu nog even een foto van dichterbij.

Dit was het weer voor deze keer, maar volgende keer weer meer, en dan komt dit:
Het achter-de-schermen gedeelte van 'Asian Rainforests'
De complete renovatie van het oude flamingoverblijf wat er nu maar leeg bij staat
Ook zullen er vast weer nieuwe dieren komen in onze dierentuin.

Hopelijk tot volgende keer.

BerichtBedankt voor de reacties,
Het gebouw is al compleet klaar gemaakt voor de volgende update. Alles zit er al in, en aangezien ik morgen nog vrij heb van school is de kans aanwezig dat de volgende update morgen komt.

@ Dierenpark, Ik wist eigenlijk niet welke planten ik in het tijgerverblijf moest doen, want Aziatische Regenwoudplanten overleven niet in Nederland, en de planten die hier gewoon groeien leven weer niet in het Aziatisch regenwoud. Ik zal er misschien nog wel planten in doen, maar ik weet nog niet welke.

Added (03 Jan 2011, 11:13)
---------------------------------------------
UPDATE
Er is weer druk gewerkt in Dryham Village Zoo. Het nieuwe themagebied 'Asian Rainforests' is af. Hier komen de eerste foto's.
We beginnen op het terras, half in Aziatische stijl en half in Europese stijl. Het eerste wat we zien is dit gebouw.

We kunnen naar binnen, maar ook naar rechts en links, we gaan eerst rechts. Daar zien we het verblijf van de Blauwe kroonduiven en de Blauwe pauwen.

Dan gaan we naar links. Daar zien we het verblijf van de Komodovaranen.

Ook zien we daar het onderwaterzicht van de Chinese Alligators.

Dan gaan we nu toch echt het gebouw in. Voor ons zien we een avonturenbrug.

Als je goed kijkt zie je er onder Pauwoog Zoetwaterroggen zwemmen.

Dan zien we rechts weer de Blauwe Kroonduiven en de Blauwe Pauwen.

En links zitten nog steeds de Komodovaranen.

Dan moeten we de brug nu toch maar eens over. Daar komen we in het 2de deel van het gebouw.

Als we in het 2de deel zijn zien we rechts het verblijf voor de Orang-oetans.

Links hebben we weer zicht op de Komodovaranen. Ze kunnen zich goed verschuilen tussen al het gras.

We lopen weer verder.

Achter het Varanenverblijf kunnen we links afslaan, tussen 2 standbeelden door.

Voor ons zien we een bord met informatie.

Links hebben we weer zicht op de Komodovaranen.

Rechts zien we een fontein.

We steken weer over en komen weer bij het verblijf van de Orang-oetans. Hier zien we hun favoriete boom, de durian.

We lopen weer verder naar buiten, naar deel 3 van 'Asian Rainforests'.

Daar zien we dit gebouw.

Laten we er maar eens in gaan.

Er staan 2 donatieboxen waar bezoekers geld in kunnen doen om de Bengaalse Tijger, het dier wat in dit verblijf zit te beschermen.

Vanuit het gebouw heb je zicht op het binnenverblijf van de tijgers. Het lijkt nog erg kaal, maar daar komt later waarschijnlijk verandering in.

We lopen het gebouw weer uit en gaan naar het buitenverblijf van de Bengaalse Tijgers. Ze zijn alle 3 in het water aan het spelen.

We slaan links af, opnieuw het 'Asian Rainforests' gebouw in.

Hier komen we bij de laatste dieren van deze excursie.

Het zijn de Chinese Alligators, die je buiten ook al kon zien. Aangezien ze uit China komen heeft Dryham Village Zoo erg veel bamboe in het verblijf geplaatst.

En om deze excursie compleet af te sluiten nemen we nog even een kijkje onder water, waar we ze beide rustig zien ronddobberen op het wateroppervlak.

Dit was het themagebied 'Asian Rainforests'. we gaan nu nog even een kijkje nemen achter de schermen aan de andere kant van het park. Hier zijn 2 nieuwe bassins gebouwd voor het geval er zieke dieren zijn, of als er te veel dieren zijn van 1 soort. Dit is nu het beeld wat je bij de splitsing ziet.

En dan nu nog even een foto van dichterbij.

Dit was het weer voor deze keer, maar volgende keer weer meer, en dan komt dit:
Het achter-de-schermen gedeelte van 'Asian Rainforests'
De complete renovatie van het oude flamingoverblijf wat er nu maar leeg bij staat
Ook zullen er vast weer nieuwe dieren komen in onze dierentuin.

Hopelijk tot volgende keer.

Toegevoegd op 03 Jan 2011 om 11:13
xXReFLeXx
Datum: Maandag, 03 Jan 2011, 12:49 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Mooie update. Lekker ruime verblijven en goed beplant. De onderwater uitzichten zijn leuk gemaakt. Ik kijk uit naar je volgende update

BerichtMooie update. Lekker ruime verblijven en goed beplant. De onderwater uitzichten zijn leuk gemaakt. Ik kijk uit naar je volgende update

Toegevoegd op 03 Jan 2011 om 12:49
Jorrit
Datum: Maandag, 03 Jan 2011, 15:28 | Bericht # 19   
ZTSF Gegevens

Verzorger

Het ziet er inderdaad goed uit, en zeker met al die dieren en planten.
Alleen komodo's op regenwoud ziet er niet zo realistisch uit.
(ik weet wel dat ze soms in regenwouden leven, maar dat ziet er in zt2 onrealistisch uit...)
Ga zo door! :)

Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me!
Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel

Ingame photographer
BerichtHet ziet er inderdaad goed uit, en zeker met al die dieren en planten.
Alleen komodo's op regenwoud ziet er niet zo realistisch uit.
(ik weet wel dat ze soms in regenwouden leven, maar dat ziet er in zt2 onrealistisch uit...)
Ga zo door! :)

Bericht getypt door - Jorrit
Toegevoegd op 03 Jan 2011 om 15:28
tjalf
Datum: Maandag, 03 Jan 2011, 20:01 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Bedankt voor jullie reacties.

@ Jortje, Ik heb Komodovaranen wel eens in hun natuurlijke habitat op tv gezien, ze passen inderdaad beter bij kreupelhout waar ze ook op leven. Maar dat lijkt weer niet mooi en niet realistisch tegenover tropisch regenwoud aan de andere kant. Maar ik heb wel een idee hoe ik het kan aanpassen.

BerichtBedankt voor jullie reacties.

@ Jortje, Ik heb Komodovaranen wel eens in hun natuurlijke habitat op tv gezien, ze passen inderdaad beter bij kreupelhout waar ze ook op leven. Maar dat lijkt weer niet mooi en niet realistisch tegenover tropisch regenwoud aan de andere kant. Maar ik heb wel een idee hoe ik het kan aanpassen.

Toegevoegd op 03 Jan 2011 om 20:01
Search:

Hosted by uCoz