ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
De oprichter van Realistic heeft een programma opgericht om wereldwijd dieren te beschermen. Op elk continent zal een plaats vrijgemaakt worden voor dit project. Asunción is de ontvanger van het eerste park, waarin Zuid-Amerikaanse dieren opgevangen zullen worden. Bezoekers kunnen gratis naar binnen en vrijwilligers zetten zich in om zoveel mogelijk te vertellen over de dieren en hun natuurlijke leefomgeving. Zo kunnen ook arme mensen genieten van een leuke dag en leren mensen waarom dieren beschermd moeten worden. Waar het geld vandaan komt? De documentaires van Realistic over Rusland en Brazilië hebben aardig wat opgeleverd en een deel hiervan gaat naar dit project. Ook regeringen van verschillende landen en het WNF dragen hier hun steentje aan bij. De verzorgers en informatieverstrekkers werken kosteloos en zijn vaak vrijwilligers, mensen die stage lopen of mensen die met pensioen zijn en nu de dieren willen helpen. Voor de eerste update hiervan, ga naar Pagina 6
Veel plezier.
Overview van de zoo tot de vorige update:
Bericht veranderd door: tjalf - Donderdag, 22 Maa 2012, 19:34
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
naja, het verhaal is leuk, maar verder kan ik er niet veel over zeggen. maar zou je alsjebliefd gewoon je foto's willen posten, want ik kan er echt niet tegen dat mn cp steeds moet laden enzo...
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik heb nu gevraagd: Edelhert Snoek
Schiet me nu te binnen, ik begin met een gedeelte over de Europese wouden. Trouwens hier wat info over mijn zoo:
Verzorgersgedeelte op 1 klein pad na helemaal achter de schermen via verhoogd pad. Achtergrond verblijven zo goed mogelijk gecamoufleerd met rotsen van Snowleo, (morgen komt zijn nieuwe site uit.) Rotsen van Snowleo erg veel gebruikt voor uitstraling van zoo. Ook kassa's van zoo zijn gedecoreerd, in dit geval met jungleplanten.
Added (18 Dec 2010, 20:41) ---------------------------------------------
Wegens Problemen is de vorige update weggehaald. Er zullen nieuwe foto's worden geplaatst, met daarin ook alvast de nieuwe update. Het spijt mij dat dit is gebeurd.
Bericht veranderd door: tjalf - Maandag, 27 Dec 2010, 20:06
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik vind het jammer dat je zoveel groen op elkaar zet, net zoals bij de flamingo´s en de snoeken. Je zet al het groen op 1 plek. Verspreid het een beetje. Verder vind ik de verblijven een beetje te veel op elkaar gebouwd en wat heuvels zou ook wel mogen. Het themagebied vind ik zelf verder prima. Goed gedaan, mooi en de bomen en het groen passen er precies bij. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Mooie zoo! Het lijkt heel realistisch, en het edelherten verblijf is goed beplant! Alleen soms is de hoogte van de grond een beetje onregelmatig, misschien kan je daar de volgende keer wat aan doen?
Jortje
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel