ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik ga opnieuw beginnen met deze dierentuin. De reden hiervoor is dat er een andere locatie is gevonden in de buurt van de oude plaats waar meer ruimte is en makkelijker materiaal aangevoerd kan worden via het kanaal. Om deze redenen begin ik overnieuw. De naam blijft hetzelfde en we zullen ook onze best doen de zelfde themagebieden weer opnieuw te maken.
Datum: Woensdag, 01 Jun 2011, 21:17 | Bericht # 43
Verzorger
Eindelijk is er weer een update van DVZ. Er wordt gewerkt aan een speciaal en uniek themagebied, genaamd palmland. De enige bomen hier zijn palmen. Voorlopig nog maar 2 foto's, een overview en een foto van de zijkant met de naam erop. De dieren zijn 1 Fidjileguaan en 2 Galapagos-Reuzenschildpadden.
Datum: Donderdag, 02 Jun 2011, 09:31 | Bericht # 45
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er leuk uit, mooi met die letters. Ik ben het wel eens met IK dat het mooier is als het overdekt is (of ga je dat nog doen). Nog sorry voor het vragen van waar download je dat. Toen ik dat schreef snapte ik het nog niet helemaal. Ga zo door Groetjes Niels
Datum: Donderdag, 02 Jun 2011, 09:32 | Bericht # 46
Verzorger
@ IK, @ NielsGuchelaar, Het wordt nog overdekt, maar 1: een overview lijkt mooier zonder dak, 2: ik was wat te lui om er nog een dak over te doen. Maar het gebeurt nog wel. Bedankt voor de reacties.
Als ik eerlijk ben vind ik dit niet een van je beter updates, De enorm hoge hekken maken er bijna een gevangenis van. Maar het idee is in ieder geval erg leuk!