Datum: Donderdag, 24 Feb 2011, 19:18 | Bericht # 41
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
@Jeweetwelwie Over de ingang: Ik ben niet van plan de zoo binnenkort te openen, dus dat was nog niet van belang. Uiteraard komt er als het park open gaat, wel een pad bij de ingang . En over dat Afrika gevoel: Dat komt omdat ik aan de kust zit, maar er word binnenkort een grote droogte voorspeld in Tanzania .
Added (24 Feb 2011, 19:18) --------------------------------------------- Omdat ik na weken amper reacties krijg heb ik besloten om de zoo (voor de laatste keer, dat beloof ik) te verhuizen. Hij staat nu in Spanje, en heeft een vriendschapsband opgebouwd met bioparc valenciennes. Voor veel van de verblijven geld dat er een beetje is afgekeken uit Valencia. Dit is de overzichtsmap (er staan nummers in, later in de update kom je te weten waarom ): Het eerste verblijf is voor de panterkameleons, de foto is gemaakt op de plek waar in de plattegrond een 1 staat: (daar dienen die nummers in de plattegrond dus voor ) Ook deze foto is op plek 1 gemaakt: Het volgende verblijf is vooor de ringstaartmaki's en de foto is gemaakt op plek 2. Deze foto (gemaakt op plek 3) is gemaakt vanaf een brug tussen de rotsen. Deze laatste foto van het makiverblijf is gemaakt oop plek 4: Cheetaverblijf (maar 1 foto, rest mislukt), gemaakt op plek 5, bied thuis aan 3 jonge cheeta's: Stekelvarkenverblijf (plek 6): En het verblijf vanuit de observatiehut (plek 7): Onechte gavialenverblijf (nogmaals bedankt Errol ), vanaf plek 8. "Gavialengrot" vanaf plek 9: "Gavialengrot" onder water vanaf plek 10 (wat oudere foto, er zitten nu wel planten in het water): "Gavialengrot" zonder dak: Dit was het alweer, leuke reacties, tips en andere dingen zijn welkom. Als je het mooi vond mag je er ideeën opdoen voor je eigen zoo. See you the next update!
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Donderdag, 24 Feb 2011, 21:57 | Bericht # 43
0
Verzorger
dinojos:Mijn zoo staat in Spanje, dus dat zit wel goed . Bedankt voor je spontane reactie . Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Mooie zoo, Ik vind het alleen jammer, dat je een download zoveel gebruikt heb, je kijkt nu eerder naar de downloads in plaats van de kunsten van je zoo.
Verder vind ik het wel mooie verblijven.. Misschien wat dingen voor bezoekers plaatsen en beplanting erom heen of moet je dat nog allemaal doen en gaat die alleen maar om je verblijven?
Ik vind het alleen jammer, dat je een download zoveel gebruikt heb, je kijkt nu eerder naar de downloads in plaats van de kunsten van je zoo.
ik vind dat jeweetwelwie wel een beetje gelijk heeft je moet alltijd wat dieren van de zoo doen en niet alleen gedownloade dieren dat maakt het geen zoo tycoon meer maar even ontopic supermooie zoo ik vind die nummers heel handig ga zo door
0
Verzorger
ZooZa:Ik denk dat Jeweetwelwie het meer heeft over de rotsen dan over de dieren . En dat van de dieren valt ook wel mee: 2 van de 5 dieren heb ik niet gedownload, maar daar heb ik wel RR voor gebruikt . En fijn dat je de nummers handig vond, de volgende keer ga ik dat weer zo doen.
Jeweetwelwie: Beplanting en bezoekersvoorziengen wordt aan gewerkt. En over die 'download' (ik denk dat je het over de rotsen hebt) heb je wel een beetje gelijk. Maar ik had ze net gedownload en ik was benieuwd wat ik ermee kon. Ik ga even kijken of ik er wat aan kan doen .
Reacties, tips en opbouwende kritiek zijn altijd welkom. Jullie mogen voorstellen geven van dieren (wel uit mijn adoptielijst natuurlijk ) die ik kan gaan gebruiken in een van de volgende updates .
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Ingame photographer
Bericht veranderd door: Jortje - Vrijdag, 25 Feb 2011, 08:45
@ Jortje, Ja ik heb het inderdaad over de rotsen. Als je het hebt over de dieren maakt het me niet uit want ik vind juist dat het een voordeel is als je extra dieren hebt.. En die rotsen zijn wel oke alleen dit is echt suoper veel..
0
Verzorger
In bioparc valenciennes ,waarop deze zoo gebaseerd is, heb je ook veel van deze rotsen.. Maar ik ga proberen er wat aan te doen . Maar nu eerst: Babynieuws! Al de dieren in mijn zoo hebben gejongd. 3 stekelvarkentjes: 3 panterkameleonnetjes (om nog maar eens te bewijzen dat ik de enige met panterkameleons ben die door kan fokken ): 5 ringstaartmaki's: 3 cheeta's: en maar liefst 10!!! onechte gavialenbaby's (prijs per baby is 200 credits ):
Reacties, tips en opbouwende krietiek is altijd welkom! Jortje
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
leuke dierentuin. ik vind dat je goed gebruik van downloads maakt en leuk idee met die cijfers. je maakt ook mooie foto's. ik vind de verblijven alleen wel een beetje kaal, misschien moet je wat meer bomen plaatsen. maar verder erg mooi en gefelisiteerd met de baby's.
Bericht veranderd door: eagleeye - Vrijdag, 25 Feb 2011, 11:00
Datum: Zaterdag, 26 Feb 2011, 08:26 | Bericht # 50
0
Verzorger
Radeen: Welke verblijven zijn dan kaal. Als je het over het gavialenverblijf hebt, dan snap ik je. Maar dat verblijf ziet er beter uit zonder planten dan met planten (zelf geprobeerd ) ---------------------------------------------------------------------------------------------------
Kleine update (nu zonder plattegrond met nummerjes, paint werkte niet ): Er zijn weer twee kleine verblijven bijgebpuwd. De stekelvarkens zitten tegenwoordig tegenover de cheeta's: Het oude stekelvarkenverblijf biedt nu een thuis aan stokstaartjes: En eern ander verblijf is voor de ringhalscobra's: Overzicht: Linksboven: Stekelvarkens. Bovenin midden: Ringhalscobra's(dat hele lange verblijf). Rechtsboven: Stokstaartjes.