ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 100 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
nah die vraag over die download kun je als ps van het bericht van me beschouwen.. Thnx dat je er wel opmerkingen over maakt maar me niet even verder helpt Je zou je park Seabufeira kunnen noemen.. blubblub
Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
IK: Leuke naam, maar ik zal kijken onder al de inzendngen . Rigje: Ook jij hebt een leuke naam verzonnen, is wel grappig, seabufeira. Albufeira is trouwens een echte plaas in Portugal. De download kan je trouwens vinden in snowleo's desingtopic op ZT ABC, weet alleen niet welke pagina . Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Zaterdag, 26 Maa 2011, 13:09 | Bericht # 66
0
Verzorger
Wat hebben jullie weer leuke namen verzonnen, het zal echt moeilijk worden om een keuze te maken . Jortje
Added (24 Maa 2011, 16:41) --------------------------------------------- Projecten in de agenda; -Afrikaans nachthuis -kaphamerhaaien + vlekhalsotterverblijf -dwergkasuarisverblijf -luipaardhaaienverblijf -onechte gavialen + nijlkrokodillenverblijf -toekomstige spix' ara verblijf -capibara + boommiereneterverblijf -panterkameleonverblijf -madagascarvoliére
De namen die jullie verzonnen hebben wordvoor een deel van het park . (update later vandaag )
Added (26 Maa 2011, 13:09) --------------------------------------------- Nu dan eindelijk toch de update met het eerste deel. Hier kom je het gebied binnen: Verblijf met dwergkasuarissen, er zijn twee verblijven met elk een paartje en een ei . 1e verblijf: 2e verblijf: Dwergkasuaris: Aardvarkenverblijf, bestaat uit 5 delen, waarvan je er 3 kan bezichtigen. Er zitten momenteel 11 aardvarkens in dit verblijf. 1e verblijf (van buiten): 2e verblijf (van binnen in de grot): 3e verblijf (ook van binnen): Aardvarkenbaby in grot: Aardvarken: Er is nog een leeg verblijf, ik weet niet wat ik heir moet plaatsen. Suggesties zijn altijd welkom. Plattegrond: Jortje
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Ingame photographer
Bericht veranderd door: Jortje - Donderdag, 24 Maa 2011, 16:34
Datum: Zaterdag, 26 Maa 2011, 18:25 | Bericht # 68
0
Verzorger
Jeffrey: Bedankt, maar e ik heb geen dierenreskins in deze update gebruikt . Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Zaterdag, 26 Maa 2011, 19:33 | Bericht # 70
1
Verzorger
Jortje, De aardvarkengrot ziet er echt super uit! Mooi gebruik gemaakt van de grothekken, erg realistisch. De kasurisen zijn ook erg realistisch. In het laaste -nog lege- verblijf zou ik iets doen van gemiddelde grote, misschien zijn pudus iets ofzo?