Datum: Zaterdag, 07 Mei 2011, 11:59 | Bericht # 82
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Update zonder tekst omdat het de eerste keer mislukt is Jortje Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Zaterdag, 07 Mei 2011, 17:02 | Bericht # 83
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Dat ziet er mooi uit met dat verblijf, lekker bruin zeg maar en de dieren zien er ook gelukkig uit. Mooi groen/bruin en mooie omgeving gemaakt en mooi binnenverblijf met dat blauwe dakje!!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
0
Verzorger
@ Laraatje2008, bedankt voor je reactie @Iedereen, jullie mogen kiezen tussen de tween neushoornverblijven, de een die ik al gepost heb, en die ik nu heb gepost
dit is een gigantisch safariverblijf met als hoofdattractie de zwarte neushoorn. Er zitten 5 soorten dieren in dit verblijf, van elk dier 1m 1v. Eerst een bezoekerszicht vanaf een verhoogd deel: nu de eerste dieren, de gazelle's: De impala's: en de zebra's: nu de hoofdattractie, de zwarte neushoorns:
Dit was het alweer, vergeet niet te stemmen op een verblijf! Reacties zijn altijd welkom! Jortje
Ps: vraag me niet waar de rotsen vandaan komen, ik heb geen idee .
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
erg mooi hoor ze hebben lekker veel ruimte en ook wel wat privacy en lekker veel gras om te grazen , maar ik tel toch echt maar 4 soorten. verder vind ik je savanne een beetje kaal kwa bomen . ik zou voor dit verblijf kiezen omdat ze veel meer ruimte hebben en er zijn ook andere soorten die ze in het wild misschien ook tegenkomen.
0
Verzorger
@ eagleeye, Ik heb expres voor weinig bomen gekozen omdat je op de savanne weinig bomen ziet. @ raymondhoek, Overzichtscreen, ik moet erbij zeggen dat het vanaf de grond ruimer lijkt. Je ziet ook vaag dat ik om de rotsformatie heen je onzichtbare hek heb gebruikt. Anders lopen de dieren door de rotsen heen .
@ allebei, De 5e soort is misschien tijdelijk een mannetjesnetgiraf. Ik was aan het testen of ik deze soort ook in het verblijf neer zou zetten, of dat het er anders te vol uitzag .
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Ingame photographer
Bericht veranderd door: Jortje - Zondag, 08 Mei 2011, 13:29
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Zeer mooie verblijven, zeker het neushoorn verblijf waarom, omdat dit groter is en leuker en zodat de dieren heerlijk vrij kunnen rondlopen. De andere verblijven vind ik ook zeer mooi, echt savanne/achtig. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
0
Verzorger
@ Jeweetwelwie,Laraatje2008, Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Er is in een korte tijd veel veranderd, namelijk: .De zebra's, giraffe en impala's zitten ,misschien tijdelijk, achter de schermen. .Het grote verblijf is opgedeeld in 2 kleinere verblijven, die nog steeds overdreven groot zijn . .Er is een verblijf bijgekomen. .Er zijn 2 soorten bijgekomen. De eerste nieuwe soort is uniek in de ZTAO, en wij hebben er 3 van. Deze dieren zijn erg tam, en hoeven dus niet achter een beter hekwerk. De 2e nieuwe soort is bij de thomson gazelles (die trouwens 2 baby's hebben ) gekomen. Ze zijn geleend van la farmy van Laraatje2008, wij bedanken haar hiervoor . Het eerste nieuwspuntje, de tweesplitsing van het grote verblijf, je ziet gelijk nieuwe soort: Bezoekerszicht van het verblijf van de gazelles/mustangs: Mustangs: 2e nieuwe soort, de aardwolven, vlnr dipsy, dopy en daisy: En het 2e deel van het gesplitste verblijf, het neushoorndeel (wat veel kleiner lijkt dan het is).
Jortje
Added (09 Mei 2011, 17:10) --------------------------------------------- Er zijn weer 2 nieuwtjes, nl: . Weer een nieuwe bewoner . Een andere afscheiding
Het eerste nieuwtje, de nieuwe bewoner. Mede mogelijk gemaakt door Jeweetwelwie is er een nieuwe bewoner bij de zwarte neushoorns ingetrokken. Eerst zou hij bij de gazelles en mustangs komen, maar we dachten dat hij het met ons neushoorngroepje kon vinden. We hebben hem om en om kennis laten maken met de 2 koeien, en daarna onze stier. Hij kon het met allemaal goed vinden. Hij kreeg zelfs een band met ons zwangere vrouwtje Bindi. Dit is hem, onze nieuwe aanwinst, de Indische neushoorn Peanut (met Bindi)! Het 2e nieuwtje is dat de mustangs tijdelijk apart zitten, omdat ons vrouwtje (in het bruin gekleed ) krols is en het manetje niet wilde dat er andere dieren in de buurt kwamen.
Dit was het alweer, reacties zijn altijd welkom! Jortje
Ingame photographer
Bericht veranderd door: Jortje - Zondag, 08 Mei 2011, 17:32