Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

L'Andrew Zoo (Frankrijk)
thomvonder
Datum: Zaterdag, 22 Jan 2011, 19:21 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

heel mooie update Rejesi! Je gebruikt de trappen van Snowleo op een hele realistische manier ^_^
goed gedaan!
Berichtheel mooie update Rejesi! Je gebruikt de trappen van Snowleo op een hele realistische manier ^_^
goed gedaan!

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 22 Jan 2011 om 19:21
Joshua
Datum: Zaterdag, 22 Jan 2011, 19:57 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Oke haha ik dacht al zoiets maar even voor de zekerheid, nu zeg je voor meerdere Safanne dieren maar is dat niet een beetje te smal en te klein.

oja bij het uitkijk punt voor de steenbokken welk hek gebruik je daar of is dat 1 van de REMCO-SUPER-DOWNLOADS-DINS XD

BerichtOke haha ik dacht al zoiets maar even voor de zekerheid, nu zeg je voor meerdere Safanne dieren maar is dat niet een beetje te smal en te klein.

oja bij het uitkijk punt voor de steenbokken welk hek gebruik je daar of is dat 1 van de REMCO-SUPER-DOWNLOADS-DINS XD

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 22 Jan 2011 om 19:57
rejesi
Datum: Zondag, 23 Jan 2011, 07:30 | Bericht # 33   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

@thomvonder: dankje!
@Joshua: Het is het testpack maar dan gereskind, maar dat hoort eignelijk in een ander topic ;)

Bericht@thomvonder: dankje!
@Joshua: Het is het testpack maar dan gereskind, maar dat hoort eignelijk in een ander topic ;)

Bericht getypt door - rejesi
Toegevoegd op 23 Jan 2011 om 07:30
chickboy
Datum: Zondag, 23 Jan 2011, 07:46 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Verzorger

heel mooi gedaan, lekker veel beplanting en rotsen. grappig gedaan met die trappen van snowleo, het loijkt bijna een soort van tribune. alleen jamer dat de trappen net niet goed in elkaar vielen bij uitkijkpunt van het giraffeverblijf, maar dat is bijna het enige minpunt dat ik kan vinden ;)

Berichtheel mooi gedaan, lekker veel beplanting en rotsen. grappig gedaan met die trappen van snowleo, het loijkt bijna een soort van tribune. alleen jamer dat de trappen net niet goed in elkaar vielen bij uitkijkpunt van het giraffeverblijf, maar dat is bijna het enige minpunt dat ik kan vinden ;)

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 23 Jan 2011 om 07:46
Search:

Hosted by uCoz