@ raymondhoek, Bedankt voor je reactie. Op de plattegrond zie je inderdaad witte vlakken de eerste keer moest ik zelf ook even kijken Maar dit is de download van de doodshoofdaapjes
@ frammus & Radeen, Bedankt voor jullie reactie (Thank you for your comment)
@ Iedereen, Vandaag is er weer een nieuwe uitgave van het kompas bij iedereen in de brievenbus beland. Deze heb ik voor het ztsf even ingescand, zodat jullie ook mee kunnen profiteren.
.
In de krant werd jammer genoeg geen overzichtsfoto gepubliceerd, maar dat neemt niet weg dat wij dat ook niet doen, daarom is die hier: De overzichtsfoto!!!
Super gaaf. Ik maak ook wel eens op z'n tijd een soort kranten artikel. Maar dit soort van tijdschrift is super cool!! Zou het bijna in m'n brievenbus willen vinden Ik zou het in ieder geval graag nog een keer willen zien.
En over de dierentuin zelf, super leuk aangekleed. Ik vind het ijsverblijf van de poolvossen erg leuk
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Leuk krantenartikel, is altijd leuk om te lezen en inderdaad wat Raymond, ook zegt, ik zou dat ook in mijn brievenbus willen ontvangen. Maar ja, de verblijven zelf zijn ook zeer mooi en ik ben blij dat de dieren een goed plekje hebben gekregen, de sabelorxyen kwamen ook van mij hoor, maar Radeen mocht ze al hebben. Maar verder heel erg mooi, met lekker veel groen en een mooi eetpleintje!! groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
leuk dat je een krantenartikel hebt gedaan, dat spreekt me aan!, en leuk dat ik in het blad sta het woestijnkatten verblijf vind ik echt heel mooi, keep on going!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
@ raymondhoek & Keniafan, Bedankt voor je reactie..
@ radeen, Tja.. Ze zijn inmiddels drachtig.. Dus het verblijf blijft niet leeg achter
@ Laraatje2008, Ja ik weet dat de sabeloryxen van jou vandaan kwamen, maar Radeen had nog niet de juiste reputatiepunt bereikt en daarom heb ik ze tijdelijk in mijn park zitten
@ caspar1995, Tja.. iets geven, is ook iets krijgen toch? Nou jij de eer in mijn krantenartikel.
@ Iedereen, Je mag natuurlijk altijd nog reageren.. Ik ben pas begonnen met stage, dus weet niet wanneer er een nieuw blad uitkomt. Omdat de krantenartikelen zo in de smaak zijn gevallen. Zal ik voor de volgende keer iets vergelijkend bedenken..
Groetjes, Jeweetwelwie
Added (06 Feb 2011, 21:49) --------------------------------------------- Oude stuk: Datum: Maandag, 31 Jan 2011, 22:22
Nieuw stuk: @ Iedereen, Aangezien ik pas net begonnen ben met ZT2 wil ik graag wat meer commentaar over dingen die ik beter kan gaan maken.
Ik ben op dit moment bezig met een groot binnenverblijf. Hebben jullie misschien andere ideeen? want ik wil graag wat meer dingen leren..
Natuurlijk mag je ook nog steeds reageren op mijn krant.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Jeweetwelwie je zou ook eens op google kunnen kijken of zoeken, ik zelf gebruik vaak foto's om mijn verblijfen te maken. Hier heb ik een link waar je mooi foto's van verblijf kunt vinden.
@ raymondhoek & Dinojos, Ik heb inderdaad wel inspiratie voor mijn verblijven maar wat ik jammer vind is dat ik weinig verbeterpunten krijg en dat terwijl ik pas net begonnen ben..
Wat ik graag wil is weten wat mensen willen zien en waar ze ook daadwerkelijk op gaan reageren. Wat dus interessant is voor andere..