@ Jeroen-krokofreak, Als je de kas raar vind, over welk gebouw heb je het dan? want mijn laatste update gaat juist over de kas.
@ NielsGuchelaar, Hoe bedoel je met naar de kanten toewerken? Dat ik aan de zijkant van mijn zoo zit?
@ IK, De olifanten komen uit afrika. Die horen dan ook niet bij dit park maar bij Likoma, want daar bevinden tegenwoordig alle afrikaanse dieren. Binnenkort komt er daar een update waarin de olifant centraal staat
@ Iedereen, Als eerste willen we vermelden dat Stichting ZOO OBL te maken heeft gehad met een baby-boom:
Leeuwin die aan het baren is:
Daarom hebben we nu een heleboel verbouwingen en verdwijnen alle verblijven/krijgen de dieren een nieuw plaatsje. Voordat we begonnen met de verbouwing hebben we eerst alle dieren tijdelijk verhuisd:
Je houdt dan lege verblijven over, zoals deze:
Als laatste beginnen we met het slopen: Als eerste is het verblijf van de emoe's aan de beurt;
Als laatste dan nog: Stichting ZOO OBL creert nu een heel nieuw gedeelte. Op dit moment zijn er al heel veel bomen geplaatst en hebben we een bosgedeelte. Waar iedereen lekker kan wandelen tussen de dieren. Wij hadden nu de vraag aan jullie als kijkers, hebben jullie misschien nog ideeen?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Het ziet er heel leuk uit allemaal, Ik hoop dat we in de volgende update nog meer vooruitgang zullen zien. Als je wilt, kan ik voor een paar van je dieren een tijdelijk opvangverblijf geven . Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
leuk om de verbouwing te zien, over je vraag, misschien een safari-bos dat is nog wat anders dan het uitgekouwde savanne safari gedoe en misschien kan je dan in een ander safari gedeelte ook wolfen doen?
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Zaterdag, 26 Maa 2011, 08:59 | Bericht # 47
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Het is wel rustig geworden in de zoo, zonder die Afrikaanse dieren. Maar toch is het wel mooi gebleven, en heb je nu ruimte voor verbouwingen. Ik zou alleen iets meer beplanting, en minder poep( ) willen zien.
Datum: Donderdag, 31 Maa 2011, 17:54 | Bericht # 48
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
heeeeeeee jeweetwelwie. ik zeg maar gelijk wat mijn idee voor jou is: een gazelle land. ik ben zelf helemaal fan van gazelles en ik heb het in nog geen enkele dierentuin gezien dus ik hoop dat je er wat mee kan
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
geweldig, wat veel stokstaartjes joh! ik hoop dat de mijne het er net zoveel krijgen. en voor thema-gebieden: wat dacht je van Madagaskar? in een voliére met halfapen, fossa's en vogels. het is een klein ideetje maar wel heel gaaf