Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 7 of 7
  • «
  • 1
  • 2
  • 5
  • 6
  • 7
Stichting ZOO OBL
mynameis
Datum: Woensdag, 15 Jun 2011, 17:21 | Bericht # 61   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Wauwiedepauwie!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit is een suuuuuuuuuuper mooi dierenpark! Met heerlijk veel bomen en beplanting. Er zijn ook lekker veel dieren te vinden en het bos is lekker groot. :D Als al je hokken zo mooi worden, ga ik deze zoo zeker volgen! Ga zo door!
BerichtWauwiedepauwie!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit is een suuuuuuuuuuper mooi dierenpark! Met heerlijk veel bomen en beplanting. Er zijn ook lekker veel dieren te vinden en het bos is lekker groot. :D Als al je hokken zo mooi worden, ga ik deze zoo zeker volgen! Ga zo door!

Bericht getypt door - mynameis
Toegevoegd op 15 Jun 2011 om 17:21
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 23 Jun 2011, 22:06 | Bericht # 62   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ Diertjee,
Bedankt, ik zal er voortaan opletten. Ik moet vooral mijn water deel heel erg aanpassen! en nog goed leren.

@ IK,
Ik heb niet overal voor hekken gekozen omdat er soms een natuurlijke afscheiding is en sommige dieren zoals
de rode vossen.. tja.. die mogen natuurlijk niet bij de bezoekers komen terwijl een hert kan je ook in het wild
op de veluwe tegen komen..

@ ZebraZappo,
Een savanne heb ik geshowd bij likoma. Dus die zal ik hier niet meer laten zien..
Wel heb ik nu een berggebied.. En over de dieren die gevaarlijk zijn. Zoals ik bij ik al zei
de gevaarlijke dieren zitten achter hekken en de rest.. Tja de dieren komen toch niet in de buurt van de mensen..
Zoals herten enzoo dan..

@ timo13, & @ mynameis,
Bedankt voor jullie reactie :)

@ Iedereen,
Stichting ZOO OBL komt weer met een nieuw project. In het trade center heb je al een tijdje kunnen lezen
dat ik bergdieren spaarde en nu kan je eindelijk zien waarom.. Ik zal zeggen kijk, geniet (hopelijk)
en vergeet geen reactie achter te laten!

Zoals jullie in de vorige update konden lezen waren we in het bos met de loslopende dieren..
Gelukkig zaten deze allemaal in een speciaal gebied, dus richting het berggebied konden ze nooit komen.
De bezoekers daarin tegen konden het in de verte al zien liggen en hadden dan ook erg veel zin om hier al heen te gaan.

Het is maar een smal bergpaadje en er loopt er dus maar 1 rond..
Gelukkig zien we in de verte al een hamburgertent.. Daar kunnen we na de klim wel even uitrusten..

Jaa! We zijn er al bijna.. Nog even vol houden he!

Help wat zien we daarnou? Achter de bomen zit een rendier verscholen..
Ow gelukkig als we op de platte grond kijken zien we dat ze de dieren speciaal hebben getraind.
Deze rendieren zijn wat bang en zullen dan ook niet binnen een afstand van 3 meter komen. Gelukkig!

Eenmaal boven aangekomen.. Zien we dat het hier wel gezellig is. We zullen hier wel even blijven..
Waar zit iedereen nou naar te kijken?? We gaan verder op onderzoek uit!

Poolvossen, wat leuk!

Na uitgerust te hebben en we hebben de poolvossen gezien besloten we om verder te gaan met de afdaling.

Als laatste nog de dieren van dichtbij..

Zoals je op de laatste foto goed kunt zien is de berg afgeschermd met dichtbegroeide bosjes..
De dieren komen hier niet door heen en dit is dan ook een natuurlijke afscheiding voor onze dierentuin!

Je ziet gelijk ons nieuwe deel te voorschijn komen.. Wat zal dat toch worden?

Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze update,,
en zoals aan het begin al werd verteld. Vergeet geen reactie achter de laten!
Zo kan je helpen om de dierentuin te verbeteren en te ontwikkelen!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ Diertjee,
Bedankt, ik zal er voortaan opletten. Ik moet vooral mijn water deel heel erg aanpassen! en nog goed leren.

@ IK,
Ik heb niet overal voor hekken gekozen omdat er soms een natuurlijke afscheiding is en sommige dieren zoals
de rode vossen.. tja.. die mogen natuurlijk niet bij de bezoekers komen terwijl een hert kan je ook in het wild
op de veluwe tegen komen..

@ ZebraZappo,
Een savanne heb ik geshowd bij likoma. Dus die zal ik hier niet meer laten zien..
Wel heb ik nu een berggebied.. En over de dieren die gevaarlijk zijn. Zoals ik bij ik al zei
de gevaarlijke dieren zitten achter hekken en de rest.. Tja de dieren komen toch niet in de buurt van de mensen..
Zoals herten enzoo dan..

@ timo13, & @ mynameis,
Bedankt voor jullie reactie :)

@ Iedereen,
Stichting ZOO OBL komt weer met een nieuw project. In het trade center heb je al een tijdje kunnen lezen
dat ik bergdieren spaarde en nu kan je eindelijk zien waarom.. Ik zal zeggen kijk, geniet (hopelijk)
en vergeet geen reactie achter te laten!

Zoals jullie in de vorige update konden lezen waren we in het bos met de loslopende dieren..
Gelukkig zaten deze allemaal in een speciaal gebied, dus richting het berggebied konden ze nooit komen.
De bezoekers daarin tegen konden het in de verte al zien liggen en hadden dan ook erg veel zin om hier al heen te gaan.

Het is maar een smal bergpaadje en er loopt er dus maar 1 rond..
Gelukkig zien we in de verte al een hamburgertent.. Daar kunnen we na de klim wel even uitrusten..

Jaa! We zijn er al bijna.. Nog even vol houden he!

Help wat zien we daarnou? Achter de bomen zit een rendier verscholen..
Ow gelukkig als we op de platte grond kijken zien we dat ze de dieren speciaal hebben getraind.
Deze rendieren zijn wat bang en zullen dan ook niet binnen een afstand van 3 meter komen. Gelukkig!

Eenmaal boven aangekomen.. Zien we dat het hier wel gezellig is. We zullen hier wel even blijven..
Waar zit iedereen nou naar te kijken?? We gaan verder op onderzoek uit!

Poolvossen, wat leuk!

Na uitgerust te hebben en we hebben de poolvossen gezien besloten we om verder te gaan met de afdaling.

Als laatste nog de dieren van dichtbij..

Zoals je op de laatste foto goed kunt zien is de berg afgeschermd met dichtbegroeide bosjes..
De dieren komen hier niet door heen en dit is dan ook een natuurlijke afscheiding voor onze dierentuin!

Je ziet gelijk ons nieuwe deel te voorschijn komen.. Wat zal dat toch worden?

Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze update,,
en zoals aan het begin al werd verteld. Vergeet geen reactie achter de laten!
Zo kan je helpen om de dierentuin te verbeteren en te ontwikkelen!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 23 Jun 2011 om 22:06
qlabru
Datum: Vrijdag, 24 Jun 2011, 16:09 | Bericht # 63   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Kassa Medewerker

Mooie zoo, maar ik denk dat je wat meer beplanting bij de ibexen kan doen. Verder vind ik het een beetje raar dat er heel echte en heel neppe ibexen bij elkaar lopen. En ik dacht dat rendieren en poolvossen geen bergdieren waren? Verder heel leuk gedaan! :)

groetjes Quinten
BerichtMooie zoo, maar ik denk dat je wat meer beplanting bij de ibexen kan doen. Verder vind ik het een beetje raar dat er heel echte en heel neppe ibexen bij elkaar lopen. En ik dacht dat rendieren en poolvossen geen bergdieren waren? Verder heel leuk gedaan! :)

Bericht getypt door - qlabru
Toegevoegd op 24 Jun 2011 om 16:09
tinetjeee
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 21:02 | Bericht # 64   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

kvind het tof dat je zo precies echt tussen de dieren loopt want er zijn geen hekken! vind het echt realistisch gedaan! doe verder

groetjess :D
Berichtkvind het tof dat je zo precies echt tussen de dieren loopt want er zijn geen hekken! vind het echt realistisch gedaan! doe verder

groetjess :D

Bericht getypt door - tinetjeee
Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 21:02
ChrissievdP
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 23:02 | Bericht # 65   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 1

Verzorger

Ik vind het eerlijk gezegd niet zo mooi. Ik ben er geen fan van. In mijn ogen straalt het onproffesionaliteit uit... Het lijkt alsof je dit in 15 minuten in elkaar gezet hebt, en daarbij totaal niet aan natuurlijke afscheidingen gedacht hebt... Zo op het oog ziet het er allemaal wel 'leuk' uit, want je wilt in mijn ogen het idee wekken dat mensen echt in de bergen zijn, maar dat mislukt volgens mij een beetje... Nee, ik ben er geen fan van. Wat meer rotsen, planten, struiken en toch wel afscheidingen zou het een stuk mooier maken! Ook is heel veel van de ruimte die je nu gebruikt, echt gewoon verspilling van ruimte. Want de helft van het gebied zien de bezoekers niet, en de dieren hebben er weinig aan, zonde.
Het is niet zo dat ik het lelijk vind hoor, ik vind alleen dat je beter had gekund!

[b]World Zoo Showroom
BerichtIk vind het eerlijk gezegd niet zo mooi. Ik ben er geen fan van. In mijn ogen straalt het onproffesionaliteit uit... Het lijkt alsof je dit in 15 minuten in elkaar gezet hebt, en daarbij totaal niet aan natuurlijke afscheidingen gedacht hebt... Zo op het oog ziet het er allemaal wel 'leuk' uit, want je wilt in mijn ogen het idee wekken dat mensen echt in de bergen zijn, maar dat mislukt volgens mij een beetje... Nee, ik ben er geen fan van. Wat meer rotsen, planten, struiken en toch wel afscheidingen zou het een stuk mooier maken! Ook is heel veel van de ruimte die je nu gebruikt, echt gewoon verspilling van ruimte. Want de helft van het gebied zien de bezoekers niet, en de dieren hebben er weinig aan, zonde.
Het is niet zo dat ik het lelijk vind hoor, ik vind alleen dat je beter had gekund!

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 23:02
ruben
Datum: Maandag, 01 Aug 2011, 16:42 | Bericht # 66   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

mss zou ik tog de poep opruimen voordat je de foto's trekt ;)
Berichtmss zou ik tog de poep opruimen voordat je de foto's trekt ;)

Bericht getypt door - ruben
Toegevoegd op 01 Aug 2011 om 16:42
raymondhoek
Datum: Zondag, 07 Aug 2011, 19:30 | Bericht # 67   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Cool dat je zo los tussen de dieren kan lopen.
Alleen wat houd de dieren op hun plaats (in het berggebied)??
Verder ziet het er allemaal erg goed uit.

Raymond ;)

BerichtCool dat je zo los tussen de dieren kan lopen.
Alleen wat houd de dieren op hun plaats (in het berggebied)??
Verder ziet het er allemaal erg goed uit.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 07 Aug 2011 om 19:30
IK
Datum: Dinsdag, 09 Aug 2011, 14:19 | Bericht # 68   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

Heel mooi! (zoals altijd :p )
Leuk dat je door de dieren heen kan lopen.
Ga zo door!

Vernon :)
Bericht
Heel mooi! (zoals altijd :p )
Leuk dat je door de dieren heen kan lopen.
Ga zo door!

Vernon :)

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 09 Aug 2011 om 14:19
krieke668
Datum: Zondag, 14 Aug 2011, 11:47 | Bericht # 69   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

echt super van de eerste foto tot de laatste
maar hier en daar heb die indruk dat je je pad op sommige plaatsen beten kan afvlakken (maar dit is misschien juist de bedoeling)
doe zo verder :p :p
Berichtecht super van de eerste foto tot de laatste
maar hier en daar heb die indruk dat je je pad op sommige plaatsen beten kan afvlakken (maar dit is misschien juist de bedoeling)
doe zo verder :p :p

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 14 Aug 2011 om 11:47
raymondhoek
Datum: Donderdag, 18 Aug 2011, 21:15 | Bericht # 70   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Topic gesloten wegens een ZTAO: Reset.
Jeweetwelwie zal opnieuw starten met de ZTAO.

Raymond (Site-admin) ;)

BerichtTopic gesloten wegens een ZTAO: Reset.
Jeweetwelwie zal opnieuw starten met de ZTAO.

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 18 Aug 2011 om 21:15
  • Page 7 of 7
  • «
  • 1
  • 2
  • 5
  • 6
  • 7
Search:

Hosted by uCoz