@ No-grid. Hierdoor gebruik je automatisch meer planten en bomen. Elke plant en boom is een model met in feite allemaal delen die Zoo Tycoon 2 dus moet berekenen hoe hij ze moet tonen, als ze bewegen, hoe hij ze moet bewegen, of bezoekers er doorheen kunnen kijken of niet, of bezoekers/dieren er iets mee kunnen doen, etc, etc. Kortom, bij elke boom/plant die je plaats moet ZT2 net iets meer gaan nadenken.
Dus zodra je er TE veel gaat plaatsen, krijg je dit soort dergelijke problemen. En het is afhankelijk van welk soort boom/plant (door de modellen en coderingen) bij hoeveel planten en bomen hij moeilijk gaat doen.
Zodra je ze onzichtbaar maakt hoeft Zoo Tycoon 2 deze niet meer te berekenen, waardoor er voldoende ruimte vrij komt om alle andere spel gegevens te berekenen. Misterie ontrafelt XD
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
nog iemad die die problemen heeft ip,dus hier zijn wat tips. De truc is idd de bomen onzichtbaar meken, daarnaast helpt het verhoogd pad onzichtbaar maken ook enorm. Verder sluit je best je zoo voor bezoekers en plaats je de dieren tijdelijk voor updates. Een manier die ook een beetje help is ready boost, maar dit is niet de beste manier. De gouden truc is en blijft de pause knop ip
Door nog onbekende redenen is er afgelopen woensdag een bassin gesproken in Dierenpark Roermond. Waarbij de gehele ruit is versplintert en het water zich in het gehele gebouw liet zien, echter is er volgens het park niet erg veel problemen van water overlast. En ook zijn er geen bezoekers gewond geraakt ondanks de 22 aanwezige bezoekers op het moment van de klap. Met de bewoners is het minder goed afgelopen, de 2 snoeken die in dit bassin zaten hebben het helaas niet gered.
Snoeken bassin voor het ongeluk
De dierentuin heeft aangegeven grondig onderzoek te doen naar de oorzaak van dit bizare ongeval. Of het dierenpark het bassin laat repareren en of er later nieuwe snoeken zullen komen hebben ze ons nog niet kunnen vertellen.
Datum: Zaterdag, 03 Nov 2012, 11:05 | Bericht # 56
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Dierenpark Roermond stopt! Wegens te lang durende updates, veel te veel schoolwerk en gebrek aan motivatie, ben ik tot de conclusie gekomen dat het handigste is om weer helemaal overnieuw te beginnen. Ik verkoop al mijn dieren tegen de minimum prijs, behalve de dieren met een fokprogramma. Over deze dieren moeten de fokprogramma leden beslissen. Dus heb je de reputatie en wil je graag goedkoop dieren? Haal ze af in mijn topic, al dat nog open is! Mijn topic
@De crew, dit topic kan dus op slot.
Bericht veranderd door: catfreako - Zaterdag, 03 Nov 2012, 11:06