Mijn geliefde ZOOtopia is getroffen door hevige storm en volliere, die wel heel mooi was maar al erg oud heeft het niet overleefd. Ik vraag u daarom om een beetje geduld want we gaan reorganiseren.Added (03 Apr 2011, 17:32)
---------------------------------------------
Daar stond ik dan. Temidden van een grote puinhoop. Alles waar ik zo hard voor gewerkt had, helemaal euforisch over was. Het leek alsof het allemaal niet mocht. Het liefst kroop ik met een lekkere kop thee onder een dekentje om er dan nooit meer onder vandaan te komen! Maar dat is niet wat ik heb geleerd van mijn leven op de boerderij. Daar leer je hard werken en doorzetten. Bovendien hou ik van mijn dieren en die lagen nu ook tussen de puinhoop. Een stuk hopelozer dan ik. Dus na een mooie reddingsoperatie heb ik ze allemaal in veiligheid gebracht en ben nu vastbesloten al mijn schatjes weer een mooi huisje te geven.
Allereerst vind ik het belangirjk dat mijn dierentuin leerzaam is dus een stukje educatie hoort daarbij. Een warm welkom krijg je van de kleine prairiehondjes waar je heel dicht bij kan komen al meteen bij binnenkomst in de zoo.
Links vind je een groot nieuw project. Mijn tropenhuis. Nu wonen er toekans maar als ik straks actief bekend ben bij de ZTAO stichting komen hier ook pauqoog roggen te wonen. Hun verblijf staat al voor ze klaar. Mettertijd hoop ik de achterwand van het huis te kunnen vervangen voor mooie glazen ramen waarachter zich de binnenverblijven van nog meer tropisch regenwoudbewoners.
Ook was mijn volliere niet helemaal vernietigd! Ik was zo blij toen ik hoorde dat de aannemer hier nog een mooie grote kas van kon maken. Ik heb besloten SEAtopia hier te verstigen. Een mooie warme locatie waar de gasten in een aangenaam klimaat kunnen genieten van al het moois dat de zeewereld ons te bieden heeft.
Ook zijn we bezig met een woestijngedeelte. Het staat nu bijna maar helaas moet ik bekennen dat ik hier hoogst ontevreden mee ben. Dit moet daardoor weer helemaar vernieuwd worden. Je kunt je voorstellen dat dat wel even tijd kan kosten.
Daarnaast moeten de manoeltjes zo snel mogelijk een mooi huis krijgen.
Ik werk hard door om mijn droomzoo verder uit te kunnen werken en jullie hopelijk met mooie nieuwe gebieden te kunnen verrassen
Liefs, Rigje