ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik ga ook even reageren. Het ziet er super leuk uit. Het lijkt een beetje druk maar als je zo in de bezoekersmode kijkt valt dat heel erg mee. Ik geniet echt van dit park. De beplanting naast het pad en in het verblijf is goed. Ga zo door Groetjes Niels
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 100 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik moet hier zelf nog even wat aanvullen. Velen zullen denken dat ik "illegaal dieren in mijn dierentuin heb gepland". Voor ieder die dat denkt wil ik toch even helderheid verschaffen. In een eerdere post is te lezen dat ik samen met een Afrikaanse professor een bezoek heb gebracht aan bovenstaande dierentuin DIT IS DUS NIET MIJN DIERENTUIN. Het feit dat hij in mijn ZTAO is geplaatst is omdat het een wezenlijk onderdeel is van mijn storyline.. (die dus niet wordt gelezen door zekere mensen kuchztsfcrew kuch ;););) )
Ik hoop dat iedereen op deze manier toch nog van de zoo kan genieten en updates voor ZOOtopia komen spoedig
###EDIT### (Raymond)
De betreffende update was helaas niet de bedoeling dat hier geplaatst moest worden. Het maakte veel verwarring bij mensen. Na een klein overleg met de ZTSF crew, is besloten de update een apart topic te geven in de ZOo Tycoon 2 Showroom. Deze kun je --> hier <-- vinden.
###SUPEREDIT### (Rigje)
De betreffende update moest wel degelijk hier geplaatst worden ware het niet dat Ray het niet leuk vond en toch zijn zin door wilde drammen. Nergens in de regels staat dat de zoo niet hier geplaatst moest worden maar met het succes van een gemiddelde stamp- voetende vijfjarige is de zoo nu toch verplaatst. Je kan em nog steeds bewonderen via de link.. Maar je mag niet tegen de crew in gaan en dat staat wel in de regels.. dus eehm.. hierbij mijn nederige excuses en jullie hebben helemaal gelijk dat ik het niet mocht doen terwijl het hememaal niet in de regels staat.. heel logisch enzo... TOP! Veel kijkplezier mededierentuiniers!
Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
Bericht veranderd door: Rigje - Vrijdag, 24 Jun 2011, 20:28
0
Horeca Medewerker
Omdat Ray in al zijn "sitebeheerderkoninggedrag" zo nodig 2! posts moest verwijderen hier nog even de storyline.. ook al zijn er al reacties tussendoor geweest enzo... :S
ZOOtopia.. We zijn even weggeweest. Hier heb ik een heldere verklaring voor. Binnen de muren van ZOOtopia was het zo'n blijde beestenboel dat dit al gauw ook buiten de muren bekend werd. Ik heb me goed kunnen vermaken met het verzorgen van de dieren maar ook met het opleiden van nieuwe medewerkers en het voorlichten van scholen.
Op een dag was ik druk met de administratie bezig. Want het is leuk zo'n dierentuin maar de papierwinkel die erbij komt kijken is niet mis! Ik opende een nette brief waarvan ik de afzender niet kende. De afzender bleek Proffessor Kammizuki. Oorspronkelijk komt hij uit Nigeria maar hij woont al tijden hier. Hij is gepromoveerd in verschillende dierenstudies en had voor het schrijven van zijn brief ZOOtopia al een aantal keer bezocht. Fantastisch om te horen dat zelfs hoogopgeleide mensen als hij interesse hebben in mijn dierentuin.
In zijn brief vertelde hij over een project dat hij wilde starten. Dit moest wel achter gesloten deuren. Een geheim dus. En dus ook de reden waarom ik jullie zo lang heb laten wachten met enige reacties. Ik was na het lezen van de brief vrijwel meteen enthousiast voor zijn nieuwe ideëen. Het duurde nog geen twee weken voor we aan de slag konden gaan. Het project loopt inmiddels een week of vijf en het gaat hartstikke goed. Vorige week hebben we samen een lokale dierentuin op de Savanne bezocht waar hij als kind al graag kwam. Ik zal jullie vanavond of morgen de foto's laten zien.
Maar dit is niet alles. In het kader van dit project zullen mijn dieren, misschien tijdelijk, misschien voor altijd, naar nigeria verhuizen! Een spannende onderneming maar ik heb er zin in!
Die Zoo kun je nu dus bekijken via de link 2 posts hierboven (en ray zegt dat ik het ingewikkeld maak?!)
Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
Die Zoo kun je nu dus bekijken via de link 2 posts hierboven (en ray zegt dat ik het ingewikkeld maak?!)
Je kan zelf ook een nieuwe link maken als je je eraan irriteert. Raymond heeft dit niet in zijn eentje besloten maar dit hebben we met de hele crew gedaan. Dus hou nou a.u.b. op met zeuren <_< Always look on the bright side of life!
0
Horeca Medewerker
Dat weet ik maar jullie hebben alleen zijn kant vant verhaal gehoord en ik ben het er gewoon niet mee eens.. Dat je niet tegen de crew in mag gaan draagt niet echt bij tot de vrije wereld en het recht op een eigen mening.. ik heb intopic positieve reacties gehad en daar heeft niemand het over. Maar dit is MIJN ztao showroom en je gaat offtopic.. als je het erover wil hebben kom je maar op msn ofzo..
Want wat iedereen ook beweerd.. ik ben hier degene die in moest leveren hoor.. niet jullie als crew...
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 17:51 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind deze dierentuin echt supermooi. de hokken zijn mooi nagemaakt zoals ze in de wild zijn. En dat vind ik knap als je dat kan. Mijn grote complimenten hiervoor. Ga zo Door
Bericht veranderd door: oeriii - Woensdag, 29 Jun 2011, 17:52