Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zootopia
catfreako
Datum: Zondag, 22 Mei 2011, 10:16 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 3

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

wat een gave zoo, Rigje.
ik ben erg onder de indruk. vooral het Maki-verblijf vind ik heel mooi gelukt
goed zo

Berichtwat een gave zoo, Rigje.
ik ben erg onder de indruk. vooral het Maki-verblijf vind ik heel mooi gelukt
goed zo

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 22 Mei 2011 om 10:16
MindyZOO
Datum: Zondag, 22 Mei 2011, 14:07 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

Wow! Dat is het eerste wat in me opkomt wanneer ik jouw ZOO bekijk.
Echt heel mooi en ook het verhaal achter de dierentuin is geweldig!
Ga zo door!

Groetjes MindyZOO

BerichtWow! Dat is het eerste wat in me opkomt wanneer ik jouw ZOO bekijk.
Echt heel mooi en ook het verhaal achter de dierentuin is geweldig!
Ga zo door!

Groetjes MindyZOO

Bericht getypt door - MindyZOO
Toegevoegd op 22 Mei 2011 om 14:07
NielsG
Datum: Vrijdag, 24 Jun 2011, 08:04 | Bericht # 33   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ik ga ook even reageren. Het ziet er super leuk uit. Het lijkt een beetje druk maar als je zo in de bezoekersmode kijkt valt dat heel erg mee. Ik geniet echt van dit park. De beplanting naast het pad en in het verblijf is goed. Ga zo door
Groetjes Niels

BerichtIk ga ook even reageren. Het ziet er super leuk uit. Het lijkt een beetje druk maar als je zo in de bezoekersmode kijkt valt dat heel erg mee. Ik geniet echt van dit park. De beplanting naast het pad en in het verblijf is goed. Ga zo door
Groetjes Niels

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 24 Jun 2011 om 08:04
Rigje
Datum: Vrijdag, 24 Jun 2011, 10:31 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Ik moet hier zelf nog even wat aanvullen. Velen zullen denken dat ik "illegaal dieren in mijn dierentuin heb gepland". Voor ieder die dat denkt wil ik toch even helderheid verschaffen. In een eerdere post is te lezen dat ik samen met een Afrikaanse professor een bezoek heb gebracht aan bovenstaande dierentuin DIT IS DUS NIET MIJN DIERENTUIN. Het feit dat hij in mijn ZTAO is geplaatst is omdat het een wezenlijk onderdeel is van mijn storyline.. (die dus niet wordt gelezen door zekere mensen kuchztsfcrew
kuch ;););) )

Ik hoop dat iedereen op deze manier toch nog van de zoo kan genieten en updates voor ZOOtopia komen spoedig :)

###EDIT### (Raymond)

De betreffende update was helaas niet de bedoeling dat hier geplaatst moest worden.
Het maakte veel verwarring bij mensen.
Na een klein overleg met de ZTSF crew, is besloten de update een apart topic te geven in de ZOo Tycoon 2 Showroom.
Deze kun je --> hier <-- vinden.

###SUPEREDIT### (Rigje)

De betreffende update moest wel degelijk hier geplaatst worden ware het niet dat Ray het niet leuk vond en toch zijn zin
door wilde drammen.
Nergens in de regels staat dat de zoo niet hier geplaatst moest worden maar met het succes van een gemiddelde stamp-
voetende vijfjarige is de zoo nu toch verplaatst. Je kan em nog steeds bewonderen via de link.. Maar je mag niet tegen
de crew in gaan en dat staat wel in de regels.. dus eehm.. hierbij mijn nederige excuses en jullie hebben helemaal gelijk
dat ik het niet mocht doen terwijl het hememaal niet in de regels staat.. heel logisch enzo... TOP!
Veel kijkplezier mededierentuiniers!

Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#

Bericht veranderd door: Rigje - Vrijdag, 24 Jun 2011, 20:28
BerichtIk moet hier zelf nog even wat aanvullen. Velen zullen denken dat ik "illegaal dieren in mijn dierentuin heb gepland". Voor ieder die dat denkt wil ik toch even helderheid verschaffen. In een eerdere post is te lezen dat ik samen met een Afrikaanse professor een bezoek heb gebracht aan bovenstaande dierentuin DIT IS DUS NIET MIJN DIERENTUIN. Het feit dat hij in mijn ZTAO is geplaatst is omdat het een wezenlijk onderdeel is van mijn storyline.. (die dus niet wordt gelezen door zekere mensen kuchztsfcrew
kuch ;););) )

Ik hoop dat iedereen op deze manier toch nog van de zoo kan genieten en updates voor ZOOtopia komen spoedig :)

###EDIT### (Raymond)

De betreffende update was helaas niet de bedoeling dat hier geplaatst moest worden.
Het maakte veel verwarring bij mensen.
Na een klein overleg met de ZTSF crew, is besloten de update een apart topic te geven in de ZOo Tycoon 2 Showroom.
Deze kun je --> hier <-- vinden.

###SUPEREDIT### (Rigje)

De betreffende update moest wel degelijk hier geplaatst worden ware het niet dat Ray het niet leuk vond en toch zijn zin
door wilde drammen.
Nergens in de regels staat dat de zoo niet hier geplaatst moest worden maar met het succes van een gemiddelde stamp-
voetende vijfjarige is de zoo nu toch verplaatst. Je kan em nog steeds bewonderen via de link.. Maar je mag niet tegen
de crew in gaan en dat staat wel in de regels.. dus eehm.. hierbij mijn nederige excuses en jullie hebben helemaal gelijk
dat ik het niet mocht doen terwijl het hememaal niet in de regels staat.. heel logisch enzo... TOP!
Veel kijkplezier mededierentuiniers!

Bericht getypt door - Rigje
Toegevoegd op 24 Jun 2011 om 10:31
{Kevin}
Datum: Vrijdag, 24 Jun 2011, 11:52 | Bericht # 35   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Verzorger

Ik vind het juist wel leuk en gedurfd dat je dit hebt gedaan,
Dat geeft een hele nieuwe dimensie aan je verhaallijn. ^_^

Eerst snapte ik het niet helemaal, omdat ik meestal de teksts niet lees in showrooms,
Maar nu vind ik het hardstikke leuk!

Mij maakt het niet uit dat je dit in je ZTAO showroom hebt geplaatst.. ;)
BerichtIk vind het juist wel leuk en gedurfd dat je dit hebt gedaan,
Dat geeft een hele nieuwe dimensie aan je verhaallijn. ^_^

Eerst snapte ik het niet helemaal, omdat ik meestal de teksts niet lees in showrooms,
Maar nu vind ik het hardstikke leuk!

Mij maakt het niet uit dat je dit in je ZTAO showroom hebt geplaatst.. ;)

Bericht getypt door - {Kevin}
Toegevoegd op 24 Jun 2011 om 11:52
Rigje
Datum: Vrijdag, 24 Jun 2011, 20:25 | Bericht # 36   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Omdat Ray in al zijn "sitebeheerderkoninggedrag" zo nodig 2! posts moest verwijderen hier nog even de storyline.. ook al zijn er al reacties tussendoor geweest enzo... :S

ZOOtopia.. We zijn even weggeweest. Hier heb ik een heldere verklaring voor. Binnen de muren van ZOOtopia was het zo'n blijde beestenboel dat dit al gauw ook buiten de muren bekend werd. Ik heb me goed kunnen vermaken met het verzorgen van de dieren maar ook met het opleiden van nieuwe medewerkers en het voorlichten van scholen.

Op een dag was ik druk met de administratie bezig. Want het is leuk zo'n dierentuin maar de papierwinkel die erbij komt kijken is niet mis! Ik opende een nette brief waarvan ik de afzender niet kende. De afzender bleek Proffessor Kammizuki. Oorspronkelijk komt hij uit Nigeria maar hij woont al tijden hier. Hij is gepromoveerd in verschillende dierenstudies en had voor het schrijven van zijn brief ZOOtopia al een aantal keer bezocht. Fantastisch om te horen dat zelfs hoogopgeleide mensen als hij interesse hebben in mijn dierentuin.

In zijn brief vertelde hij over een project dat hij wilde starten. Dit moest wel achter gesloten deuren. Een geheim dus. En dus ook de reden waarom ik jullie zo lang heb laten wachten met enige reacties. Ik was na het lezen van de brief vrijwel meteen enthousiast voor zijn nieuwe ideëen. Het duurde nog geen twee weken voor we aan de slag konden gaan.
Het project loopt inmiddels een week of vijf en het gaat hartstikke goed. Vorige week hebben we samen een lokale dierentuin op de Savanne bezocht waar hij als kind al graag kwam. Ik zal jullie vanavond of morgen de foto's laten zien.

Maar dit is niet alles. In het kader van dit project zullen mijn dieren, misschien tijdelijk, misschien voor altijd, naar nigeria verhuizen! Een spannende onderneming maar ik heb er zin in!

Die Zoo kun je nu dus bekijken via de link 2 posts hierboven (en ray zegt dat ik het ingewikkeld maak?!)

Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
BerichtOmdat Ray in al zijn "sitebeheerderkoninggedrag" zo nodig 2! posts moest verwijderen hier nog even de storyline.. ook al zijn er al reacties tussendoor geweest enzo... :S

ZOOtopia.. We zijn even weggeweest. Hier heb ik een heldere verklaring voor. Binnen de muren van ZOOtopia was het zo'n blijde beestenboel dat dit al gauw ook buiten de muren bekend werd. Ik heb me goed kunnen vermaken met het verzorgen van de dieren maar ook met het opleiden van nieuwe medewerkers en het voorlichten van scholen.

Op een dag was ik druk met de administratie bezig. Want het is leuk zo'n dierentuin maar de papierwinkel die erbij komt kijken is niet mis! Ik opende een nette brief waarvan ik de afzender niet kende. De afzender bleek Proffessor Kammizuki. Oorspronkelijk komt hij uit Nigeria maar hij woont al tijden hier. Hij is gepromoveerd in verschillende dierenstudies en had voor het schrijven van zijn brief ZOOtopia al een aantal keer bezocht. Fantastisch om te horen dat zelfs hoogopgeleide mensen als hij interesse hebben in mijn dierentuin.

In zijn brief vertelde hij over een project dat hij wilde starten. Dit moest wel achter gesloten deuren. Een geheim dus. En dus ook de reden waarom ik jullie zo lang heb laten wachten met enige reacties. Ik was na het lezen van de brief vrijwel meteen enthousiast voor zijn nieuwe ideëen. Het duurde nog geen twee weken voor we aan de slag konden gaan.
Het project loopt inmiddels een week of vijf en het gaat hartstikke goed. Vorige week hebben we samen een lokale dierentuin op de Savanne bezocht waar hij als kind al graag kwam. Ik zal jullie vanavond of morgen de foto's laten zien.

Maar dit is niet alles. In het kader van dit project zullen mijn dieren, misschien tijdelijk, misschien voor altijd, naar nigeria verhuizen! Een spannende onderneming maar ik heb er zin in!

Die Zoo kun je nu dus bekijken via de link 2 posts hierboven (en ray zegt dat ik het ingewikkeld maak?!)

Toegevoegd op 24 Jun 2011 om 20:25
Terdo
Datum: Vrijdag, 24 Jun 2011, 21:14 | Bericht # 37   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

Quote (Rigje)

Je kan zelf ook een nieuwe link maken als je je eraan irriteert.
Raymond heeft dit niet in zijn eentje besloten maar dit hebben we met de hele crew gedaan. Dus hou nou a.u.b. op met zeuren <_<

Always look on the bright side of life!
Bericht
Quote (Rigje)

Je kan zelf ook een nieuwe link maken als je je eraan irriteert.
Raymond heeft dit niet in zijn eentje besloten maar dit hebben we met de hele crew gedaan. Dus hou nou a.u.b. op met zeuren <_<

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 24 Jun 2011 om 21:14
Rigje
Datum: Vrijdag, 24 Jun 2011, 21:18 | Bericht # 38   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Dat weet ik maar jullie hebben alleen zijn kant vant verhaal gehoord en ik ben het er gewoon niet mee eens.. Dat je niet tegen de crew in mag gaan draagt niet echt bij tot de vrije wereld en het recht op een eigen mening.. ik heb intopic positieve reacties gehad en daar heeft niemand het over. Maar dit is MIJN ztao showroom en je gaat offtopic.. als je het erover wil hebben kom je maar op msn ofzo..

Want wat iedereen ook beweerd.. ik ben hier degene die in moest leveren hoor.. niet jullie als crew...

BerichtDat weet ik maar jullie hebben alleen zijn kant vant verhaal gehoord en ik ben het er gewoon niet mee eens.. Dat je niet tegen de crew in mag gaan draagt niet echt bij tot de vrije wereld en het recht op een eigen mening.. ik heb intopic positieve reacties gehad en daar heeft niemand het over. Maar dit is MIJN ztao showroom en je gaat offtopic.. als je het erover wil hebben kom je maar op msn ofzo..

Want wat iedereen ook beweerd.. ik ben hier degene die in moest leveren hoor.. niet jullie als crew...

Toegevoegd op 24 Jun 2011 om 21:18
oeriii
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 17:51 | Bericht # 39   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ik vind deze dierentuin echt supermooi. de hokken zijn mooi nagemaakt zoals ze in de wild zijn. En dat vind ik knap als je dat kan. Mijn grote complimenten hiervoor. Ga zo Door :)

Bericht veranderd door: oeriii - Woensdag, 29 Jun 2011, 17:52
BerichtIk vind deze dierentuin echt supermooi. de hokken zijn mooi nagemaakt zoals ze in de wild zijn. En dat vind ik knap als je dat kan. Mijn grote complimenten hiervoor. Ga zo Door :)

Bericht getypt door - oeriii
Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 17:51
tinetjeee
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 17:58 | Bericht # 40   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

realischte verblijven en veel groen! daar hou ik van :D ! ik zie ook veel downloasds! blijf zo doordoen :p

groetjes tinetjeee :D
Berichtrealischte verblijven en veel groen! daar hou ik van :D ! ik zie ook veel downloasds! blijf zo doordoen :p

groetjes tinetjeee :D

Bericht getypt door - tinetjeee
Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 17:58
Search:

Hosted by uCoz