Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zootopia
nielsorka
Datum: Zondag, 10 Apr 2011, 11:52 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

ja ik ook ruben maar goed gedaan rigje dat woestijn gebied is prachtig

he zoo tycoon fans
Berichtja ik ook ruben maar goed gedaan rigje dat woestijn gebied is prachtig

Bericht getypt door - nielsorka
Toegevoegd op 10 Apr 2011 om 11:52
Rigje
Datum: Dinsdag, 12 Apr 2011, 15:28 | Bericht # 22   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Haha anderen bouwen veel mooiere zoo's. Wat ik de laatste weken geleerd heb is dat als je het niet mooi vind je alles delete en weer opnieuw begint. Gewoon gebied per gebied. Je hebt de tijd. Je kan toch niet veel te snel. Ook neem en ruil ik niet teveel dieren in 1 keer. Zodat je ook echt de tijd hebt om je dierentuin zo mooi mogelijk te maken. Maar bedankt voor de complimentjes! :D

Added (12 Apr 2011, 15:28)
---------------------------------------------
Tijd voor een update. ZOOtopia is bezig met een mooi woestijn gedeelte. Deze heb ik al eerder met jullie gedeeld in een overzicht. Om een beter beeld te geven van dit woestijnland volgen hier een aantal fotos van de binnenkant. Vergeet je pet en waterfles niet! Het is nogal warm in de woestijn!

Door een gedroogde takkenboog naar binnen. Zo WEET je dat je iets bijzonders gaat beleven.

Niet alleen in de hokken staat beplanting, ook op het pad!

De aaihokken/binnenverblijven brengen je zo dicht mogelijk bij de drommedarissen en savari. Net of ben je echt in het buitenland!

De Fenneken willen nog wel een bijten. Glazen wanden voor de veiligheid dus

Midden in het binnenverblijf woont de griekse landschildpad van mijn nichtje. Deze mocht ik "lenen" tot ik afrikaanse sporenschildpadden heb bemachtigd. Ook andere kinderen moesten nu al een schildpad kunnen zien vond mijn nichtje. Lief nietwaar?

Dit is het onderdeel woestijn en natuurlijk een stukje savanne. Op de savanne wonen nu 2 impala's.

Ondertussen heeft mijn tropenexpert niet stilgezeten. Dierentuin Bloks heeft helaas haar deuren moeten sluiten. We hebben twee bengaalse tijgers van hun kunnen overnemen. Daarnaast hebben we van onze Azië vriendin een koppeltje ringstaartmaki's gekregen. Deze dieren maken ons tropenhuis al bijna compleet!

Een kort overzicht van het huis. Links de pauwoog zoetwater roggen, achterin het binnenhok van de bengaalse tijgers, daarnaast het binnenverblijf van de ringstaartmaki's en aansluitend het binnen verblijf van de toekans.

Ruim buitenverblijf van de bengaalse tijgers

Soms zijn het net speelse kittens!

Binnen bij de maki's

Het maki-speeleiland

Op de achtergrond nog het buitenverblijf van de toekans, naast het eiland van de maki's

Een overzicht met en zonder dak van hoe het tropenhuis er nu bij ligt

We hopen dat jullie van je bezoekje genoten hebben. Excuses voor de grote update. De eerste fase van de wederopbouw is nu wel bijna compleet. We zijn zelf ook nog erg benieuwd wat de volgende stappen zullen zijn maar jullie zullen allicht van alles op de hoogte worden gehouden!

Liefs,
Rigje

Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
BerichtHaha anderen bouwen veel mooiere zoo's. Wat ik de laatste weken geleerd heb is dat als je het niet mooi vind je alles delete en weer opnieuw begint. Gewoon gebied per gebied. Je hebt de tijd. Je kan toch niet veel te snel. Ook neem en ruil ik niet teveel dieren in 1 keer. Zodat je ook echt de tijd hebt om je dierentuin zo mooi mogelijk te maken. Maar bedankt voor de complimentjes! :D

Added (12 Apr 2011, 15:28)
---------------------------------------------
Tijd voor een update. ZOOtopia is bezig met een mooi woestijn gedeelte. Deze heb ik al eerder met jullie gedeeld in een overzicht. Om een beter beeld te geven van dit woestijnland volgen hier een aantal fotos van de binnenkant. Vergeet je pet en waterfles niet! Het is nogal warm in de woestijn!

Door een gedroogde takkenboog naar binnen. Zo WEET je dat je iets bijzonders gaat beleven.

Niet alleen in de hokken staat beplanting, ook op het pad!

De aaihokken/binnenverblijven brengen je zo dicht mogelijk bij de drommedarissen en savari. Net of ben je echt in het buitenland!

De Fenneken willen nog wel een bijten. Glazen wanden voor de veiligheid dus

Midden in het binnenverblijf woont de griekse landschildpad van mijn nichtje. Deze mocht ik "lenen" tot ik afrikaanse sporenschildpadden heb bemachtigd. Ook andere kinderen moesten nu al een schildpad kunnen zien vond mijn nichtje. Lief nietwaar?

Dit is het onderdeel woestijn en natuurlijk een stukje savanne. Op de savanne wonen nu 2 impala's.

Ondertussen heeft mijn tropenexpert niet stilgezeten. Dierentuin Bloks heeft helaas haar deuren moeten sluiten. We hebben twee bengaalse tijgers van hun kunnen overnemen. Daarnaast hebben we van onze Azië vriendin een koppeltje ringstaartmaki's gekregen. Deze dieren maken ons tropenhuis al bijna compleet!

Een kort overzicht van het huis. Links de pauwoog zoetwater roggen, achterin het binnenhok van de bengaalse tijgers, daarnaast het binnenverblijf van de ringstaartmaki's en aansluitend het binnen verblijf van de toekans.

Ruim buitenverblijf van de bengaalse tijgers

Soms zijn het net speelse kittens!

Binnen bij de maki's

Het maki-speeleiland

Op de achtergrond nog het buitenverblijf van de toekans, naast het eiland van de maki's

Een overzicht met en zonder dak van hoe het tropenhuis er nu bij ligt

We hopen dat jullie van je bezoekje genoten hebben. Excuses voor de grote update. De eerste fase van de wederopbouw is nu wel bijna compleet. We zijn zelf ook nog erg benieuwd wat de volgende stappen zullen zijn maar jullie zullen allicht van alles op de hoogte worden gehouden!

Liefs,
Rigje

Bericht getypt door - Rigje
Toegevoegd op 12 Apr 2011 om 15:28
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 12 Apr 2011, 16:05 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Wat een mooie dierentuin en zeker met die glazen huisje, zeg dat is mooi zeg. En ook mooi groen erin en met die aaipunten. Zou wel willen een kleine mooie fennek aaien, maar ja dat kan natuurlijk niet. Wilde dieren blijven wilde dieren. Maar verder heel erg mooi aangelegd. Groetjes van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtWat een mooie dierentuin en zeker met die glazen huisje, zeg dat is mooi zeg. En ook mooi groen erin en met die aaipunten. Zou wel willen een kleine mooie fennek aaien, maar ja dat kan natuurlijk niet. Wilde dieren blijven wilde dieren. Maar verder heel erg mooi aangelegd. Groetjes van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 12 Apr 2011 om 16:05
ZebraZappo
Datum: Dinsdag, 12 Apr 2011, 17:33 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

heel mooi gedaan hoor rigje. ik vind vooral die aaiplekken heel orgineel bedacht. ook mooi vind ik het bengaalse tijgerhok met die waterval.

ik heb 1 miniskuul tipje: ik zou de impala's wat meer beblanting geven

groetjes van Zebrazappo ^_^

Hipsters 4ever
Berichtheel mooi gedaan hoor rigje. ik vind vooral die aaiplekken heel orgineel bedacht. ook mooi vind ik het bengaalse tijgerhok met die waterval.

ik heb 1 miniskuul tipje: ik zou de impala's wat meer beblanting geven

groetjes van Zebrazappo ^_^

Bericht getypt door - ZebraZappo
Toegevoegd op 12 Apr 2011 om 17:33
Rigje
Datum: Dinsdag, 12 Apr 2011, 17:57 | Bericht # 25   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Haha jah de fotos van de savanne zijn gemaakt voor de impala's daar woonde.. Toen stond er dus nog nix. Inmiddels is de savanne mooi beplant!

Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
BerichtHaha jah de fotos van de savanne zijn gemaakt voor de impala's daar woonde.. Toen stond er dus nog nix. Inmiddels is de savanne mooi beplant!

Toegevoegd op 12 Apr 2011 om 17:57
IK
Datum: Dinsdag, 12 Apr 2011, 20:12 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

Ik vind het wel mooi gemaakt, maar meer beplanting kan helemaal geen kwaad.
Ook zou ik het leuk vinden als je de hobbels op het pad weghaalde.
Verder kan ik niks zeggen.
Respect

Vernon ^_^

BerichtIk vind het wel mooi gemaakt, maar meer beplanting kan helemaal geen kwaad.
Ook zou ik het leuk vinden als je de hobbels op het pad weghaalde.
Verder kan ik niks zeggen.
Respect

Vernon ^_^

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 12 Apr 2011 om 20:12
ZebraZappo
Datum: Donderdag, 14 Apr 2011, 16:32 | Bericht # 27   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

@ Rigje, bedankt voor de uitleg. ik hoop dat het mooi beplant is en ik ben benieuwd naar de nieuwe update

groetjes Zebrazappo

Hipsters 4ever
Bericht@ Rigje, bedankt voor de uitleg. ik hoop dat het mooi beplant is en ik ben benieuwd naar de nieuwe update

groetjes Zebrazappo

Toegevoegd op 14 Apr 2011 om 16:32
IK
Datum: Vrijdag, 15 Apr 2011, 16:10 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

Ik was nog een tip vergeten:
Je hebt bij de maki's heel veel bomen en warom bij de tijgers dan niet?

Vernon ^_^

BerichtIk was nog een tip vergeten:
Je hebt bij de maki's heel veel bomen en warom bij de tijgers dan niet?

Vernon ^_^

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 15 Apr 2011 om 16:10
Rigje
Datum: Vrijdag, 15 Apr 2011, 16:41 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Omdat mijn maki's klimmen en de tijgers niet. De tijgers hebben beschutting genoeg omdat ze op het hogere plateau kunnen. Daarbij zijn ze behoorlijk speels en zo geven we ze de ruimte :)

Blij babynieuws trouwens! De tijgers hebben een baby!

BerichtOmdat mijn maki's klimmen en de tijgers niet. De tijgers hebben beschutting genoeg omdat ze op het hogere plateau kunnen. Daarbij zijn ze behoorlijk speels en zo geven we ze de ruimte :)

Blij babynieuws trouwens! De tijgers hebben een baby!

Toegevoegd op 15 Apr 2011 om 16:41
ZebraZappo
Datum: Vrijdag, 15 Apr 2011, 17:06 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

wat leuk ik ben heel blij voor alleen 2 vraagjes: vraagje1, is het een jongen of een meisje? en de 2e is, is ie wit of oranje? :D

groetjes zebrazappo ;)

Hipsters 4ever
Berichtwat leuk ik ben heel blij voor alleen 2 vraagjes: vraagje1, is het een jongen of een meisje? en de 2e is, is ie wit of oranje? :D

groetjes zebrazappo ;)

Toegevoegd op 15 Apr 2011 om 17:06
Search:

Hosted by uCoz