Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zootopia
Rigje
Datum: Zondag, 13 Maa 2011, 18:48 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Hallo allemaal,

Mijn naam is rigje, ik ben 23. Ik heb mijn hele leven in de drukke stad gewoond. De enige dieren die ik kende zijn gemaakt van blik, fieten en auto's die liefkozend 't ouwe beessie genoemd worden. De enige geur die ik kende is de geur van uitlaatgassen of de chinees op de hoek. Kip groeit in het koelvak naast de koeien en muizen zijn geen dieren maar een plaag. Heb je een beetje een beeld? Zoals vanzelfsprekend hebben wij in de stad wel tv met een miljoen kanalen. Digitaal, lekker snel. Daarop kijk ik naar het buitenleven. Fascinerend!

Dus op mijn 18e besloot ik maar eens iets van dat buitenleven te proeven. Gewapend met knalroze kaplaarzjes klopte ik aan bij een vriend van een vriend van een vriend. De vriend van een vriend van een vriend heet Karel en heeft een boerderij. Ik heb daar een half jaar meegelopen en genoot van al het moois dat het buitenleven te bieden heeft. Op een ochtend kwam zoon willem me zelfs lief wekken omdat er hertjes op het erf stonden. Wat een schatjes.

Nu zul je denken dat ik mijn betonnen jungle makkelijk achter me liet, maar niets is minder waar. Na een half jaar begon het te kriebelen en miste ik mijn vertrouwde leventje. Met een koffer vol goede herrinneringen ben ik terug gegaan naar de grote stad. De koffer borg ik niet op maar nam ik overal mee naar toe. Ik hield van het buitenleven EN de stad.

Op mijn twintigste nam mijn leven tenslotte een tragische wending. Mijn ouders kwamen om tijdens het eten van verkeerd bereidde kogelvis. Dit waren ze "even in Japan" aan het proeven. Maar elk nadeel heeft zijn voordeel zal ik dan maar heel cru zeggen. Mijn ouders waren namelijk stikstinkendpoepie rijk. Al dat geld was nu van mij. Om mijn uiteindelijke droom te verwezelijken heb ik daarom een verlaten stuk land gekocht, een paar goede mensen in dienst genomen en met zijn drieën hebben we een pracht van een dierenrijkje opgebouwd. Een mooie vollière met daarin warme klimaten en tropische vogels. Uiteindelijk was dit zo'n daverend succes dat we zelfs over konden gaan op kleine gronddieren.

Een dierentuin heb ik het nooit willen noemen omdat het enkel een uit de kluiten gewassen vollière is. Tot vorige week. Toen kreeg ik te horen dat het land om mijn prachtige droomrijkje te koop stond. Deze kans krijg je maar één keer en ik heb hem met beide handen aangepakt. Gewapend met een koopcontract ben ik nu van plan mijn vollière uit te breiden tot een prachtige stadsdierentuin. Deze eerste post kunnen jullie als een solicitatie beschouwen om tot credits en vriendschappen te komen.

Om een goed beeld van de huidige situatie te krijgen heb ik besloten vast een mooie post met de huidige situatie te maken. Om goed te kunnen beginnen heb ik alle dieren die bij me woonden uitgezet in de vrije natuur. Wellicht zal ik delen van mijn vollière af moeten breken om uiteindelijk een nog betere dierentuin te kunnen maken maar voor nu houd ik hem als basis.

Als laatste zou ik de lezers van dit bericht willen vragen eventuele dierlijke donaties te doen.

Je komt binnen

Tussen de verblijven door naar het plein waar je gezellig samen kunt zitten

Zoetwater bassin met daarachter een speeltuintje voor de kids

Moeras voor de wat "nattere" vogels onder ons

Naast het natte verblijf een droog verblijf voor de woestijndieren

En zo is de ronde weer compleet. Op deze foto zie je duidelijk het tropische regenwoud en het gematigde woud. De verblijven waar we eerst ook door binnen kwamen

De link naar de site met alle foto's; https://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#

Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze eerste post. Ik ben echt nog heel nieuw hier dus ik heb nog geen idee hoe ik nu verder moet. Opmerkingen met tips of gewoon een leuk bericht zijn erg welkom. Ik zal mijn best doen mijn verhaal en mijn zoo samen mooi uit te breidden. Mocht iemand nog dieren met reputatie 1 over hebben dan zou ik deze misschien willen adopteren. Ik heb momenteel alleen voor kleine diertjes ruimte. Ik wil alleen koppeltjes omdat ik niet wil dat mijn beestjes zich eenzaam zouden voelen.

Liefs, Rigje

Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
BerichtHallo allemaal,

Mijn naam is rigje, ik ben 23. Ik heb mijn hele leven in de drukke stad gewoond. De enige dieren die ik kende zijn gemaakt van blik, fieten en auto's die liefkozend 't ouwe beessie genoemd worden. De enige geur die ik kende is de geur van uitlaatgassen of de chinees op de hoek. Kip groeit in het koelvak naast de koeien en muizen zijn geen dieren maar een plaag. Heb je een beetje een beeld? Zoals vanzelfsprekend hebben wij in de stad wel tv met een miljoen kanalen. Digitaal, lekker snel. Daarop kijk ik naar het buitenleven. Fascinerend!

Dus op mijn 18e besloot ik maar eens iets van dat buitenleven te proeven. Gewapend met knalroze kaplaarzjes klopte ik aan bij een vriend van een vriend van een vriend. De vriend van een vriend van een vriend heet Karel en heeft een boerderij. Ik heb daar een half jaar meegelopen en genoot van al het moois dat het buitenleven te bieden heeft. Op een ochtend kwam zoon willem me zelfs lief wekken omdat er hertjes op het erf stonden. Wat een schatjes.

Nu zul je denken dat ik mijn betonnen jungle makkelijk achter me liet, maar niets is minder waar. Na een half jaar begon het te kriebelen en miste ik mijn vertrouwde leventje. Met een koffer vol goede herrinneringen ben ik terug gegaan naar de grote stad. De koffer borg ik niet op maar nam ik overal mee naar toe. Ik hield van het buitenleven EN de stad.

Op mijn twintigste nam mijn leven tenslotte een tragische wending. Mijn ouders kwamen om tijdens het eten van verkeerd bereidde kogelvis. Dit waren ze "even in Japan" aan het proeven. Maar elk nadeel heeft zijn voordeel zal ik dan maar heel cru zeggen. Mijn ouders waren namelijk stikstinkendpoepie rijk. Al dat geld was nu van mij. Om mijn uiteindelijke droom te verwezelijken heb ik daarom een verlaten stuk land gekocht, een paar goede mensen in dienst genomen en met zijn drieën hebben we een pracht van een dierenrijkje opgebouwd. Een mooie vollière met daarin warme klimaten en tropische vogels. Uiteindelijk was dit zo'n daverend succes dat we zelfs over konden gaan op kleine gronddieren.

Een dierentuin heb ik het nooit willen noemen omdat het enkel een uit de kluiten gewassen vollière is. Tot vorige week. Toen kreeg ik te horen dat het land om mijn prachtige droomrijkje te koop stond. Deze kans krijg je maar één keer en ik heb hem met beide handen aangepakt. Gewapend met een koopcontract ben ik nu van plan mijn vollière uit te breiden tot een prachtige stadsdierentuin. Deze eerste post kunnen jullie als een solicitatie beschouwen om tot credits en vriendschappen te komen.

Om een goed beeld van de huidige situatie te krijgen heb ik besloten vast een mooie post met de huidige situatie te maken. Om goed te kunnen beginnen heb ik alle dieren die bij me woonden uitgezet in de vrije natuur. Wellicht zal ik delen van mijn vollière af moeten breken om uiteindelijk een nog betere dierentuin te kunnen maken maar voor nu houd ik hem als basis.

Als laatste zou ik de lezers van dit bericht willen vragen eventuele dierlijke donaties te doen.

Je komt binnen

Tussen de verblijven door naar het plein waar je gezellig samen kunt zitten

Zoetwater bassin met daarachter een speeltuintje voor de kids

Moeras voor de wat "nattere" vogels onder ons

Naast het natte verblijf een droog verblijf voor de woestijndieren

En zo is de ronde weer compleet. Op deze foto zie je duidelijk het tropische regenwoud en het gematigde woud. De verblijven waar we eerst ook door binnen kwamen

De link naar de site met alle foto's; https://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#

Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze eerste post. Ik ben echt nog heel nieuw hier dus ik heb nog geen idee hoe ik nu verder moet. Opmerkingen met tips of gewoon een leuk bericht zijn erg welkom. Ik zal mijn best doen mijn verhaal en mijn zoo samen mooi uit te breidden. Mocht iemand nog dieren met reputatie 1 over hebben dan zou ik deze misschien willen adopteren. Ik heb momenteel alleen voor kleine diertjes ruimte. Ik wil alleen koppeltjes omdat ik niet wil dat mijn beestjes zich eenzaam zouden voelen.

Liefs, Rigje

Bericht getypt door - Rigje
Toegevoegd op 13 Maa 2011 om 18:48
IK
Datum: Zondag, 13 Maa 2011, 18:52 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

Voor een eerste zoo is dit aardig goed.
De verblijven wisselen mooi af.
Maar waar zijn je dieren?

Vernon

BerichtVoor een eerste zoo is dit aardig goed.
De verblijven wisselen mooi af.
Maar waar zijn je dieren?

Vernon

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 13 Maa 2011 om 18:52
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 13 Maa 2011, 18:56 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Mooie update,
Misschien is het handig om een trade topic te openen
en daar om dieren te vragen, dan hou je het een beetje apart
en kan je makkelijk ruilen
*slechts een tip*

Verder vind ik het zoetwaterbassin mooi gemaakt..
Alleen vind ik het heel erg lijken op moeras?

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

BerichtMooie update,
Misschien is het handig om een trade topic te openen
en daar om dieren te vragen, dan hou je het een beetje apart
en kan je makkelijk ruilen
*slechts een tip*

Verder vind ik het zoetwaterbassin mooi gemaakt..
Alleen vind ik het heel erg lijken op moeras?

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 13 Maa 2011 om 18:56
Rigje
Datum: Zondag, 13 Maa 2011, 19:01 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ik Dank voor je reactie. Ik heb wat geoefend met een andere zoo maar die vind ik vergeleken bij deze niet zo mooi meer. De dieren heb ik uitgezet in de vrije natuur staat in het verhaaltje (ik ben rank 1 en net begonnen dus ik kon moeilijk allemaal dieren hebben, dat leek me niet zo eerlijk.

@jeweetwel Ik weet dat het via trade moet en daar ga ik zo ook nog posten, maar hier heb ik foto's en weten de mensen ook waar de beestjes terecht gaan komen. Daarbij heb ik nog niet echt iets om te ruilen natuurlijk. En het zoetwaterbassin is moeras, dit is omdat moeras.. zoet water heeft! er zwommen steuren en meervalletjes in. Ook deze zijn nu gelukkig in de vrije natuur zodat ik met een schone lei kon beginnen :)

Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
Bericht@ik Dank voor je reactie. Ik heb wat geoefend met een andere zoo maar die vind ik vergeleken bij deze niet zo mooi meer. De dieren heb ik uitgezet in de vrije natuur staat in het verhaaltje (ik ben rank 1 en net begonnen dus ik kon moeilijk allemaal dieren hebben, dat leek me niet zo eerlijk.

@jeweetwel Ik weet dat het via trade moet en daar ga ik zo ook nog posten, maar hier heb ik foto's en weten de mensen ook waar de beestjes terecht gaan komen. Daarbij heb ik nog niet echt iets om te ruilen natuurlijk. En het zoetwaterbassin is moeras, dit is omdat moeras.. zoet water heeft! er zwommen steuren en meervalletjes in. Ook deze zijn nu gelukkig in de vrije natuur zodat ik met een schone lei kon beginnen :)

Toegevoegd op 13 Maa 2011 om 19:01
IK
Datum: Zondag, 13 Maa 2011, 19:47 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Ik wil nog even een dierlijke donatie doen:

Stokstaartje 4M 4V
Afrikaanse zwartvoet pinguin 1M
Chinookzalm 1M 1V
Muskellunge 0M 2V
Alligatorsnoek 0M 2V

Vernon

BerichtIk wil nog even een dierlijke donatie doen:

Stokstaartje 4M 4V
Afrikaanse zwartvoet pinguin 1M
Chinookzalm 1M 1V
Muskellunge 0M 2V
Alligatorsnoek 0M 2V

Vernon

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 13 Maa 2011 om 19:47
Rigje
Datum: Zondag, 13 Maa 2011, 19:58 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

De zalm en de stokstaartjes zou ik wel willen. Stokstaartjes 2m en 2 v, zalmen beide graag.

Zijn dit downloads? en zo ja.. heb je toevallig de exacte links voor me?

Groetjes Rigje

Oh net gekeken maar de zalm is rep.2.. ik heb nog maar 1 .. dan alleen de stokstaartjes graag :D

Bericht veranderd door: Rigje - Zondag, 13 Maa 2011, 20:57
BerichtDe zalm en de stokstaartjes zou ik wel willen. Stokstaartjes 2m en 2 v, zalmen beide graag.

Zijn dit downloads? en zo ja.. heb je toevallig de exacte links voor me?

Groetjes Rigje

Oh net gekeken maar de zalm is rep.2.. ik heb nog maar 1 .. dan alleen de stokstaartjes graag :D

Toegevoegd op 13 Maa 2011 om 19:58
raymondhoek
Datum: Zondag, 13 Maa 2011, 20:31 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Ziet er al goed uit.
Wel heb ik een tip voor je ^_^
Probeer iets meer planten en heuvels te gebruiken.
Dan ziet het er al wat beter uit.
En kwa dieren kun je van mij in ieder geval wel al capibara's krijgen.

Raymond ;)

BerichtZiet er al goed uit.
Wel heb ik een tip voor je ^_^
Probeer iets meer planten en heuvels te gebruiken.
Dan ziet het er al wat beter uit.
En kwa dieren kun je van mij in ieder geval wel al capibara's krijgen.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 13 Maa 2011 om 20:31
Rigje
Datum: Zondag, 13 Maa 2011, 21:21 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Heuvels gaat niet in een vollière :( dan verschuift het dak.. Water was al moeilijk genoeg :$ En qua planten heb ik gekeken naar wat leefbaar is voor dieren en realistisch. Gematigd woud staat bijvoorbeeld niet vol, regenwoud voller. Zo heb ik geprobeerd een "eerlijke" verdeling te maken.

De capibara's ga ik nu downloaden. Als ik een mannetje en een vrouwtje van je mag zou dat erg prettig zijn. Mocht ik binnenkort iets leuks in de aanbieding hebben dan laat ik het je weten!

Added (13 Maa 2011, 21:21)
---------------------------------------------
Oh mocht je, of iemand anders, trouwens tips hebben over het maken van heuvels in vollieres dan hoor ik het heel graag!!!

BerichtHeuvels gaat niet in een vollière :( dan verschuift het dak.. Water was al moeilijk genoeg :$ En qua planten heb ik gekeken naar wat leefbaar is voor dieren en realistisch. Gematigd woud staat bijvoorbeeld niet vol, regenwoud voller. Zo heb ik geprobeerd een "eerlijke" verdeling te maken.

De capibara's ga ik nu downloaden. Als ik een mannetje en een vrouwtje van je mag zou dat erg prettig zijn. Mocht ik binnenkort iets leuks in de aanbieding hebben dan laat ik het je weten!

Added (13 Maa 2011, 21:21)
Oh mocht je, of iemand anders, trouwens tips hebben over het maken van heuvels in vollieres dan hoor ik het heel graag!!!

Toegevoegd op 13 Maa 2011 om 21:21
IK
Datum: Zondag, 13 Maa 2011, 21:31 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Oke, voor jou 2M 2V stokstaart.
Ik reserveer de zalmen voor je.
Voor als je rep. 2 hebt.
BerichtOke, voor jou 2M 2V stokstaart.
Ik reserveer de zalmen voor je.
Voor als je rep. 2 hebt.

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 13 Maa 2011 om 21:31
Rigje
Datum: Maandag, 14 Maa 2011, 16:37 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Na een rustige week van goed nadenken en rondneuzen in mijn netwerk kan ZOOtopia nu echt van start. Door vriendelijke donaties van andere dierentuinen ben ik in staat geweest het moeras uit te breiden en een deel van het gematigd woud om te toveren tot een kreupelhoutzone.
Het moeras is uitgebreid met het zoetwaterbasin om zo de flamingo's alle ruimte te geven een frisse duik te nemen.

Behalve dat ging de plaatselijke dierenwinkel failliet. Jammer voor hun maar dit leverde ZOOtopia wel een aantal karpers op. Deze vermaken zich nu in de riante moerasvijver.

Een aantal kiekjes voor een nieuwe indruk;

Een van de vriendelijke medewerkers met de vriendelijke nieuwe bewoners. Het duurde niet lang of dit koppel had elkaar helemaal gevonden. Het eerste ei is zelfs al gespot!

Gelukzaligheid bij de Capibara's. Deze lijken hun nieuwe verblijf ook het einde te vinden. Op de achtergrond onderzoekt een van het stel de zoutlik; Zouden ze die bij raymond ook zo lekker hebben gevonden?

Druk overleg bij de stokstaarten

Dit is hun nieuwe huisje. Ruimte genoeg voor eventuele uitbreiding

Ik wil de donateurs van deze dieren hartelijk danken. Ik hoop dat jullie de update kunnen waarderen. Het stokstaartenverblijf is redelijk kaal maar ik had wederom veel problemen met de volliere. Alles waar ik iets mocht plaatsen is inmiddels bebouwd, de dieren hebben voldoende speel, uitkijk en slaapruimte. Dit leek mij voor de dieren het belangrijkst, hoewel het natuurlijk jammer is voor het aanzicht.

Ik sta nog steeds open voor tips over heuvels in de vollieres!

Liefs Rigje

Added (14 Maa 2011, 00:34)
Babyboom!

Ik snap dat ik niet heel me eigen topic vol moet posten maar me capibara's kregen een kindje.. Dacht ik.. In werkelijkheid waren het er 5!

Nu heb ik dus een kudde capibara's. Wel heel lief hoor..

De flamingo is er inmiddels ook. En slim! wist meteen dat je balletjes kan koppen! Echt een moment waarvan je denkt; had ik nu mijn camera maar mij me.

Mocht iemand een capibara nodig hebben dan hoor ik het wel. Met 12 weken kunnen ze bij de moeder weg ;)

Added (14 Maa 2011, 16:37)
Het gaat goed met ZOOtopia. De dieren zijn gezond en gelukkig en er worden om de haverklap nieuwe baby's geboren! Zoveel dat ik zelfs een aantal kleintjes weg heb kunnen doen in ruil voor andere dieren!

De capibara's zitten niet stil, nog even en het hok wordt te klein!

ZOOtopia krijgt een SEAtopia afdeling. Hier kunnen bezoekers de leukste waterdieren zien. De eerste bewoners zijn twee mooie grote gezonde stekelroggen Het is misschien even zoeken maar ze staan er beide op ;)

Dit is het verblijf, het eerste verblijf buiten de volliere op de nieuwgekochte grond. Zo bijzonder!

Ten slotte heb ik als nieuw lid jullie hulp nodig. Een nieuwe dierentuinster kan natuurlijk niet alles alleen. Educatie is voor mij erg belangrijk. Als kind kende ik alleen asvalt en blik, ik wil de kinderen in de stad nu graag iets nieuws mee geven. Daarom wil ik in SEAtopia een mooi educatiecentrum bouwen waar de kinderen op een mooie manier iets kunnen bijleren. Maar; ik vind wat ik heb gemaakt tot nu toe lelijk. Hoe zou ik dit kunnen verbeteren. Graag goede tips!
Positief aan de hal is nu dat het er wel mooi licht is

Leerzame tanks met levende beestjes

En niet ontbreken mag het knuffelbasin!

Zo heb je een idee van hoe het er nu uit ziet. Maar ik zou het graag mooier maken!

Liefs Rigje

BerichtNa een rustige week van goed nadenken en rondneuzen in mijn netwerk kan ZOOtopia nu echt van start. Door vriendelijke donaties van andere dierentuinen ben ik in staat geweest het moeras uit te breiden en een deel van het gematigd woud om te toveren tot een kreupelhoutzone.
Het moeras is uitgebreid met het zoetwaterbasin om zo de flamingo's alle ruimte te geven een frisse duik te nemen.

Behalve dat ging de plaatselijke dierenwinkel failliet. Jammer voor hun maar dit leverde ZOOtopia wel een aantal karpers op. Deze vermaken zich nu in de riante moerasvijver.

Een aantal kiekjes voor een nieuwe indruk;

Een van de vriendelijke medewerkers met de vriendelijke nieuwe bewoners. Het duurde niet lang of dit koppel had elkaar helemaal gevonden. Het eerste ei is zelfs al gespot!

Gelukzaligheid bij de Capibara's. Deze lijken hun nieuwe verblijf ook het einde te vinden. Op de achtergrond onderzoekt een van het stel de zoutlik; Zouden ze die bij raymond ook zo lekker hebben gevonden?

Druk overleg bij de stokstaarten

Dit is hun nieuwe huisje. Ruimte genoeg voor eventuele uitbreiding

Ik wil de donateurs van deze dieren hartelijk danken. Ik hoop dat jullie de update kunnen waarderen. Het stokstaartenverblijf is redelijk kaal maar ik had wederom veel problemen met de volliere. Alles waar ik iets mocht plaatsen is inmiddels bebouwd, de dieren hebben voldoende speel, uitkijk en slaapruimte. Dit leek mij voor de dieren het belangrijkst, hoewel het natuurlijk jammer is voor het aanzicht.

Ik sta nog steeds open voor tips over heuvels in de vollieres!

Liefs Rigje

Added (14 Maa 2011, 00:34)
Babyboom!

Ik snap dat ik niet heel me eigen topic vol moet posten maar me capibara's kregen een kindje.. Dacht ik.. In werkelijkheid waren het er 5!

Nu heb ik dus een kudde capibara's. Wel heel lief hoor..

De flamingo is er inmiddels ook. En slim! wist meteen dat je balletjes kan koppen! Echt een moment waarvan je denkt; had ik nu mijn camera maar mij me.

Mocht iemand een capibara nodig hebben dan hoor ik het wel. Met 12 weken kunnen ze bij de moeder weg ;)

Added (14 Maa 2011, 16:37)
Het gaat goed met ZOOtopia. De dieren zijn gezond en gelukkig en er worden om de haverklap nieuwe baby's geboren! Zoveel dat ik zelfs een aantal kleintjes weg heb kunnen doen in ruil voor andere dieren!

De capibara's zitten niet stil, nog even en het hok wordt te klein!

ZOOtopia krijgt een SEAtopia afdeling. Hier kunnen bezoekers de leukste waterdieren zien. De eerste bewoners zijn twee mooie grote gezonde stekelroggen Het is misschien even zoeken maar ze staan er beide op ;)

Dit is het verblijf, het eerste verblijf buiten de volliere op de nieuwgekochte grond. Zo bijzonder!

Ten slotte heb ik als nieuw lid jullie hulp nodig. Een nieuwe dierentuinster kan natuurlijk niet alles alleen. Educatie is voor mij erg belangrijk. Als kind kende ik alleen asvalt en blik, ik wil de kinderen in de stad nu graag iets nieuws mee geven. Daarom wil ik in SEAtopia een mooi educatiecentrum bouwen waar de kinderen op een mooie manier iets kunnen bijleren. Maar; ik vind wat ik heb gemaakt tot nu toe lelijk. Hoe zou ik dit kunnen verbeteren. Graag goede tips!
Positief aan de hal is nu dat het er wel mooi licht is

Leerzame tanks met levende beestjes

En niet ontbreken mag het knuffelbasin!

Zo heb je een idee van hoe het er nu uit ziet. Maar ik zou het graag mooier maken!

Liefs Rigje

Toegevoegd op 14 Maa 2011 om 16:37
Search:

Hosted by uCoz