ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Bedankt allemaal,
Animals Paradise is op de weg terug. Ik ben een lange tijd niet meer actief geweest, heb er eigenlijk niet echt tijd meer voor. Dus ik wilde eigenlijk uit de community gaan maar heb nu toch besloten te blijven en alleen nog op t ZTSF te kijken enzo
Ik hoop dat jullie nu weten waarom ik zo inactief was
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ timo13, Leuk dat je toch nog terugkeert! Niet iedereen heeft altijd tijd voor zt of andere dingen. Ik ben blij dat we terug van je update's kunnen genieten
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Een totaal nieuw Animals Paradise!!
Ja je hoort het goed, met mijn soort van come-back wil ik het aan gaan pakken zoals ik dat al heel lang wilde. Dit topic zal worden gesloten en kan je dus ook vergeten. Voor de duidelijkheid, ik begin niet overnieuw dus ik houd gewoon mijn dieren enzo maar het is tijd voor een nieuw doordacht systeem met showen enzo. Normaal was het allemaal maar een beetje aan elkaar geplakt enzo en daar wil ik van af.
Wat kan je verwachten:
- Nieuw logo - Indeling van de dierentuin blijft hetzelfde dus verschillende bouwprojecten die je hier hebt gezien gaan door - Dus een nieuw topic - Een betere en duidelijkere manier van updaten - Misschien komt de nieuwsbrief terug!!
En nog veel meer....
Raymond heeft als het goed is m'n PB ontvangen en zal dit topic sluiten Tot die tijd zijn reacties altijd welkom natuurlijk.