Datum: Vrijdag, 10 Feb 2012, 16:56 | Bericht # 254
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
kan dit topic (misschien tijdelijk) sluiten, heb het echt te druk met school enzo, en werk op het moment liever in het algemeen zt2 showroom topic ook is voor mij een rede dat ik het minder leuk vind de afgelopen tijd door mensen die dieren in hun dierenlijst plaatsen die ze niet hebben of bijv gewoon een veel te lage prijs vragen voor een bijzonder dier
Bericht veranderd door: timo13 - Vrijdag, 10 Feb 2012, 16:58
Datum: Zaterdag, 25 Feb 2012, 18:46 | Bericht # 257
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
zoals jullie zien is mijn topic weer geopend.
ik zal binnenkort de polaria update nog een keer uploaden.
ook zijn er nieuwe plannen voor afrikozo (dat word mijn 2e park)
het word een park dat zich vooral richt op afrika (logisch) het park zal op het begin alleen te bezoeken zijn via een boot die met jou erin naar de verschillende biotopen van afrika vaart. na deze fase zal het park zich vooral gaan richten op een loop safari, dus dat je de verblijven ook ter voet kan bekijken.
we proberen de afscheidingen zo natuurlijk mogelijk te houden, dus door rotsen of een groenstrook met een hek erin verstopt en natuurlijk water.
wat is er al gedaan: er staat nu al een heus hippo dome, met een groot binnenverblijf voor de nijlpaarden, verder zal er ook een verblijf voor krokodillen zijn.
Gr. Timo13
Added (25 Feb 2012, 17:46) --------------------------------------------- hier een preview
Gaaf plaatje Timo! Leuk dat het nijlpaard net gaapte toen jij dat plaatje maakte, dat heeft een spectaculair effect. Ik ben erg benieuwd hoe de rest van het verblijf eruit ziet.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Dat is echt heel mooi! Heel erg realistish ik kan niet wachten op een update! Ik hoop dat de rest ook zo mooi is! Je hebt ook goed beplant. Alleen één vraagje: welke biome heb je eigenlijk gebruikt voor die nijlpaarden want dat lijkt mij geen moeras te zijn? Gr. Remco
Bericht veranderd door: Skyrider1 - Maandag, 27 Feb 2012, 21:24