Datum: Dinsdag, 07 Aug 2012, 22:52 | Bericht # 321
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Welkom in Animals Paradise!!
Inmiddels is Tooth uitgezet, helaas mag ik hier geen foto's van naar buiten brengen... Het spijt me
Maarrrr... Ik heb wel andere leuke dingen.
Verandering in Temples of South-America er is een waterpoel met onderwater zicht aangelegd voor de Jaguars!!
van buiten
van binnen
Binnen zijn ook ruiten neergezet voor een optimaal beeld op de Jaguars
Het eerste bassin in Blue Reef Building!! Hier komen de Hamerhaaien en Zwartpunt Rifhaaien PS de foto's zijn van binnen dus de bezoekers zien het van iets verderaf
links
rechts
Dit was het dan weer
Gr. Tim d'Animal
Iedereen bedankt voor de inzendingen, maar er kan er maar 1 de beste zijn en dat vondt ik die van Cheeta7!
Datum: Woensdag, 08 Aug 2012, 11:19 | Bericht # 327
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Wat is dat aquarium moooooooi!!! Die rotsen zijn PRACHTIG. Maar ook je verblijf van je jaguars maakt héél mooie vorderingen. De meeste reactie's hierboven zijn kort, dusjah zal ik het maar beter zo houden Heel mooi!
Datum: Donderdag, 09 Aug 2012, 16:03 | Bericht # 329
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Super bedankt allemaal!!
Welkom in Animals Paradise!!
Vandaag zijn de hamerhaaien en zwart-punt rifhaaien aan elkaar geïntroduceerd.
Met de hamerhaaien ging het opvallend rustig en zei waren meteen heel rustig en zwommen lekker rond
Vrouwtje:
Mannetje
Zoals je ziet totaal niet bang voor de ramen ofzo
Toen deden we de zwar-punt rifhaaien erbij en normaal gesproken kun je deze dieren makkelijk introduceren maar ze bleven achter de rifrotsen (waar een groot stuk zand ligt voor als de dieren privacy nodig hebben) liggen. dit is natuurlijk nooit goed en een paar van onze duikers hebben ze geholpen met zwemmen
Ze bleven eerst nog heel laag
Maar na een tijdje kwamen ze ook aan de top van het bassin
En uiteindelijk gingen de 2 soorten ook bij elkaar op onderzoek uit en leken totaal niet bang voor elkaar!!
Al met al heeft dit ons 4 uur gekost en we zijn blij met het resultaat!
Gr. Tim d'Animal
Bericht veranderd door: timo13 - Donderdag, 09 Aug 2012, 16:04