ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ ZooZa, ja je hebt bij burgers zoo bij het nieuwe savanne deel een stuk waar de dieren meer ruimte hebben (bij mij de giraffen) en individuele hokken maar omdat de meeste zebra's baby's hebben is het een beetje druk, we zijn ookal bezig met een verbouwing en dat van dat eten kun je idd niet zien
@ Drago, bedankt voor je reactie
plannen
1. bouw bengaalse tijger verblijf, de rest is al af en zal binnenkort geshowt worden
2. crocodile river, hier een tekening misschien een beetje onduidelijk maar de grote lijnen zijn zichtbaar
de dwergnijlpaarden zullen niet altijd in dit gebouw blijven, het wat donkere blauw is een glas wand
3. wederop bouw aquarium ik denk dat ik dat vooral tussen door ga doen dus niet schrikken dat ik dit als laatste ga doen
vandaag was zoo keepers time's weer in de zoo voor wat ze dachten de laatste aflevering maar wat is besloten ze gaan ons volgen todat het lek is opgelost het heeft namelijk veel kijkcijfers getrokken (daarna ga ik weer gwn zelf updaten )
dus hier aflevering II van zookeepers time's
we kwamen weer aan bij Animals Paradise zoo, de poorten waren nog dicht
als je naar rechts keek zag je een groot gat waar de buldozers en alles doorheen hebben gemoeten, we liepen dus maar hier naar binnen
het dak leek wel een gatenkaas, timo vertelde dat dat kwam omdat er veel beton op de vloer lag, daaronder lag dus de lekkende waterlijding. er zijn veel explosieven geplaatst en ik dacht even dat het hele dak naar beneden kwam, het was gelukkig niet zo.
dit gaat ons flink wat geld kosten alles moest weg zoals je ziet zijn ook de roggentank en de haaientank weg,
je ziet hier nu een quarantaine tank staan, dit was de plek van de inmense watertank waar dat de zoo trots op was vertelde timo met tranen in zn ogen
maar we gaan toch even in de quarantaine verblijven kijken, ze zien er een beetje kaal uit maar het moest allemaal heel snel klaar staan, de dieren zijn vanochtend weer terug gekomen uit het opvangcentrum
hier de inmiddels 12 haaien
we liepen terug want timo wouw ons tigerplaza laten zien wat bijna af is, toen we naar de ingang liepen was dit het beeld van het ringstaartmaki verblijf, grote plassen water jammer genoeg is het hier nog niet gelukt het lek te vinden, dus de wederopbouw heeft niet veel zin, er is echt teveel water op deze plek en de waterleiding is op 3 plaatsen stuk, deze waterleiding moet goed zijn want anders kan het water niet naar de riolering.
gelukkig zijn alle dieren in de zoo weer buiten
de nieuwste bewoners van afrika vlakte 2 !!!!
toen kwamen we bij tigerplaza, alleen het deel van de bengaalse tijgers is nog niet af
hee, nieuwe bewoners? jaa zei timo met trots we hebben vortaan rode lynxen
maar waar zijn ze?
oww daar!!! ik zie ereen jullie ook?
ah deze wil graag voor de camera! (sorry voor dat rode gezicht)
overvieuws:
wat zien we daar???
is dat nou een jong?
ja goed nieuws voor het fokprogramma!! hier zien we broer en zus !! siberia en mango hebben goed hun best gedaan!
zo dit was het weer, na het dramatische deel toch weer vrolijk nieuws
Ik vind dat slingerende deel van je gang erg leuk gedaan!! Vooral ook omdat je het realistisch heb gemaakt met die draden eronder enzo, leuk gedaan. Wel miste ik iets van een plattegrond ofzo.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ nielsorka, @ NielsGuchelaar, @ Real_thomas, bedankt voor jullie reacties!!!
@ raymondhoek, ik heb het idee een beetje van het noorderdierenpark, dan loop je ook in zon gang jammer genoeg bij deze update nog geen plattegrond maar bij de volgende gaat hij zeker komen!
update
tiger plaza is af !!
eindelijk is ook het laatste verblijf van tigerplaza af en zijn ook de bengaalse tijgers in de zoo
we beginnen met een mooie rotswand (ja ik houd de spanning erin)
binnen is gekozen voor een wat tropische thema
ook het tijger verblijf is heel tropisch ingericht
hier nog een sfeerfoto kijk maar naar boven net een regewoud toch?
hier een lange rotswand waar we trots op zijn
een paar overvieuws:
zonder bomen: ook het nieuwe eetplein tigers is nu goed te zien, op de achtergrond zie je ook nog de savanne stal
en dit is het belangrijkste in een tijger verblijf: de tijger
ook bij het aquarium is niet stilgezeten, dit moet het kust paradijs van de......... worden
welke dieren zouden er toch zitten even kijken in het tijdelijke verblijf
het zijn de zeeotters !!! (met dank aan jeweetwelwie)
alle luipaardhaaien zijn onderweg naar de zoo maar we hebben nog geen verblijf, 1 paartje is er zelfs al, we moeten nu echt beginnen met bouwen. ze zitten nu tijdelijk bij de zandbankhaaien
ook viel ons dit nieuws berich in the zoo ons op
dit was de update alweer, hij was kort maar krachtig