ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Wat dacht je van crocodile paradise, het past goed bij je parknaam als je er meerdere mag opgeven: ook :crocodile island, maar dan moet je wel eiland voor ze maken
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 23 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Crocodile Dundee Adventure, misschien? Ik hoop dat je Crocodile Dundee kent van tv. Voor degene die hem niet kennen: http://www.youtube.com/watch?v=8X1726pwQIE de man met de cowboyhoed.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ iedereen heel erg bedankt voor jullie reactie's, ALLEMAAL leuke namen maar er kan er maar 1 de naam worden.
MAAR er kan er maar 1 de winnaar zijn en dat is
krieke668
met crocodile paradise omdat het heel veel met het park te maken heeft. ik heb nog heel erg liggen twijfellen maar jou naam komt op het nieuwe gebouw. je wint een paartje ringstaartmaki's als je ze wilt tenminste, dit komt door een baby-boom plaats mar even in bericht in mijn tradetopic
ik ben vanplan om dit vaker te doen als er een babyboom is, hoop dat ik dan weer zoveel keuze heb
de eerste hand is al gelegd en er zal snel een update volgen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
wow besef jij eigenlijk wel hoe realistisch en mooi jij dit soort dingen kan maken, echt alles klopt en je maaakt het allemaal zo intresant om naar te kijken jonge diep respect voor jou
grtjs Zebrazappo(dipe onder de indruk ) Hipsters 4ever
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ dinojos, wow ! echt heel erg mooi!! kun je een link naar mijn mail sturen! dan ga ik hem verwerken in de update (of update's) als je mn mail niet meer hebt pb maar