ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Real_thomas, haha heel erg bedankt !!
@ willem485, nou het is 7 miljoen he ik vond het zelfs weinig als je ziet dat een olifanten verbijf een zoo al 1,2 miljoen kost en alles zit er bij bij die 7 miljoen dus koraal glas muren
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Wow das echt veel dan is jouw aquarium nog goedkoop:-D maar ff over je zoo dat otterisland is erg goed gelukt alleen zou ik de palmbomen weglaten die vind ik er niet echt bij passen de warerval heb j heel mooi gedaan;-)
4
Onderdirecteur
@ ZebraZappo, ik vind het zo toch wel wat meer op een paradijs lijken het zag er een beetje kaal uit zonder palmbomen
@iedereen
bij deze sluit ik het gesprek over de miljoenen
Added (16 Okt 2011, 16:17) --------------------------------------------- NIEUWS UIT ANIMALS PARADISE!
zoals jullie misschien al hebben gelezen zit animals paradise voortaan bij het D.Z.A daarom hebben we een master plan voor de savanne gemaakt dit komt vooral door de aanstaande geboortes en geboortes die al zijn geweest
3x gnoe 1x cheeta (zit niet bij de verbouwing) 3x zebra 1x giraffe
door deze geboortes zal de oude vlakte niet meer aan de eisen voldoen en dus is dit het nieuwe plan
de 2 vlaktes worden samen getrokken je kunt dan met een brug over de vlakte heen lopen, maar door die brug word het verblijf nog in 2e gesplitst zodat de giraffen op de vlakte zullen blijven waar ze eerst ook zaten maar de zebra's gnoe's enz. kunnen er gewoon onder door het word dus een grote savanne met alle dieren bij elkaar verder word er nu nog gekeken naar een uitbereidings mogelijkheid van de vlakte en er zal een geheel nieuw, groot binnenverblijf worden gerealiseerd ook zal er een nieuwe rotswand komen die beter in de steil van de savanne zal vallen
hier de bouwfoto's
de weg naar de savanne is afgesloten de tijgers zijn daardoor ook niet bereikbaar maar dat maakt niet uit want het park heeft zijn deuren toch tijdelijk nog niet open door het grote lek
het pad is al weggehaald en alleen het pleintje met de fontein zal blijven
deze rotswand zal dus verdwijnen
verder zijn we ookal aardig opgeschoten met crocodile paradise deze zal via de savanne te bereiken zijn omdat het een deel uitmaakt van afrika omdat er nijlkroko's en klipspringers in komen
ook is er aan het eind van de tijger route een nieuw barretje gekomen: nature zoals je ziet word het omhoog gehouden door 2 bomen
je hebt vanuit hier zicht op de rode lynxen
de trots tot nu toe een thomson gazelle het is de 2e van onze moeder
moeder
ook de stokstaartjes hebben hun groep bijna verdubbeld
en hier zal de volgende update verder gaan (het gaat naar het onderwaterzicht en binnenverblijf van de zee otters)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
tof gemaakt!! ik vind dat de hekken heel goed passen bij de dieren ie er inzitten, zo vind ook je eetplaats simpel gemaakt, maar er heel goed bijpassen, mooi geheel
verder ben ik ook heel erg benieuwd naar je 'crocodile paradise' groot gebouw!
je afsluiter vind ook wel tof ( de manier waarop je de foto maakt) en k ben natuurlijk ook veniewd naar het onderwaterzicht.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldige update en jammer dat de rotsen weg gaan want dat was wel mooi. Maar de nieuwe dieren zijn geweldig, die Thomson Gazelle!!! En de verblijven zijn ook geweldig zeker die vogelvoliere mooi hoor. Ik hoop dat het een mooi verblijf gaat worden. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ timo13, Crocodile paradise ziet er wel heel groot uit. Ben benieuwd wat het wordt! Die zitplaats is toch niet erg, het is maar dat de mensen kunnen uitrusten ^^
Ik vind wel sommige verblijven een beetje kaal met de beplanting op de foto's.
4
Onderdirecteur
@ Laraatje2008, de rotsen gaan wel weg maar er komt (hopelijk) een mooiere voor in de plaats!
@ Jeweetwelwie, het is ook groot maar er komt een nijlkrokodillen verblijf, nog 2 andere krokodillen verblijven en klipspringers ook komt er nog een avontuurlijk pad in een hoek maar welke dieren daar komen vertel ik niet
welk verblijf vind je dan kaal dan ga ik er meteen iets aan doen!