ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
mini - update
vandaag zijn de eerste dieren op de "kleine" savanne los gelaten dit word dus het stuk voor de giraffen ( en dieren die onder de brug kunnen) de beplanting is nog niet gedaan maar dat komt omdat er wat dieren begonnen te stressen omdat ze nog nooit zoveel herrie van de verbouwing hebben gehoord maar nu het eerste deel af is kunnen ze naar buiten (mannelijke gnoe's, sabeloryxen, thomson gazelle;s)
EINDELIJK EEN MANNELIJKE SABELORYX onze groep met alleen maar vrouwtjes hebben nu ook een mannetje hij is gister aangekomen vanuit World Zoo (chrissievp)
4
Onderdirecteur
@ Laraatje2008, bedankt, deze rivier is tijdelijk denk ik, dit deel word voor de giraffen en daar heb ik liever geen rivier aan deel 2 van de grote savanne komt wel een riviertje
NIEUWE DIERSOORT OP DE SAVANNE
er zijn gister nacht 2 zwarte neushoorns aangekomen in Animals Paradise ze zijn meteen in quarantaine gezet om ze te laten onderzoeken. vandaag hebben ze een eigen binnenverblijf gekregen in de koepel omdat ze zoo door de hekken van het savanne binnenverblijf kunnen breken, gelukkig is de rivier koepel aangrezend aan de savanne en hoeft er niet veel verbouwd te worden.
Datum: Donderdag, 03 Nov 2011, 17:10 | Bericht # 115
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, jazeker een leuke diersoort
zal proberen vanavond weer is te update, zit weer met een dilema maar dat hoor je vanavond wel ook is de krokodillen rivier bijna af!!, afrika word groter en groter en zal nog meer uitgaanbereiden
verder kan ik alvast verklappen dat er een nieuw deel in de zoo komt
e...h..t paradise, paradise zal achter elk stuk komen te staan, we hebben nu
Datum: Donderdag, 03 Nov 2011, 17:19 | Bericht # 117
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, kan alvast 1 ding verklappen, het zal 2/3 keer zoo groot zijn als de vorige, ook 2/3 keer meer dieren, ook zal er veel verbeterd zijn
Datum: Donderdag, 03 Nov 2011, 22:23 | Bericht # 120
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ timo13, Ik vind het er super uitzien! Leuke combinatie met het dak en de stenen. En ik vind het geweldig dat er kleine tijgertjes zijn geboren. Ga zo door! Groetjes Niels