ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, toch nog vandaag de update
ik ga niet veel vertellen, daar heb ik geen tijd voor!
we beginnen in crocodile paradise wat bij ingang een beetje is aangepast de nijlkroko's zijn net aangekomen en maken het goed in hun verblijf
we lopen de brug af
laatste kijkpunt naar de nijlkroko's
het gavialen verblijf hier komt 1 gaviaal, we hopen snel een paartje te krijgen
lopen naar punt 2
naar punt 3
later komt een overvieuw
nieuwe neushoorn stal
naar de verzorgers brug
DE SAVANNE IS NOG NIET AF MAAR HAD TOCH EVEN DE DIEREN ERIN GELATEN!!!
vanuit hier geven de verzorgers eten aan de dieren op de savanne
nu vanaf de bezoekers brug met dus het nieuwe sisteem met het giraffe verblijf en savanne alle dieren kunnen bij de giraffen maar de giraffen niet naar de andere kant
andere kant
je ziet veel verzorgers, omdat het niet zeker was hoe de neushoorns zouden reageren in hun oude zoo zaten ze apart van andere dieren
Datum: Maandag, 07 Nov 2011, 17:09 | Bericht # 135
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Mooi gedaan timo. Het giraffen verblijf is leuk gemaakt en ingericht. 1 tip, bij het nijlkrokodillen verblijf mogen die rotsen wel wat minder. Grote update en leuk gedaan!
mooie update je bouwt erg realistisch en mooi alleen bij die vlakte met gnoe,s zebra,s en neushoorns zou ik wat meer beplanten. Maar ga zo door. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Maandag, 07 Nov 2011, 17:29 | Bericht # 138
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ thyrone2003, bedankt voor je reactie
@Lars1998 heel erg bedankt! ,van die rotsen, in het verblijf kan ik er wel een paar weghalen maar aan de zeikanten niet dan kun je zo door dat glas heen naar buiten kijken, en dat is niet echt mooi maar bedankt voor je tip ga er wel iets mee doen:D
@ wollykonijn, bedankt voor je complimenten maar dit staat in de update: DE SAVANNE IS NOG NIET AF MAAR HAD TOCH EVEN DE DIEREN ERIN GELATEN!!! (capslock is niet omdat ik boos ben ofzo hoor XD)
Bericht veranderd door: timo13 - Maandag, 07 Nov 2011, 17:30
Datum: Maandag, 07 Nov 2011, 17:37 | Bericht # 139
thyrone2003
ZTSF Gegevens Groep: Removed Berichten: 0
hey even nog iets
bij die brug over de savanne gaat hij zonder op stapje erover gewoon helemaal recht en als het die download is IK WEET DAT HET IN HET WAAR KAN IK DIE DOWNLOAD VINDEN TOPIC HOORT maar ik vraag het wel even hier