Datum: Vrijdag, 04 Nov 2011, 16:24 | Bericht # 121
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Bedankt voor je reactie niels !!
Vanacht veel bevallingen op de savanne Hier de moeders 4 zebra's 1leeuwen 2 gnoe's
Niet afrika
1zeeotter
Added (04 Nov 2011, 15:24) --------------------------------------------- sorry voor de dubbelpost door de jammer genoeg weinig reacties op de update van de vorige pagina
maar ik heb misschien wel iets leuks voor jou animals paradise is bezig met een nieuw deel kun jij de naam raden? hier een tip: e...h..t paradise de . klopt precies met de aantal letters
mocht jij degene zijn die het goed heeft graden win jij een paartje bizons!!
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 10:29 | Bericht # 125
4
Onderdirecteur
Woow krieke al weer helemaal goed !!! Een paartje bizons voor jou, je kunt ze ophalen in mijn trade
Info elephant paradise
Er zullen 2 soorten olifanten te zien zijn De afrikaans en de aziatische Er zullen 2 ruime weides komen Met neus aan neus ramen Een brug En een kleine aflopende gracht
Je zult ze dus op veel manieren kunnen bekijken Ook zal er een inkijk naar binnen zijn
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 10:54 | Bericht # 128
4
Onderdirecteur
Met die ramen moet je denken aan dp amersfoort Die hebben dat ook 1/4 van de verblijven daar is af Er moeten nog 2 kroko verblijven komen En een klipspringer verblijf met stokstaartjes!
De update zal rond de avond komen Omdat ik net een update van mijn ander zoo heb liggen Veel kijk plezier dalijk bij die update En dan wel vandaag nog een update hier!