Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 20:04 | Bericht # 153
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
voor de duidelijkheid ik heb het met paint.net gedaan. en de bewerking heet: ink scetch
iedereen super bedankt voor jullie reactie's
secret nieuws: Animals Paradise is bijna akkoord over een transfer van maleise tapirs ze komen niet veel voor in zoo's dus we zijn heel erg blij en hopen dat de deal zsm rond komt
Het ziet er als een apart gebouw uit, en ik kan er nog net niet uithalen hoe ik het helemaal voor me moet gaan zien. Dus ik blijf absoluut kijken om te kijken hoe het afloopt. Ziet er in ieder geval top uit!!
Datum: Dinsdag, 15 Nov 2011, 21:30 | Bericht # 158
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ raymondhoek, meer als aquarium zal ik niet gaan vertellen :P
@iedereen, de deal van de maleise tapirs is rond!! iedereen van de directie was vandaag super blij verder zal er ook zsm 1xM maleise beer aankomen om ons vrouwtje te ontmoeten! met deze nieuwe dieren zullen er ook nieuwe verblijven moeten komen er word aan gedacht om in het aquarium gebouw een tropischer deel te maken (begint bij de tekeningen die ik heb geshowt) daar zullen dan de tapirs komen, verder kan ik niet veel over het aquarium vertellen 1 ding dat ik wel nog weet is: in het rif zullen ook walvishaaien te zien zijn!!
vandaag zijn ook een paar dieren vertrokken: 1 paartje leeuwen is vandaag naar world zoo vetrokken ook het paartje rode lynxen dat net volwassen is is daar naartoe we wensen ze veel succes daar en dat er nog veel nakomelingen voor kunnen komen!
Added (15 Nov 2011, 20:30) --------------------------------------------- update
we beginnen vandaag op een nieuw beplant pad richting: crocodile paradise
ingang crocodile paradise (nog niet af)
bij de nijlkroko's gaat het super !
we lopen nog is langs de gavialen (nog achter de schermen, net aangekomen)
we lopen naar het nieuwe verblijf voor de breedvoorhoofdkrokodil
uitkijk 2
en naar het onderwaterzicht zien we de uitgang al (nog in aanbouw)
(jaja ik weet het die boom zweeft) word wat aangedaan
dan nu naar het aquarium waar de ingang en het eerste bassin af is (van de tekeningen)
het aquarium begint dus in de amazone achtige bassins
hier dus het eerst bassin
weg naar uitkijk 2
tekeningen bassin 2
HET AQUARIUM IS NOG VOLOP IN AANBOUW DUS EVENTUELE FOUTEN WORD NOG AAN GEWERKT!!
Datum: Dinsdag, 15 Nov 2011, 21:34 | Bericht # 159
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er weer heel mooi uit! Ook leuk met die tekeningen. Maar misschien kan je op de derde foto de rotsen niet door het glas laten lopen. Verder weer super!