Datum: Dinsdag, 06 Dec 2011, 19:08 | Bericht # 171
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ben bang dat reageren op dit topic geen zin meer heeft ik den dat ik stop met ztao redenen:
- ztao vind ik inactief worden (of het ligt aan mij) - geen uitdaging - heb het al heel druk met biotropo (nietztao)
dus houd het algemeen aangeboden topic in de gaten voor de scherpste aanbiedingen niet al mijn dieren zijn gratis, omdat ik wel een kapitaal wil hebben als ik weer start (misschien)
Datum: Woensdag, 07 Dec 2011, 15:31 | Bericht # 174
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Fantasties Timo!
Je update's zien er leuk en verzorgt uit! Over je stijger project moet ik zeggen dat het wel aardig is gelukt! Mischien kan je met Ray's onzichtbare pad wel nog echter laten lijken, ik weet alleen niet of dat lukt :$
Ik hoop snel weer een update van je te zien En ook op The Showroom!
Datum: Woensdag, 07 Dec 2011, 16:22 | Bericht # 175
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ dinojos, ik ga hier even niet meer showen... dit project ligt geheel stil, en ben druk bezig met biotropo sealife en andere parken maar vind het ztao niet meer echt leuk, maar misschien dat ik ooit weer ztao ga doen
zal altijd blijven updaten dus maar niet meer hier
maar goed nieuws misschien kom ik ooit nog terug.. na al deze reactie's maar wil een tijdje wat rustiger aan doen en dan doe ik liever update's in het normale show topic
trouwens ben al bezig met een update!!
Added (10 Dec 2011, 09:34) --------------------------------------------- oke jongens ik heb nagedacht en met wat mensen gesproken en heb besloten door te gaan maar wel met een kleinere dierencollectie en een geheel nieuwe zoo