Datum: Maandag, 05 Dec 2011, 17:29 | Bericht # 172
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ timo13, je moet bij het verhoogd pad dat je gebruikt hebt toch gewoon vervangen door het onzictbaar verhoogd pad...? dan passen die stijgers mooi op elkaar...
ik vind je otter verblijf wel leuk gemaakt... het verblijf heeft geen hoogte verschillen of zo... maar ik vind het eigenlijk enorm goed passen maar er komt wel zo een stukje hek tussen de rotden, maar dat misschien wel de bedoeling
Datum: Dinsdag, 06 Dec 2011, 19:08 | Bericht # 173
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ben bang dat reageren op dit topic geen zin meer heeft ik den dat ik stop met ztao redenen:
- ztao vind ik inactief worden (of het ligt aan mij) - geen uitdaging - heb het al heel druk met biotropo (nietztao)
dus houd het algemeen aangeboden topic in de gaten voor de scherpste aanbiedingen niet al mijn dieren zijn gratis, omdat ik wel een kapitaal wil hebben als ik weer start (misschien)
Datum: Woensdag, 07 Dec 2011, 15:31 | Bericht # 176
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Fantasties Timo!
Je update's zien er leuk en verzorgt uit! Over je stijger project moet ik zeggen dat het wel aardig is gelukt! Mischien kan je met Ray's onzichtbare pad wel nog echter laten lijken, ik weet alleen niet of dat lukt :$
Ik hoop snel weer een update van je te zien En ook op The Showroom!
Datum: Woensdag, 07 Dec 2011, 16:22 | Bericht # 177
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ dinojos, ik ga hier even niet meer showen... dit project ligt geheel stil, en ben druk bezig met biotropo sealife en andere parken maar vind het ztao niet meer echt leuk, maar misschien dat ik ooit weer ztao ga doen
zal altijd blijven updaten dus maar niet meer hier