maar goed nieuws misschien kom ik ooit nog terug.. na al deze reactie's maar wil een tijdje wat rustiger aan doen en dan doe ik liever update's in het normale show topic
trouwens ben al bezig met een update!!
Added (10 Dec 2011, 09:34) --------------------------------------------- oke jongens ik heb nagedacht en met wat mensen gesproken en heb besloten door te gaan maar wel met een kleinere dierencollectie en een geheel nieuwe zoo
Datum: Zaterdag, 10 Dec 2011, 23:32 | Bericht # 186
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Gewoon doorgaan, ik ben ook minder actief maar dat wil niet zeggen dat ik stop of zoiets, dat je minder actief bent maakt niks uit. In de vakantie kan ik weer van alles doen dus het komt vanzelf wel weer terug Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ Laraatje2008, ik vind je de laatste wel actief hoor. maar ik ben toch benieuwd! maar ik blijf ook door gaan dus net zoals laraatje2008 zegt blijf door gaan Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
oceaneo zal het spectaculaiste overdekte gebied worden van de zoo je vind hier grote aquaria's met bijzondere dieren erin denk bijvoorbeeld aan walvishaaien en zeeschildpadden!
het eerste landwerelddeel dat je tegen zult komen is keluarga dit word het maleise gebied van animals paradise het zal voor het eerst zijn dat er maleise dieren hier geshowt zullen worden en dan niet zomaar wat dieren maar zeldzame (in ztao) tapirs en beren ook zal er een ruim apen eiland/verblijf komen!
een ander deel van het park word afrikano (de naam spreekt voor zich) met o.a een geweldig mooi stuk skopje voor onze klipspringers. ook voor het eerst in de geschiedenis van animals paradise word er in afrika een apen verblijf gebouwd en wel voor de chimpansee's ook zal er een ruim verblijf komen voor hyena's!! een ruime voliere staat ook in de planning voor de lammergieren!
riviera met oa. de breedvoorhoofd krokodillen dit zal een grote kas worden, met veel dieren die aan de rivier leven. we zijn op het moment nog aan het kijken of de dwergnijlpaarden ook hier komen op het moment staan die nog in de planning van afrikano
ook is er een ijzig koud gebied te vinden in de zoo: polarië tot nu toe is dit het leegste gebied, maar we zijn nog opzoek naar wat leuke dieren die wel van de kou houden, wat wel al bekend is is dat er ijsberen zullen komen!
we hebben nog een gebied niet opgenoemt dit komt omdat we er nog geen naam voor hebben wat wel al bekend is is dat het een noordoost aziatisch deel zal worden met oa.
siberische tijgers en zeeotters weet jij nog een naam voor dit gebied, laat hem dan nu achter! het moet wel een eenvoudige naam zijn aangezien dit ook de achternaam word van de dieren die erin leven.
gr timo13
stand van zaken begonnen aan: -keluagra -oceaneo
Added (18 Dec 2011, 13:17) --------------------------------------------- keluagra
de eerste verblijven van keluagra zijn af!
maleise zonberen
vanuit het observatie hutje
het maleise tapir verblijf:
Gr Timo13
Bericht veranderd door: timo13 - Zondag, 18 Dec 2011, 14:13