Datum: Donderdag, 29 Dec 2011, 17:55 | Bericht # 203
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Aurlord, hoezo raar ??
@iedereen BEDANKT!
Nieuw bouwbedrijf neemt de werkzaamheden over
Door de gebeurtenis van de afgelope update heb ik besloten met een nieuw bouwbedrijf te gaan werken. Tot mijn verbazing leveren ze geweldig werk af
Zoals hier de nieuwe beplanting waar het rechts op een aziatisch oerwoud moest lijken omdat hoeverder we keluagra inlopen hoe verder we de jungle in gaan. ook ligt er al een pad naar een nieuw verblijf, die ligt verscholen in de jungle.
Het orang-oetan verblijf is al helemaal af! De orangs hebben het goed naar hun zin.
Er is ookal een basis gelegd aan een ander nieuw verblijf, waarschijnlijk voor roofdieren aangezien het hek zo groot is.
Orka in Animals Paradise?
Ja u hoort het goed, we hebben een mannelijke orka kunnen redden, helaas kon hij niet meer terug in de vrije natuur. We gaan de nieuwe ocean creeren om een ruim bassin voor de orka. Hoogswaarschijnlijk, als het verblijf af is, krijgen we een vrouwlijke orka van zoo palace. Maar daar is nog geen zekerheid over dus daar ga ik niet te veel woorden over vuil maken
Laatste trade's.
Om keluagra wat op te vullen hebben we wat leuke toevoegingen weten te bemachtigen, namelijk: goudkatten en nijlvaranen! Ook voor polaria hadden we meer dieren nodig, omdat we alleen nog maar ijsberen voor dit gebied hadden. De nieuwe toevoegingen zijn: poolvossen en rendieren!
zwangere maleise tapir
Vandaag kwam de hoofdverzorger van keluagra naar mij toegerend dat onze tapir vrouw zwanger is Omdat we geen risico willen nemen met de aanstaande geboorte staat ze nu in het geheel nieuwe quarantaine gebied. Wij hopen dat er gezonde jongen komen want deze dieren zijn redelijk bijzonder binnen ZTAO.
@ timo13, Leuk dat apeneiland! Ik ben benieuwd wat er in die grote voliere komt! Ik ben benieuwd hoe het verder uit pakt! Maak je een foto als de kleine tapir er is?
Datum: Vrijdag, 30 Dec 2011, 10:20 | Bericht # 208
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Goed beplant en mooie verblijven! Het Orang Oetan verblijf is mooi geworden. Komt er ook nog een dak op het roofdierenverblijf? En mag ik vragen waar je de poolvossen vandaan hebt?? Verder erg realistisch!